En löytänyt netistä oikein mitään kunnollista vastausta.
Kyseessä wc, jonka remontoiminen ihan täysin ei vielä ajankohtaista (lattiakaivon takia pitäisi tehdä vesieristeet, ottaa asb näytteet jne-rahaa palaa). Keittiöremontista todennäköisesti jää vinyylilaattaa ylimääräkseksi, arvelin sen läiskiä vessan lattialle kunnes parin v sisään kunnollinen wc remppa.
Onko mitä riskejä, voiko näin tehdä huoletta? Vanha muovimatto on ehjä.
Vinyylilaatta vanhan muovimaton päälle
6
359
Vastaukset
- Osa-aikaeläkeläinen
Eivät näy riitelevän. Minulla on vinyyliä ja vinyylikorkkia muovimaton päällä. Ei ongelmia.
- Vinnyyli
Onko lisää kokemuksia tai mielipiteitä?
- Osa-aikaeläkeläinen
Minä kokeeksi liotin lattiavinyylin suikaletta vesilasissa viikon. Ei se muuttunut miksikään. En ymmärrä mikä ongelma sillä olisi muovimaton kanssa. Itse en ainakaan ole mitään huomannut. Pikemminkin muovimatto vinyylin alla on siitä hyvä, että se tekee lattiasta hiukan joustavan.
- nohuuhhuhhuu
Vinyylilaatta kosteaan tilaan jossa kaivo ja kaadot...
Onnea vaan matkaan.
Miten meinasit kaivonkohdan tehdä ? - Vinnyyli
Kyseessä on siis pelkkä wc, ei varsinaisesti mikään kostea tila. Kaatoja ei näyttäisi olevan ollenkaan ja kaivo on allaskaapin alla piilossa joten ei niin tarkkaa, jättää siitä kohtaa vaikka vinyylin laittamatta, kun ei näy mihinkään.
- 65383282
Jos WC-remontti on tulossa kahden vuoden kuluttua , niin älä tee
nyt yhtään mitään .
Jää mahdollinen vesivahinko syntymättä ja turhan työn vaiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001740Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611414Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?801397Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873