Miksi se on Koivusaaren talli? Eikös se ole Kehvon puolella?
Koivusaaren talli
15
1545
Vastaukset
- kopukka
Koska Taivusaaren kolli on siveellisempi sanankäännös, kuin Tahvon kelli.
- Anonyymi
Äläs nyt viisastele vaan kerro missä se talli sijaitsee. En ole vieläkään löytänyt. Harhailin ja päädyin Kehvon mastolle ja huomasin eksyneeni. Missä se talli sijaitsee.
- Anonyymi
Täällä pöljän siilinjärvellä.
- Anonyymi
Eikö kukaan voi kertoa missä on Koivusaaren talli. Löytyykö esim. Jälän suunnalta.
- Anonyymi
eikös se sijaitse ihan koivusaarentiellä?
- Anonyymi
Kyllä, mutta Koivusaarentie ei sijaitse kokonaan Koivusaaressa ja talli sijaitsee Kehvon puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta Koivusaarentie ei sijaitse kokonaan Koivusaaressa ja talli sijaitsee Kehvon puolella.
Kohta losautan.
- Anonyymi00011
Anonyymi kirjoitti:
Kohta losautan.
749-417-4-43 tila on itse asiassa Väänälänrannan kylää. Tilan itärajalla on Kehvokasta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
749-417-4-43 tila on itse asiassa Väänälänrannan kylää. Tilan itärajalla on Kehvokasta.
749-417-4-39 tilalla kenttä.
- Anonyymi
Ööö….. Se on Siilinjärvellä?
- Anonyymi
Jos onkin, niin joku kuntaliitos varmaan tulee viimeinkin kyseeseen.
- Anonyymi00010
Onko kokemuksia tallista mitä hevosia minkä kokoisia?
- Anonyymi00014
Sitä mäkin mietin
- Anonyymi00012
Löytyykö Koivusaaresta koivuhitsauspuikkoja?
Olen ingenjööri ja työntekijä ärähti mulle että painu etsimään hälle koivuhitsauspuikkoja siitä, mutta onpahan osoittautunut haasteelliseksi löytää moisia.- Anonyymi00013
Narraa mahdollista hoonosoomi tmv hitsaria toimittamalla hälle kovahitsauspuikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746