Hyväilyt levähdysalueilla.

LevarillaRoiskahtaa

Pari jännää ja kivaa kokemusta Janakkalan parkista...metsässä hyvä hyväillä muutamien uteliaiden seuratessa jos mahdollista.

16

2103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • denier

      Samassa paikassa,,,
      yleensä hämärässä, joskus kiimassa autossa keskellä päivää...
      Tosin mun on aina puettava mustat stay-up sukat,sukkanauhat,pitsi- tai satiinipikkarit (vaimon) ja
      röyhkeän niukka minihame.....
      nyt oli pitkä tauko....vaan kyllä oli kimaista kun puin metsässä,enkä huomannu et mies oli katsellut...
      uuh...säikähdin nautinnosta, kun sen käsi koski nailonsukan pitsireunaan.
      Vaikka ikää 50 niin ihan pukea ja saada joku kiimaseksi ja kuumaksi asuihin..

    • Nauttivakisu

      Wau! Juuri tuo tuntuisi upealta vieraat kädet koskettaisivat yllättäen. Olen pysähdellyt levähdysalueilla ihan tarkoituksella, viipynyt pitkään poissa autosta, vielä en ole onnistunut saamaan kosketusta miehiltä tai edes huomaamaan mitään. Voisitteko auttaa, olen 38 v, pitkähiuksinen normaalivartaloinen mies, minun kik on enjoyed_kitten

      • denier

        Talvisin laitoin joko ABC;n vessan kopissa tai inva-WC;ssä nailonsukat ja sukkanauhat,pitsipikkarit ja minihameen ylleni, sitten laitoin verkkarit päälle ja lyhyt nahkatakki ylle.
        Hitsi kun pullistus oli kova kun lähdin pukemasta,kerran mua vanhempi mies tajusi jostain mitä kävin tekemässä ja seurasi mua parkkipaikalle.
        Otin taskustani ns. ylimääräisen nailonsukan,jolla tarkoitus kosketella miehen kalua,jos sellainen tulisi taakse.
        Laitoin sisävalon päälle,venytin stay-up sukkaa, nuolin sitä ja kaveri katsoi ulkopuolella seisten auton etuoven vierellä....laitoin sukan roikkumaan taustapeiliin ja käynnistin auton,mies juoksi äkkiä omalle autolle,odottelin hieman ja kun aika oli kypsä lähdin ajamaan peukkubaarilta kohti Janakkalan levaria, siellä parempi metsä ja aita-alue,kuin Iittalassa se katos siellä sivussa.
        Koko matkan kiima kasvoi,ja tunsin suurta nautintoa,kun se vanhempi mies laittoi myös motarilta vilkun levarille....kun nousin pois autosta,olin lampun alla, riisuin siinä verkkarit pois,suoristin saumasukkia,aetin sukkanauhat hyvin ja vedin niukkaa minihametta hieman ylös, että sukanreuna vilahti.
        Nojasin auton konepeltiin sääret suorana käännyin ympäri ja istuin hetken konepellille,koukistelin valossa nailonsääriä ja koskettelin niitä.
        Sitten rohkea päätös, ketään ei muita tullut,lähdin kävelemään miehen auton ohitse,minihame pinkeänä....katsoin kuskinoven ikkunasta ja miehellä näkyi nailonia ja sukkanauhaa...housut hieman alas vedetty.....pysähdyin, olin ikkunan takana, nostin minihametta hitaasti paljastaen vähänkerrallaan vaimon sukkanauhoja ja käytettyjä pikkuhousuja,joiden takana oli kiihoittunut kalu...pudotin minihameen alas ja jatkoin keikutellen kävelyä kohti metsää ja heilutin sitä ylim.nailonsukkaa...
        Itselläni oli metsästettävä olo...mua katsottiin,ja kuulin kun ovi sulkeutui ja sähkölukot toimivat...
        Metsästäjä oli perässäni....tahtoisin aluksi hänen tutkivat kädet...vaeltavat kädet....
        olin saalis...uuh mutta vapaaehtoisesti....


    • 51bitop

      Olipas kiihottava tarina! Muna koveni.

    • Tmh83

      Millainen meno tuolla porvoon levarilla on? Olisi kiva runkata jonkun kanssa

    • Ihanan kiihottava tarina.itsekkin tykkään käyttää naisten asuja.pitkään ollu haaveena päästä touhuumaan toisen tyttöilijän kanssa.

      • Liiveissä

        Olis kiihoittavaa nähdä sut autoilemassa asuissa! Katselin eilen sun kuvia ja ihanasti kostui housuissani!


      • Kulliatarjolla

        No täällä ois yksi tyttöilijä sulle kaikkeen kivaan ja hyväilyyn ja ihan mihin vaan ota rohkeasti yhteyttä itsestäsi 0469329372 ja katotaan hyvä aika mulla seisoo ihan kokoajan.


    • Ihanaa se on m.utta vain osa onnistuu. Useimmiten toinen jänistää viimeistään jos pitäisi kosketella. Pettyneenä olen joskus hamerunkannut keskellä levikettä.

      • Nylonmen

        Olis ollut kiihoittavaa katsella kun teet hamerunkut levarilla;)


    • denier

      Vain tämä asia on salainen vaimoni ja minun välillä: Hän ei tiedä, että olen pukenut mm. hänen käytettyjä asuja levarille ja että olen "muka salaa vilauttanut" kun olen pukenut pikkarit,stay-upit ja minihameen. Tai että olen oikonut saumoja,pyllistellyt,jolloin minihame on noussut ja paljastanut sukkanauhat ja sukanreunat....kun joku on aikansa katsellut,olen siirtynyt hitaasti sivummalle ja hyväillyt mustia,kiiltäviä nailonreisiäni,käyttänyt kättä pitsipikkareiden alla....myös öljyn käyttö on lisännyt nautintoa...liukas,kiiltävä öljy valuu nailonsukkaa pitkin alas....levitän sitä kädelläni..
      kun sitten tunnen jonkun tulevan taakseni,vieraan käden liukuvan öljyistä nailonsukkaa pitkin alas ja ylös...kohti pikkareita...
      hieman vapiseva,kiimainen käsi tuntuu kuumalta,kun se tunkeutuu röyhkeästi minihameen alle ja painuu öljyttynä pakaroiden päälle,pikkareiden sisälle....voihkin..käsi lähtee liukumaan etupuolelle....uuh.

      Kaikkea,mitä sitten tapahtuu,ei vaimoni tiedä!
      Sen hän tietää,että jo ennen häntä puin hieman alusasuja...mutta kun hän käyttää paljon sexyjä alusasuja ja minihameita,tuli minulle loistava tilaisuus kokeilla sellaistakin, että puin ne pikkarit,mitkä olivat kostuneet vahvasti vaimoni jaloissa,samoin ne liukkaat stay-upsukat,jotka tuoksuvat hänen vartalolleen,hajuvedelle....sitten joku aivan vieras mies nuuhkii,nuolee niitä,kokien ensin vaimoni maun....jossain vaiheessa mies on saanut halutessaan nauttia asuista,kuten haluaa.....

      Luotettavat miehet ovat vain vähissä....sellaiset,joiden kanssa voi rohkeasti nauttia vaikka keskellä levaria....loppuun asti tai autoon nojaten,kiimaisesti pyllistäen,nailonreidet tiukasti yhdessä pitäen.....

    • denier

      Pitäisiköhän taas ajella Janakkalan parkkiin...ja oikoa nailonsukat kaikessa rauhassa auton ulkopuolella ulkovalon valaistessa....ja sitten kävellä metsään kuunnellen,sulkeutuuko jonkun auton ovi...

      [email protected]

      • denier

    • Kesämopo

      Ziisus. Tulispa kesä :)

    • biukm66

      Ihmettelen että uskallette käydää omalla autolla levarilla kun teidän tiedot saa tekstiviestillä......

    • wc.runkkari

      Itse kävin usein levareiden vessoissa runkulla, vessoissa oli myös paljon homo aiheisia kirjoituksia ja pirroksia, ne kiihotti kovasti. Vessoissa kävi paljon muitakin runkulla sperma jäljistä päätellen.

      Nykyään ei levareilla ole enää noita runkku vessoja.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe