Miksi se on Koivusaaren talli? Eikös se ole Kehvon puolella?
Vastaukset 15
- kopukka
Koska Taivusaaren kolli on siveellisempi sanankäännös, kuin Tahvon kelli.
- Anonyymi
Äläs nyt viisastele vaan kerro missä se talli sijaitsee. En ole vieläkään löytänyt. Harhailin ja päädyin Kehvon mastolle ja huomasin eksyneeni. Missä se talli sijaitsee.
- Anonyymi
Täällä pöljän siilinjärvellä.
- Anonyymi
Eikö kukaan voi kertoa missä on Koivusaaren talli. Löytyykö esim. Jälän suunnalta.
- Anonyymi
eikös se sijaitse ihan koivusaarentiellä?
- Anonyymi
Kyllä, mutta Koivusaarentie ei sijaitse kokonaan Koivusaaressa ja talli sijaitsee Kehvon puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta Koivusaarentie ei sijaitse kokonaan Koivusaaressa ja talli sijaitsee Kehvon puolella.
Kohta losautan.
- Anonyymi00011
Anonyymi kirjoitti:
Kohta losautan.
749-417-4-43 tila on itse asiassa Väänälänrannan kylää. Tilan itärajalla on Kehvokasta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
749-417-4-43 tila on itse asiassa Väänälänrannan kylää. Tilan itärajalla on Kehvokasta.
749-417-4-39 tilalla kenttä.
- Anonyymi
Ööö….. Se on Siilinjärvellä?
- Anonyymi
Jos onkin, niin joku kuntaliitos varmaan tulee viimeinkin kyseeseen.
- Anonyymi00010
Onko kokemuksia tallista mitä hevosia minkä kokoisia?
- Anonyymi00014
Sitä mäkin mietin
- Anonyymi00012
Löytyykö Koivusaaresta koivuhitsauspuikkoja?
Olen ingenjööri ja työntekijä ärähti mulle että painu etsimään hälle koivuhitsauspuikkoja siitä, mutta onpahan osoittautunut haasteelliseksi löytää moisia.- Anonyymi00013
Narraa mahdollista hoonosoomi tmv hitsaria toimittamalla hälle kovahitsauspuikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455