Lihava 19v tyttö täällä

puutteessa99

ihan ajatuksen tasolla, löytyyks täältä ketää joka panis mua?? oon mielestäni nätti mut reippaasti ylipainonen ja panettaaa kauheesti 😂😂 saa kertoo mitä tekis mun kaa

16

497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missäpäin oot... laita mailia niin voisin tavata sua.

• olet.kultaa

Katsoisin sinua silmiin ja hyväilisin sinua joka puolelta. Huomaisin pian, minkälaisesta hyväilystä pitäisit eniten. Kiinnittäisin siihen runsaasti kuomiota. Levittäisin varovasti jalkasi aivan auki. Työntäisin kieleni pilluusi ja nuolisin häpyhuuliasi ja klitoristasi. Pyörittäisin kieltäni välillä emättimeesi sisälle ja taas nuolisin häppäreitäsi ja klitoristasi.

Katsoisin sinua edelleen silmiin ja kysyisin katseellani, saanko työtää kyrpäni ihanaan vittuusi. Sinä nyökkäisit ja sulkisit hetkeksi silmäsi, Työntäisin kyrvälläni ensin edes takaisin häpyhuulien välistä, sitten hiljallen emättimeesi sisälle. Toteaisin, ettei sinuun sattunut. Kiihdyttäisin tahtia, niin sinäkin. Ottaisit vastaan, kun spermani valuisi sisällesi. Saisit mielettömän voimakkaan orgasmin. Vähän ajan perästä uusisimme ilomme. Työntäisin hellästi sormeni emättimeesi, ja nukahtaisimme siihen. Aamulla yhtyisimme taas.

Ensimmäinen iltamme saisi jatkoa ja taas jatkoa. Emme enää kumpikaan haluaisi muuta.

• Nuolisin ensin pilluasi, niin kauan että laukeaisit ja sitten naisin sinua takaapäin. Jossain vaiheessa kääntäisin sinut selälleen ja nussisin sinua lähetyssasrnajassa. Laukeaisin rinnoillesi ja naamallesi, jonka jälkeen saisit nuolla kullini puhtaaksi. Jos kiinnostaa ota yhteyttä nimimerkin mukaiseen spostiin

• Sinähän voisit tulla työntämään kauhaa perseeseen, ku kerran siitä tykkäät. Odotan innolla

• 12Tulinenlover

Ootko pääkaupunkiseudulta laita viestiä kikissä: tulinenlover

• xxman66

Kyllähän setä auttais. Enkä vaan nopeasti laukeais. Mistä päin olet?! En harrasta alle 20v mutta tässä ei ole pimppiä saanut aikoihin niin pelastettaisiin kummankin päivä. Oon 51v
      [email protected]
      Tekisin kaiklaista mistä tykkäisit. Varmasti nauttisit

• KielikivaNam

Jos tälläinen varttuneempi, nuorekas ja urheilullinen, siisti ja itsestäni huolehtiva, viriili, hyvinvarustettu ja naisenkin tarpeet huomioiva 51v sinkkumies vain kiinnostaa..ja kiinnostaa tietää mitä kivaa voisimmekaan tehdä..niin otahan yhteyksiä..s-posti [email protected]

• HaavettaVaan

Lihavaa naista olen aina halunut vetää peppuun. Aah.

• Kikseuraa

Moikka,kirjoitahan 35v 183/79 kivalle miehelle. Asun Forssassa KIK jaaajaa12

• Itä81

Mussukka...jos olet tyttö edes..miehet tykkäävät pulskista, koska ne /me olemme tiukempia. Asiasta on peräti tehty tutkimuksia, mutta älä kerro laihoille.

• Itä81

Ok. Näköjään samat ukot (jaaajaajaajajjaaajaaa12) ja raksamies vonkuivat myös mua aiemmin. Tyttöseni, älä vastaa noille...en vastaa minäkään mutta nää on just niitä "epätoivoisia" tai mitä lie. Hyviä jatkoja ❤

• olet.kultaa

Näyttää siltä, että lihava tyttö ei vaivaudu vastaamaan edes niille, jotka tosissaan pyrkivät fantasioimaan tytön iloksi ilman pyrkimystä tapaamaan. Ei niin kovin epätavallista. Ei edes kiitosta.

• Sepedeuz

Näytätpä sinäkii olevan epätoivoinen, kun täällä kerta seuraa haet. Miksi kysellä panijaa, jos ei aio edes vastata

• Sheev

Kyllä panisin, mutta veikkaan ettet haluais itteäs nuorempaa.

• miess

Moi hyväilisin sinua suukottaisin sinua joka paikkaan ja nuolisin klittaa laita tex. niin jatketaan 0465605268

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3474
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      403
      2757
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2718
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1827
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1457
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1350
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      88
      1077
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1066
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      80
      943
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      30
      868
    Aihe