En löytänyt netistä oikein mitään kunnollista vastausta.
Kyseessä wc, jonka remontoiminen ihan täysin ei vielä ajankohtaista (lattiakaivon takia pitäisi tehdä vesieristeet, ottaa asb näytteet jne-rahaa palaa). Keittiöremontista todennäköisesti jää vinyylilaattaa ylimääräkseksi, arvelin sen läiskiä vessan lattialle kunnes parin v sisään kunnollinen wc remppa.
Onko mitä riskejä, voiko näin tehdä huoletta? Vanha muovimatto on ehjä.
Vinyylilaatta vanhan muovimaton päälle
6
351
Vastaukset
- Osa-aikaeläkeläinen
Eivät näy riitelevän. Minulla on vinyyliä ja vinyylikorkkia muovimaton päällä. Ei ongelmia.
- Vinnyyli
Onko lisää kokemuksia tai mielipiteitä?
- Osa-aikaeläkeläinen
Minä kokeeksi liotin lattiavinyylin suikaletta vesilasissa viikon. Ei se muuttunut miksikään. En ymmärrä mikä ongelma sillä olisi muovimaton kanssa. Itse en ainakaan ole mitään huomannut. Pikemminkin muovimatto vinyylin alla on siitä hyvä, että se tekee lattiasta hiukan joustavan.
- nohuuhhuhhuu
Vinyylilaatta kosteaan tilaan jossa kaivo ja kaadot...
Onnea vaan matkaan.
Miten meinasit kaivonkohdan tehdä ? - Vinnyyli
Kyseessä on siis pelkkä wc, ei varsinaisesti mikään kostea tila. Kaatoja ei näyttäisi olevan ollenkaan ja kaivo on allaskaapin alla piilossa joten ei niin tarkkaa, jättää siitä kohtaa vaikka vinyylin laittamatta, kun ei näy mihinkään.
- 65383282
Jos WC-remontti on tulossa kahden vuoden kuluttua , niin älä tee
nyt yhtään mitään .
Jää mahdollinen vesivahinko syntymättä ja turhan työn vaiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694