"Maksamalla kiinteistöveroa mökinomistaja osallistuu monien palveluiden rahoittamiseen, mikä mahdollistaa myös sujuvan sujuvan, turvallisen, mukavan ja viihtyisän mökkeilyn."
Noin perustelee Paraisten kunnanjohtaja Patrik Nygrén kiinteistöveron siunauksellisuutta Turun Sanomien jutussa 12.7.2018 "Kunnat rahastavat mökkiläisiä korkeilla kiinteistöveroilla".
Mitähän ne palvelut ovat? Yleisen tien hoidon mökille maksaa valtio, mökkitien mökkiläiset itse samoin kuin jätehuollon ja -maksut.
Parainen rahastaa tyhjästä
1
258
Vastaukset 1
- Mikäetteikö
Sanoisin olevani virkamiehen kannalla, maksammehan myös itse kiinteistöveroa kuinka jokin muu voisi siitä vapautua.Kun porukkaa on enemmän aina sattuu ja tapahtuu. Tosin jos mökkejä ei olisi ympäristö täällä huomattavan erilainen, joka ei sekään ihan kiistaton ja hyvä juttu. Kyllä tämä meidänkin tuppukylä on joutunut satsaamaan ylimääräistä jotta palvelut pelaa myös mökkiläisille. Tosin kaikki virkanimitykset ja satsaukset eivät ole mielestäni menneet ihan nappiin. Ylilyöntejäkin on tullut jotka tosin korjattavissa jos tahtoa löytyy tosin tuntuu olevan tahto hukassa tällä hetkellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja119558Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483