Miksi se on Koivusaaren talli? Eikös se ole Kehvon puolella?
Koivusaaren talli
13
1164
Vastaukset
- kopukka
Koska Taivusaaren kolli on siveellisempi sanankäännös, kuin Tahvon kelli.
- Anonyymi
Äläs nyt viisastele vaan kerro missä se talli sijaitsee. En ole vieläkään löytänyt. Harhailin ja päädyin Kehvon mastolle ja huomasin eksyneeni. Missä se talli sijaitsee.
- Anonyymi
Täällä pöljän siilinjärvellä.
- Anonyymi
Eikö kukaan voi kertoa missä on Koivusaaren talli. Löytyykö esim. Jälän suunnalta.
- Anonyymi
eikös se sijaitse ihan koivusaarentiellä?
- Anonyymi
Kyllä, mutta Koivusaarentie ei sijaitse kokonaan Koivusaaressa ja talli sijaitsee Kehvon puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta Koivusaarentie ei sijaitse kokonaan Koivusaaressa ja talli sijaitsee Kehvon puolella.
Kohta losautan.
- Anonyymi00011
Anonyymi kirjoitti:
Kohta losautan.
749-417-4-43 tila on itse asiassa Väänälänrannan kylää. Tilan itärajalla on Kehvokasta.
- Anonyymi
Ööö….. Se on Siilinjärvellä?
- Anonyymi
Jos onkin, niin joku kuntaliitos varmaan tulee viimeinkin kyseeseen.
- Anonyymi00010
Onko kokemuksia tallista mitä hevosia minkä kokoisia?
- Anonyymi00012
Löytyykö Koivusaaresta koivuhitsauspuikkoja?
Olen ingenjööri ja työntekijä ärähti mulle että painu etsimään hälle koivuhitsauspuikkoja siitä, mutta onpahan osoittautunut haasteelliseksi löytää moisia.- Anonyymi00013
Narraa mahdollista hoonosoomi tmv hitsaria toimittamalla hälle kovahitsauspuikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-226506Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite925845Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin993839- 1263812
- 1281595
- 571497
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301412- 381229
- 451203
- 271187