Lihava 19v tyttö täällä

puutteessa99

ihan ajatuksen tasolla, löytyyks täältä ketää joka panis mua?? oon mielestäni nätti mut reippaasti ylipainonen ja panettaaa kauheesti 😂😂 saa kertoo mitä tekis mun kaa

16

676

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missäpäin oot... laita mailia niin voisin tavata sua.

• olet.kultaa

Katsoisin sinua silmiin ja hyväilisin sinua joka puolelta. Huomaisin pian, minkälaisesta hyväilystä pitäisit eniten. Kiinnittäisin siihen runsaasti kuomiota. Levittäisin varovasti jalkasi aivan auki. Työntäisin kieleni pilluusi ja nuolisin häpyhuuliasi ja klitoristasi. Pyörittäisin kieltäni välillä emättimeesi sisälle ja taas nuolisin häppäreitäsi ja klitoristasi.

Katsoisin sinua edelleen silmiin ja kysyisin katseellani, saanko työtää kyrpäni ihanaan vittuusi. Sinä nyökkäisit ja sulkisit hetkeksi silmäsi, Työntäisin kyrvälläni ensin edes takaisin häpyhuulien välistä, sitten hiljallen emättimeesi sisälle. Toteaisin, ettei sinuun sattunut. Kiihdyttäisin tahtia, niin sinäkin. Ottaisit vastaan, kun spermani valuisi sisällesi. Saisit mielettömän voimakkaan orgasmin. Vähän ajan perästä uusisimme ilomme. Työntäisin hellästi sormeni emättimeesi, ja nukahtaisimme siihen. Aamulla yhtyisimme taas.

Ensimmäinen iltamme saisi jatkoa ja taas jatkoa. Emme enää kumpikaan haluaisi muuta.

• Nuolisin ensin pilluasi, niin kauan että laukeaisit ja sitten naisin sinua takaapäin. Jossain vaiheessa kääntäisin sinut selälleen ja nussisin sinua lähetyssasrnajassa. Laukeaisin rinnoillesi ja naamallesi, jonka jälkeen saisit nuolla kullini puhtaaksi. Jos kiinnostaa ota yhteyttä nimimerkin mukaiseen spostiin

• Sinähän voisit tulla työntämään kauhaa perseeseen, ku kerran siitä tykkäät. Odotan innolla

• 12Tulinenlover

Ootko pääkaupunkiseudulta laita viestiä kikissä: tulinenlover

• xxman66

Kyllähän setä auttais. Enkä vaan nopeasti laukeais. Mistä päin olet?! En harrasta alle 20v mutta tässä ei ole pimppiä saanut aikoihin niin pelastettaisiin kummankin päivä. Oon 51v
      [email protected]
      Tekisin kaiklaista mistä tykkäisit. Varmasti nauttisit

• KielikivaNam

Jos tälläinen varttuneempi, nuorekas ja urheilullinen, siisti ja itsestäni huolehtiva, viriili, hyvinvarustettu ja naisenkin tarpeet huomioiva 51v sinkkumies vain kiinnostaa..ja kiinnostaa tietää mitä kivaa voisimmekaan tehdä..niin otahan yhteyksiä..s-posti [email protected]

• HaavettaVaan

Lihavaa naista olen aina halunut vetää peppuun. Aah.

• Kikseuraa

Moikka,kirjoitahan 35v 183/79 kivalle miehelle. Asun Forssassa KIK jaaajaa12

• Itä81

Mussukka...jos olet tyttö edes..miehet tykkäävät pulskista, koska ne /me olemme tiukempia. Asiasta on peräti tehty tutkimuksia, mutta älä kerro laihoille.

• Itä81

Ok. Näköjään samat ukot (jaaajaajaajajjaaajaaa12) ja raksamies vonkuivat myös mua aiemmin. Tyttöseni, älä vastaa noille...en vastaa minäkään mutta nää on just niitä "epätoivoisia" tai mitä lie. Hyviä jatkoja ❤

• olet.kultaa

Näyttää siltä, että lihava tyttö ei vaivaudu vastaamaan edes niille, jotka tosissaan pyrkivät fantasioimaan tytön iloksi ilman pyrkimystä tapaamaan. Ei niin kovin epätavallista. Ei edes kiitosta.

• Sepedeuz

Näytätpä sinäkii olevan epätoivoinen, kun täällä kerta seuraa haet. Miksi kysellä panijaa, jos ei aio edes vastata

• Sheev

Kyllä panisin, mutta veikkaan ettet haluais itteäs nuorempaa.

• miess

Moi hyväilisin sinua suukottaisin sinua joka paikkaan ja nuolisin klittaa laita tex. niin jatketaan 0465605268

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      59
      1571
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      26
      1194
    3. 85
      1058
    4. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      42
      877
    5. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      65
      826
    6. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      92
      794
    7. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      15
      769
    8. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      725
    9. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      725
    10. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      115
      686
    11. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      621
    12. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      615
    13. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      612
    14. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      601
    15. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      570
    16. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      566
    17. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      74
      557
    18. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      45
      542
    19. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      25
      541
    20. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      17
      487
    Aihe