Nordea tunnuslukusovellus ja uusi puhelin

näin.se.tehdään

Temppuja pitää tehdä vielä vanhalla puhelimelle jotta saa sovelluksen toimimaan uudella puhelimella.

1. Kirjaudu vanhalla puhelimella verkkopankkiin.

2. Ota käyttöön uusi tunnuslukusovellus: - Muokkaa verkkopankkia > Pankkitunnukset > Ota Nordea Tunnusluvut -sovellus käyttöön) ja ota talteen aktivointikoodi sekä väliaikainen PIN-koodi.

3. Jos ei ole jo, niin lataa uuteen puhelimeesi tunnuslukusovellus sovelluskaupasta.

4. Kirjaudu sisään viestissä tulleella aktivointikoodilla sekä verkkopankissa näkyvällä väliaikaisella PIN-koodilla.

50

30188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen.asiakas

      Siis missä hiton viestissä tuo aktivointi vanhaan puhelimeen tulee? Yritettiin just noiden ohjeiden mukaan tehdä mutta mitään 10 numeroista koodia ei vanhaan puhelimeen tullut jota uuden puhelimen Nordea tunnuslukusovellus kyseli. Koko nyky Nordea on perseestä ja joka ainoa tili paskapankista siirrettään S-pankkiin. Ja jos jotakin ongelmia on niin S-pankissa asiointi hoituu kauppareissulla, ei tarvitse torinkulmille ajella eriseen kyselemään ja paskapankin lattialle hiekan muruja levitellä. Joskus 30 vuotta sitten KOP oli pankki.

      • voisi...kuvitella

        >> "ota talteen aktivointikoodi sekä väliaikainen PIN-koodi"

        Jos lukee noin, niin kynä ja paperi ovat tuossa kohta varmaan kova sana.


    • Heguli17

      Tää sovellus on aivan paska.
      Tänään yrittäny 5 kertaa kirjautua sisään.Olen uudelleen käynnistänyt puhelimen uudelleen perunut kirjautumisen,mutta ei.Tämä on jatkunut kuukausia.
      Onneksi on vielä lappu millä ainakin toistaiseksi päässyt tilille.
      Toimii silloin kun sille sopii.
      Eli on kyllä paljon parannettavaa

      • kuulostaa-oudolta

        Itselläni sovellus on toiminut kuin junan vessa. Aina on siis toiminut. Muutaman kerran on joutunut odottamaan joitain sekuntteja toimintoja, mutta nämä tapaukset ovat harvassa ja kesto on kuitenkin aina ollut alle 10 sekunttia.


      • Anonyymi
        kuulostaa-oudolta kirjoitti:

        Itselläni sovellus on toiminut kuin junan vessa. Aina on siis toiminut. Muutaman kerran on joutunut odottamaan joitain sekuntteja toimintoja, mutta nämä tapaukset ovat harvassa ja kesto on kuitenkin aina ollut alle 10 sekunttia.

        Tulin tänne kertomaan että ollaan yritetty tosissaan ratkoa tätä asiaa, niin ei olla onnistuttu. Ei saada toimimaan pankkitunnuksia millään. Asiakaspalvelun kanssa. Yhdessä ja erikseen, mutta ei saada toimimaan. Asiakaspalvelu oli erittäin ystvällinen, mutta sovellukset on täyttä paskaa.


      • Anonyymi

        Itsellä sama ongelma uuden puhelimen kanssa en saa aktivoitua tunnusluku sovellutusta vaikka on ollut viisaampiakin apuna , kahdet väliaikaiset tunnukset ja koodit olen tilannut mutta evät passaa keskenään tai tökkää viimeistään siihen kun laitan lopuksi kahdesti oman keksimäni PIN koodin jota sovellutus kyselee sitten tulee vain teksti että Palvelu ei ole toiminnassa ! Vitsi kun ottaa jo parinviikon jälkeen pattiin ! Pankkineuvojat/ropotit ovat yhtä ulkona kun eivät tajua edes minun kysymyksiä ! PETTYNYT olen palveluun ja kohta koko Pankkiin !


    • Aibbeee

      Mitähän teen kun puhelin on paskana enkä voi mistään uutta koodia saada

      • NalleWruus

        Älä nyt vain munaa itseäsi kertomalla, ettei sinulla ole tuota Nordea Mobile-sovellusta kuin yhdessä laitteessa.
        Vähintään kahdessa tai vaikka kolmessakin laitteessa pitää olla tuo sovellus, niin välttyy tuolta "mitä minä nyt teen" urpoilulta.


      • Anonyymi
        NalleWruus kirjoitti:

        Älä nyt vain munaa itseäsi kertomalla, ettei sinulla ole tuota Nordea Mobile-sovellusta kuin yhdessä laitteessa.
        Vähintään kahdessa tai vaikka kolmessakin laitteessa pitää olla tuo sovellus, niin välttyy tuolta "mitä minä nyt teen" urpoilulta.

        Olen yrittänyt saada tätä sovellusta toiseen laitteeseen, mutta ei, toivotonta???


      • Anonyymi
        NalleWruus kirjoitti:

        Älä nyt vain munaa itseäsi kertomalla, ettei sinulla ole tuota Nordea Mobile-sovellusta kuin yhdessä laitteessa.
        Vähintään kahdessa tai vaikka kolmessakin laitteessa pitää olla tuo sovellus, niin välttyy tuolta "mitä minä nyt teen" urpoilulta.

        Joillain ei ole ku yksi älylaite..siis fiksuilla jotka ei elä ,netin "sairaasta"dystopiasta huumaantuneena.ei o some tilejä enkä usko et tarvitsen.. Herätkää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillain ei ole ku yksi älylaite..siis fiksuilla jotka ei elä ,netin "sairaasta"dystopiasta huumaantuneena.ei o some tilejä enkä usko et tarvitsen.. Herätkää!!

        Eli olet pudonnut kelkasta,voi kyynel!ei jatkoon...


    • UteliasX

      Eikö Nordealla ole mobiilitunnistaumista tarjolla?

      • Mobil.ID

        Kyllä on, mutta mistä näille muille pankeille saataisiin vastaavat hienoudet?


    • Joo, nii kuin aikaisemmin postasin, niin jos vanha puhelin on paskana(ethän muuten hankkisi uutta) niin Nordean paskapankki järjestää elämäsi niin vaikeaksi, että moni on varmaan ampunut itsensä. Aktivointi koodien saaminen kestää helvetin kauan ja Nordea postittaa ne jonnekin Alaskaan,kun ensin asiakaspalvelunumeroon syötettyäsi 100e antaa sovellukseen vittu väärät ohjeet!

    • Noortea

      Näistä kommenteista voi tulla ainoastaan yhteen johtopäätökseen, ja se on :

      TE ETTE VAIN OSAA !!

    • naurettavaa-taas

      Eu kieltää avainlukulistat syyskuun lopusta asti. Mitä tekee mummot joilla ei ole älypuhelinta ja pankki on 200km päässä.?????Suomessa on 280 000 pankkiasiakasta joilla ei ole älykännyä eikä tule.
      https://yle.fi/uutiset/3-10711540 siis pankin on pakko anta ajokin muu laite mummelille tai niille jotka ei halua ottaa älykännykkään mitään sovellusta. Ei voi mikään perustuslaki sanoa, että jokaisella oltava ä'lykännykkä.Yhdenvertaisuus laki torppaa koko jutun vaikk aolisi EU direktiivi sillä Eu:n perustuslaissakin lukee selvästi että tästä yhdenvertaisuuslaista pykälät jotka kumoaa kaikki muut.

      • Anonyymi

        Asiakkaitaan 'palvelevien' pankkien toimintahan paljastaa pankkien moraalisen mädännäisyyden. Ne eivät välitä tippaakaan asiakkaidensa tarpeista vaan sanelevat tahdin ja viis veisaavat niistä jotka eivät pysy perässä. Koska ne tietävät että kaikki ihmiset ovat pankeista riippuvaisia, niiden ei tarvitse välittää asiakkaidensa toiveista. Tämähän on nykyajan orjuutta. Mutta on vaikea tajuta miten tällainen asiakkaiden tarpeiden yli kävely pitkässä juoksussa hyödyttää edes pankkeja itseään.

        Säilyttääkseen asiakkaansa pankin pitäisi muokata palvelunsa asiakaslähtöisesti. Tuskin pankeille tulisi ylivoimaiseksi kehittää palvelunsa asiakkaiden tarpeiden mukaan. Uusien älylaitesovellusten rinnalla pitäisi olla koko ajan yksinkertaisempia vaihtoehtoja. Mutta pankit toimivat niin että asiakkaille tulee koko ajan vaikeammaksi sopeutua uusii nopeatahtisesti muuttuviin käytäntöihin ja pysyä perässä. Älylaitteiden aikakaudella kaikki tietävät että osalle ihmisistä tulee vaikeuksia pysyä junassa mukana. Tämä ei koske vain ikäihmisiä joilla ei välttämättä ole edes kiinnostusta elämänsä ehtoopuolella opetella koko ajan uusia älylaitteiden ihmeellisyyksiä. Energia halutaan käyttää johonkin muuhun kuin loputtomaan uusien vempainten käytön opiskeluun. Tämä koskee myös esim. köyhiä joilla ei ole varaa ostaa koko ajan uusia mobiililaitteita joissa on tarvittavat uusimmat käyttöjärjestelmät ja ominaisuudet.


      • Anonyymi

        "Eu kieltää avainlukulistat syyskuun lopusta asti."

        Ja kaikki siirtyy hiljalleen verkkoon josta kaikki ihmiset pikkuhiljaa sitten siirtyvät totaalikontrollin alaiseksi. Tavoitteena on koko maailman kaikkien ihmisten kontrollointi ja orjuuttaminen. Tästä puhui jo JF Kennedy jonka vuoksi hänetkin murhattiin.

        Jos mennään vähän deepimpään shittiin niin tässä on muuten mielenkiintoinen katsaus koko raha- ja pankkijärjestelmän alkujuuriin ja historiaan. Perustuen siitä kirjoitettuun kirjaan Creature of Jekyll Island.

        https://www.youtube.com/watch?v=lu_VqX6J93k

        EU:n kielloista ei kannata yllättyä koska sehän on ollut alusta asti ihmistä pilkkanaan pitävä uuden okkultistisen maailmanjärjestyksen toimija. Jopa EU:n parlamenttitalo on rakennettu jäljittelemään Babylonin tornia.

        https://newspunch.com/european-union-occult-symbolism/

        Tiesittekö muuten että myös PEntagon on rakennettu satanismin symbolin, pentagrammin muotoon. Ja sen nimi on Pentagon....

        Tämä kaikki pistää miettimään. Ihan vain torstai- illan ratoksi tällaisiakin voi miettiä siinä pankkien toimintatapoja ja EU:n kiusantekoja kirotessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eu kieltää avainlukulistat syyskuun lopusta asti."

        Ja kaikki siirtyy hiljalleen verkkoon josta kaikki ihmiset pikkuhiljaa sitten siirtyvät totaalikontrollin alaiseksi. Tavoitteena on koko maailman kaikkien ihmisten kontrollointi ja orjuuttaminen. Tästä puhui jo JF Kennedy jonka vuoksi hänetkin murhattiin.

        Jos mennään vähän deepimpään shittiin niin tässä on muuten mielenkiintoinen katsaus koko raha- ja pankkijärjestelmän alkujuuriin ja historiaan. Perustuen siitä kirjoitettuun kirjaan Creature of Jekyll Island.

        https://www.youtube.com/watch?v=lu_VqX6J93k

        EU:n kielloista ei kannata yllättyä koska sehän on ollut alusta asti ihmistä pilkkanaan pitävä uuden okkultistisen maailmanjärjestyksen toimija. Jopa EU:n parlamenttitalo on rakennettu jäljittelemään Babylonin tornia.

        https://newspunch.com/european-union-occult-symbolism/

        Tiesittekö muuten että myös PEntagon on rakennettu satanismin symbolin, pentagrammin muotoon. Ja sen nimi on Pentagon....

        Tämä kaikki pistää miettimään. Ihan vain torstai- illan ratoksi tällaisiakin voi miettiä siinä pankkien toimintatapoja ja EU:n kiusantekoja kirotessa.

        Eli vain ajan kysymys milloin rahaa ei enää edes käytetä vaan tilalle tulee mikrosiru joko oikeaan käteen tai otsaan. Ilman sitä kukaan ei voi ostaa eikä myydä, ei syödä eikä juoda..... se tulee korvaamaan rahan.


      • Anonyymi

        Tunnuslukulaitteen saa pankista jos ei ole älypuhelinta


    • Cardius

      En halua mobiilisovellusta,en tiedä mitä voi käyttää,tilasin sen pikkuvempaimen mutta en aio käyttää sitäkään ,toiset luulee että S-Pankki jatkaa tunnusluku listaa,mitenköhän käy?!

      • 54745777

        Ei jatka eikä kukaan muukaan koska eu sen kieltää


    • Cardius

      Lukekaa IS juttu kun kaverin tilille tehtiin katevaraus 435€,mobiilipayssa,eli kuka tahansa voi kopioida tietosi kun maksat mobiilisovelluksella,systeemissä rosvot voivat kaapata tilisi,ja pankit pakottaa sut ottamaan tämän palvelun kun kielletään luotettava tunnuslukutaulukko.ihan järkkyä,miksei pankkivalvonta viranomainen herää ja toimi????

      • Anonyymi

        Jos lataa Androidille se tarkoittaa että lataus tehdään Google- tilin kautta. Kaikki tietävät että Google vuotaa kuin seula mitä tulee tietosuojaan. Googlea ei pidä ikinä käyttää mihinkään omilla oikeilla henkilötiedoilla eikä varsinkaan raha- asioiiden hoitoon sitä ei missään nimessä tule yhdistää.

        Ei ole ihme jos väärinkäytöksiä tapahtuu.


    • Anonyymi

      Nordean mobiilisovellus on aivan älytön ja nordea on paska pankki.

      Esimerkiksi verkkosivuilla ei voi vahvistaa lainahakemusta tunnuslukukortilla tai laitteella, vaan pitää olla tämä mobiilisovellus. Kuitenkin nodrean sivuilla väitetään että tunnuslukukortti toimii mobiilisovelluksen rinnalla kuten ennenkin ja sitä voi käyttää varalla silloin jos kännykkä hajoaa tms.

      Kun yritin nyt sitten ladata tämän mobiilisovelluksen androidille ei onnistunut. Google vittuilee englanniksi jotain googletilini soveltumattomuudesta tähän asennukseen vaikka olen käyttänyt googletiliäni moitteettomasti jo vuosia. En tiedä sitten tekeekö se asiasta monimutkaisen että läppärini on macbook ja luurini samsung, eli vain kännykässä on android.

      Nordea on aivan perseestä. Jopa konttrissa asioiminen oli taannoin aivan uskomatonta pelleilyä. Menin fyysiseti paikanpälle konttoriin ja siellä sanottiin että pitää soittamalla varata aika. si olen fyysiseti pankin konttorissa paikanpäällä jossa minua käsketään sittamaan Nordeaan omaan laskuuni päästäkseni virkailijan juttusille.

      Aivan ihmeellistä touhua.

      • Anonyymi

        Niin ja Nordean asiakaspalvelu on täyttä paskaa. Eivät vastaa netin kautta viesteihin ja chatissa on joku robotti automaativastauksineen jotka eivät sovi esitettyihin kysymyksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Nordean asiakaspalvelu on täyttä paskaa. Eivät vastaa netin kautta viesteihin ja chatissa on joku robotti automaativastauksineen jotka eivät sovi esitettyihin kysymyksiin.

        Ihan perseestä koko Nordean palvelu jos jotain ongelmaa on niin tiskillä käydessä osataan korkeintaan tilata lisää sälää ja ohjeita joita sitten viikkojen kuluttua tippuu postista. Eikö perkele esim. toimivaa tunnusluku laitetta pystytä antamaan asiakkaalle mukaan tiskiltä? Mutta kun ei pystytä vaan laitteita tulee ihan kaksin kappalein postissa pahviin ja muoviin käärittyinä sekopäisine kirjautumis- ja muutosohjeineen. Ja vaikka kuinka yrittää värikkäälle paperille painettujen ohjeiden mukaan edetä niin halvan oloinen tunnuslukulaite jää verkkopankin aallonpituuksille virittämättä. Kun vanha älypuhelin ei toimi ja uuden älypuhelimen mobiilisovellus huutaa koodia jota ei minnekkään tule, eikä mistään saa näkyviin kyllä siinä tilanteessa mielellään siirtää tilinsä S-pankkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan perseestä koko Nordean palvelu jos jotain ongelmaa on niin tiskillä käydessä osataan korkeintaan tilata lisää sälää ja ohjeita joita sitten viikkojen kuluttua tippuu postista. Eikö perkele esim. toimivaa tunnusluku laitetta pystytä antamaan asiakkaalle mukaan tiskiltä? Mutta kun ei pystytä vaan laitteita tulee ihan kaksin kappalein postissa pahviin ja muoviin käärittyinä sekopäisine kirjautumis- ja muutosohjeineen. Ja vaikka kuinka yrittää värikkäälle paperille painettujen ohjeiden mukaan edetä niin halvan oloinen tunnuslukulaite jää verkkopankin aallonpituuksille virittämättä. Kun vanha älypuhelin ei toimi ja uuden älypuhelimen mobiilisovellus huutaa koodia jota ei minnekkään tule, eikä mistään saa näkyviin kyllä siinä tilanteessa mielellään siirtää tilinsä S-pankkiin.

        Toisessa ketjussa haukuttiin s-pankki, ja porukka vaihtaa nordeaan. Nin se homma etenee.


      • Anonyymi

        Olen kyllä samaa mieltä Nordran perseellä olosta, mutta aivan eri syystä!


    • Anonyymi

      Puhelin hajosi ja tuntuu olevan työn takana että saa toimimaan uudessa puhelimessa että saisi noi tarvittavat koodit kun ei toi tunnusluku korttikaan pelaa ennän, tapella sai että vanhankin sai toimimaan

    • Anonyymi

      Vanha puhelin jäi DNA kauppaan

      • Anonyymi

        Niin jäi, ja miten otat uuteen puhelimeen uuden tunnuslukusovelluksen kun ohjeiden mukaan se pitää ensin tilata koodit vanhaan puhelimeen että voi avata uuteen. Voiko todella olla näin!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jäi, ja miten otat uuteen puhelimeen uuden tunnuslukusovelluksen kun ohjeiden mukaan se pitää ensin tilata koodit vanhaan puhelimeen että voi avata uuteen. Voiko todella olla näin!!!!

        Eiköhän pysty vanhan puhelimen heittään ulos ja laittaan uuden kuosiin ihan tietokoneella kun kirjaantuu verkkopankkiin.Jokaisellahan on tietenkin avainlukulista sekä vanhan puhelimen sim kortti.Pankkiin kannattaa antaa pari numeroa eli joku prepaid varalle jotta ei mene lukkoon tai joutuu käymään pankissa henk koht.


    • Anonyymi

      Kyllähän on hankalakäyttönen systeemi muutaman päivän värkkäämisen jälkeen sanon hyvästit nordealle tänään vaihtuu pankki.

    • Anonyymi

      Mitä tulee noihin entisiin tunnuslukulistoihin, ainakin S-pankissa on edelleen voimassa.

      Niin puhelimet, kuin tietokoneet ym laitteet ovat rikkoutuvia.
      Monikaan ei osaa siirtää entisestä puhelimesta uuteen toimintoja, joten kaupat tekevät niitä. Minulle ei kuitenkaan mainittu tästä pankin ohjelmasta mitään ja entinen puhelin meni käytöstä ja en voi sillä enää mitään hyödyntää ja oli vain siinä tuo ohjelma. Nyt siiden odotan noita tunnuksia ja olen motissa hoitmaan asioitani monta päivää.
      Minusta tässä on jotain paljon vialla, eivät ihmiset voi tietää tällaisia asioita. En usko että monikaan osaa näitä ottaa huomioon, vaan odottaa että kaikki siirtyy ja käyttövalmiina. On minulakin kuvake vaan vaatii akativointia ja oli varsin hankalaa löytää tietoa mistään, miten toimia.
      Ketuttaa tosissaan, toki en näe syytä aina pankin vaihtoon äkkipikaisesti, sillä tuskin voi olla helpompaa muuallakaan, sillä samat turvallisuus säännöt pitäisi koskea kaikki rahalaitoksia. Jos näin ei ole, en luottaisi tippaakaan rahalaitokseen, jossa saadaan ilman tunnistautumisia ja aktivointia pankkitoimintoja siirtelemään.
      Nordea toki voisi laittaa enemmän tietoa asiakkailleen näistä tilanteista, laitteiden vaihtamisen , rikkoutumisen tullessa eteen. ja paperisina jokaiselle kotiin, kenellä näitä ohjelmia on. ei myöskään pidä olettaa, että ihmisillä on monia laitteita, joille pankkiohjelmat on lisätty. Sekään ei ole turvallisyta.

      • Anonyymi

        Ei ole vielä valmis koko systeemi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vielä valmis koko systeemi.

        Ei ole.

        Ja luulen, että pankin vaihto tulee ennen kuin valmis systeemi.
        Hävytöntä menoa ja asiakkaiden aliarvostusta.
        S.tanan tunarit.


    • Anonyymi

      Tuolla ketjussa oli iäkkäitten ihmisten asiat. Ongelma on se ettei ilman omaa syytä asioitaan hoitamaan kykenemättömällä ole useinkaan lähellä ihmistä jonka pankki voi kelpuuttaa hoitamaan asioita.

      Pankit ei anna valtakirjaa aina edes henkilölle jonka pankkikin tietää ja tuntee kelvolliseksi. Ihmisillä pitää olla jokin yhteys. Naapuruus tai kaveruus ei riitä eikä toisaalta pankkitunnuksia saa antaa ulkopuoliselle vaikka itse olisi vieressä istunnon ajan ja tunnukset olisi päämiehen hallinnassa. Ja asianhoitajan kannalta tilanteet voi olla stressaavia koska ne on kiusallisia.

      Toinen ryhmä on 15-65 v änkyrät joille ei kelpaa mikään. Pelätään kuin ruttoa asioita

      • Anonyymi

        "Naapuruus tai kaveruus ei riitä eikä toisaalta pankkitunnuksia saa antaa ulkopuoliselle vaikka itse olisi vieressä"

        Ite hoitelin useamman naapurin pankkiasioita tietokoneella heidän tunnuksilla ja kaikki meni hyvin. Minulla oli myös avain 8 vanhuksen kotiin. Kun eräs kuoli kaukaiset perilliset kysyi heti missä on kullat kun hänellä niitä oli niin paljon. Onneksi on jämäkkä vaimo ja osasi vastata ja omaiset hiljeni. Aloimme vaatia korvauksen työstä, vaikka todellisuudessa olimme jo sen saaneet.

        Mutta muutaman vuoden kuluttua eräs tuttava joutui käräjille ja pian toinenkin juuri kaukaisten omaisten johdosta. Molemmat joutuivat korvauksiin , mutta eivät selvittäneet tarkemmin.
        Lopetin kiireesti toisten auttamisen. Nyt vain teen paperilla kelajutut yms. , odotan myös heti käteismaksua jos ei tule lopetan avunannon.


    • Anonyymi

      No nythän on niin, että tälle seniorille riitti.

      Seuraavaksi pankin vaihto , vaimon käyttämään pankkiin, se kun vielä netissä seniorillekin toimii.

      Nordea 'uudisti' verkkoasioinnin, lopputuloksena täysi sotku.

      Veikkaan , että joukkopako alkamassa.
      Juuri kun opittiin kuraamatta konttoreita asioimaan verkossa, piti verkon käyttö muutoksilla tehdä toimimattomaksi .

      • Anonyymi

        " piti verkon käyttö muutoksilla tehdä toimimattomaksi"

        .....tanan tunarit


    • Anonyymi

      Kyllä mutta kun ohjelma kysyy uutta pin koodia ja laittaa sen niin tulee virhe ilmoitus ja tilaat uuden pin koodin joka kestää viikon.

      • Anonyymi

        Minullekin riittää Nordean "uudistukset".
        Onneksi muitakin pankkeja on.


    • Anonyymi

      "Nordea 'uudisti' verkkoasioinnin, lopputuloksena täysi sotku."

      Tämä lienee melkoisen joukon asiakkaista mielipide. Alkaa epäilyttää, onko taustalla näkemys, että "asiakkaat tuovat vaan hiekkaa ja sotkua pankkisalien lattioille".

      Ikävä, itsekin KOP, ... , Nordea - pankin asiakas koko pitkän ikäni. Mutta nyt taidan tehdä työlään muutoksen OP:Iin.

    • Anonyymi

      Mulle oli ihan helppoo ku soitin vaa nordean asiakspalveluu. Ne kysy et vahvistat henkilöllisyyden puhelimes kysymyksil ja sit anto sen väliaikasen koodin siin puhelimes. Kesti vähemmänku 5min paitsi tietenki se jonotus linjalla.

    • Anonyymi

      Koko nordean tunnusluku systeemi ja puhelimen vaihto on perseestä,ei auta kun pankin vaihto.

      • Anonyymi

        Itse en ole tuon pankin asiakas, mutta jos tunnuslukujuttu on ainoa ongelma pankissa, niin ei sen takia vaihtaa tarvitse.

        Kannattaa varmaan katsoa onko YouTube videoita aiheesta. Tuolla pankilla on mielestäni hyvä opastus youtebessa.


    • Anonyymi

      Ihan vielä toisen kommenttini perään! Miksi Nordea ei anna sitä tunnuslukulaiteta tuon mobiiliapin lisäksi? Esim. OP antaa paperisen listan asiakkaalle ja asiakas itse päättää sen mobiilin kytkemisen. Sama lienee Danskessa, että on se laite ja asiakas itse aktivoi mobiiliin ja OP kaltainen juttu on S- pankissa. S-pankilla on ohje ettei paperista tunnuslukulistaa saa tuhota.

      • Anonyymi

        Nordeassa voi vapaasti käyttää molempia, mobiilisovellusta ja tunnuslukulaitetta.

        Kannataa ollakin t-lukulaite jo siltäkin varalta, että mobiili katoaa, varastetaan tai menee epäkuntoon.


    • Anonyymi

      Minulla homma tyssää jo aktivointikoodiin. Kysyy 10 numeroista koodia sain nordealta kuitenkin 11 numeroisen koodin??!! 😠

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      156
      1304
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      980
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe