Pidättekö lauantai illan 14.7 ohjekmatarjonnasta?

Loreena

Viikko heinäkuun 28. onkin TV:stä tullut ja tulee täyttä ohjelmatarjontaa, hyvä näin. Jännittävin oli Thaimaalaisten jalkapallopoikien ja valmentajan pelastusoperaatio maanalaisesta luolastosta. Onneksi on mallikkaita osaavia ammattinsa taitavia henkilöitä jotka itsensä vaarallekin alttiina pyytettömästi toimivat joukkueen pelastajina.

TV on vaahdottanut miltei koko viikon presidenttien Trumpin ja Putinin vierailun valmisteluja läpi koko viikon. ON kyllä mahtava - kalliskin vierailu maahamme. Onhan näitä eri vierailuja tullut ja mennyt.

Yksi pitkin viikkoa mielenkiintoinen seurattava, on ollut Jalkapallon MM-kisat - tänäänkin pronssi ottelua seuratessa menee pikkutunneille saakka. Belgia- Venäjä.

Alfa-TV tarjoaa klo 18.30 alkaen Seinäjoen tangomarkkinoita - kuningatarfinaali, saas nähdä ja kuulla kuka kruunun kutreilleen saa! Joten lauantai ilta menee TV:tä katsellessa, siis jokaiselle jotakin mieluista ajanvietettä.

Näin minun lauantai ilta kuluu toivottavasti mielenkiintoisesti - huomiseen sunnuntai-iltayöhön asti.

5

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidän kyllä, helteellä kun ei viitsi olla auringossa, puiden alla aamupäivällä, mutta iltani kruunaa Ingvar Bergmannin filmit Reemalla klo 29.00 alkaen Mansikkapaikalla. Olen sen nähnyt,..suloinen kesäfilmi huvilaelämästä,..niinkuin skadinaaviassa on tapana 😊

      • PS Pidin myös Avaran Luonnon Patagonia osaa erittäin mielenkiintoisenä merieläimineen kaikkineen !


      • sini.sirkku kirjoitti:

        PS Pidin myös Avaran Luonnon Patagonia osaa erittäin mielenkiintoisenä merieläimineen kaikkineen !

        Voi jessus Teemalla klo 20.00 !


    • Makriina.ei.kirj

      Vaihdoin Tv-ohjelmat hyvään seuraan kesämökin pihapiirissä. Ilma lauha 20, ilta oli valoisa. hyttysetkin lepotilassa, lasissa tilkka punaviiniä.
      Tässä iässä on suuri ilo nauttia elävästä seurasta, TV.n seuraan kun on joutunut tyytymään niin monina iltoina.
      Sitten saunaan ja lopulta omiin oloihin tähän läppärin ääreen.
      Täydellinen lauantaiehtoo.

    • Per-kel

      Pidettiin, oltiin siskontytön häissä Nygårdsissa Vantaalla :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe