Skyteam Monkey 2018 EFI
Saako tota skytarin efi mallia kulkeen yli 50 km/h ilman kummosia viritelmiä? Jos saa nii miten?
173
807
Vastaukset
Itelkää ei oo mitää hajuu, vähä perseest kulkee 45
vaiha eturatas 15piikkiseks menee ainaki 50
laitat 14 33 välit kulkee 58
Anonyymi kirjoitti:
laitat 14 33 välit kulkee 58
Jos laitaa noi 14 33 välit, pitääkö vaihtaa muuta
Ostamalla kaasarin ja kaasarimankin sähkösarjan. Melkein jokanen virityskeino vaatii seoksen muuttamista joka ei ole kotikonstein mahdollista ruiskuvehkeissä.
Ootko ite kokeillut jo
VittuKys kirjoitti:
Ootko ite kokeillut jo
Liikkeessä otatat kaiken moiset kuristuset ja rajoiteet pois ja laittavat säätöihin, sen jälkeen välitykset kohdilleen niin pääset järkevämpää vauhtia.
Ei ole paha rasti tuosta maksaa siihen iloon nähden mitä se tuottaa, ja jälleenmyynti helppoa tuttava piirissä kun kaverit näkee mihin moposi pystyy.Jutustelija1 kirjoitti:
Liikkeessä otatat kaiken moiset kuristuset ja rajoiteet pois ja laittavat säätöihin, sen jälkeen välitykset kohdilleen niin pääset järkevämpää vauhtia.
Ei ole paha rasti tuosta maksaa siihen iloon nähden mitä se tuottaa, ja jälleenmyynti helppoa tuttava piirissä kun kaverit näkee mihin moposi pystyy.Paljo se maksaa
Jaaahaass kirjoitti:
Paljo se maksaa
Varmasti alle kolmesataa vaikka mikä olisi, mutta useimmat ymmärtävät yskän ja pohjustavat pitkää asiakassuhdetta joten ei pitäisi tulla kalliiksi.
haluisitko auttaa mua ku pitäis löytää sille vitun efi mankille sähköset kaasarit ja sarjat ku toi lyö lukkoon 46kmh?
vitunefimanki kirjoitti:
haluisitko auttaa mua ku pitäis löytää sille vitun efi mankille sähköset kaasarit ja sarjat ku toi lyö lukkoon 46kmh?
190cc viripannu tekisi hyvää..
Jos tilaa vähintään 10 kerralla niin tuolta löytyy:
https://www.alibaba.com/product-detail/ZS190cc-Monkey-Bike-DAX-Zongshen-ZS_60642785411.html?spm=a2700.7724857.normalList.10.1d15134duOF54d
Poraa pakoputkeen reikiä
Joo, testasin ja toimi, kiitos! Kulkee nyt sen 56
no ei vitussa toimi xd
Ota se ruisku pois ja laita kaasutin tilalle niin saat samalla siitä kunnon mopon ja voit myös helpommin virittää. Suosittelen myös ostamaan 1300cc Hayabusan moottorin mankiisi. Menee heittämällä vain kiinni.
Miksi ostaa ruiskumallia kun kaasarimalliakin saa vielä uutena? Ruiskumalli on vielä kalliimpi kuin kaasari muttei siinä ole mitään etuja.
Epäilen että jo ennestään vähäistä mopon kulutusta ei enää pienemmäksi saa millään ruiskutekniikalla, päästöjä voi saada pienemmäksi mutta ketä kiinnostaa?Ruiskulla saa voimaa lisää läpi kierrosrekisterin ja se vähentää myös kulutusta.
Jutustelija1 kirjoitti:
Ruiskulla saa voimaa lisää läpi kierrosrekisterin ja se vähentää myös kulutusta.
Tuollaisessa ruiskumankissa ei vaan sitä vääntöä ole millään kierrosalueella ja vauhdin tappaa rajoitin. Kaasaria voi sentään huudattaa ylikierroksilla.
turhaatekniikka kirjoitti:
Tuollaisessa ruiskumankissa ei vaan sitä vääntöä ole millään kierrosalueella ja vauhdin tappaa rajoitin. Kaasaria voi sentään huudattaa ylikierroksilla.
Ilman ruiskua ei olisi sitäkään vähää vääntöä.
Jutustelija1 kirjoitti:
Ilman ruiskua ei olisi sitäkään vähää vääntöä.
Kaasarikoneesta saa ihan kelvon vain imusarjan avartamalla, suutinta suurentamalla ja Ilmanputsarista kuristuslevyn poistamalla. Mitenkäs saat ruiskummankista kotitallissa helposti lisää tehoa? Isompaan vaihtomoottoriinkin tarvitsee kaasarimallin sähköt.
turhaatekniikka kirjoitti:
Kaasarikoneesta saa ihan kelvon vain imusarjan avartamalla, suutinta suurentamalla ja Ilmanputsarista kuristuslevyn poistamalla. Mitenkäs saat ruiskummankista kotitallissa helposti lisää tehoa? Isompaan vaihtomoottoriinkin tarvitsee kaasarimallin sähköt.
Tarkoitin noin yleensä moottoreissa, eli ruisku tukevoittaa ala ja keskirekisteriä ja mahdollistaa myös tehon noston huippukierroksilla kun hoitaa tuon alemman alueen kuntoon.
Mutta noihin makeihin palatakseni, itse ostaisin sen 190cc parikymmentäheppaisen koneen omaani jos olisin manki-mies tänä päivänä. Sillä jättää monet mopot taakseen.Ei niitä kaasari malleja ole ainakaan skyteameja saanut pitkään aikaan.
Moponostaja14v kirjoitti:
Ei niitä kaasari malleja ole ainakaan skyteameja saanut pitkään aikaan.
Conan St-50 on Identtinen Skyteamin kanssa samoin Solo Mankissa lukee moottorissa Skyteam.
Ruiskumankit kannattaa jättää ostamatta.turhaatekniikkaa kirjoitti:
Conan St-50 on Identtinen Skyteamin kanssa samoin Solo Mankissa lukee moottorissa Skyteam.
Ruiskumankit kannattaa jättää ostamatta.Sekin on ruiskulla
oma efi manki kulkee sen 55 ku porasin imukaulan 16mm ja välit 15-40 ja nhrcn putki
miten ton imukaulan saa tosta pois. mitä työkaluja käytit, ku tuntuu nuo letkujen paikat ja anturien paikat olevan vähän eessä
Eikö rajoitin hidasta vauhtia?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö rajoitin hidasta vauhtia?
Välit hidastaa vauhtia. Ite laitoin efiin 16/37 välit, nii kulkee tasa 60.
Anonyymi kirjoitti:
Välit hidastaa vauhtia. Ite laitoin efiin 16/37 välit, nii kulkee tasa 60.
etkö oo mitään muuta tehny?
eikö tarvitse ohjelmointia tai power commanderia
ja miten on mahollista että kulkee yli 46 ku se ei anna mennä lujempaaAnonyymi kirjoitti:
eikö tarvitse ohjelmointia tai power commanderia
ja miten on mahollista että kulkee yli 46 ku se ei anna mennä lujempaamulla on 16 piikkinen eturatas nytte kiinni ja kulkee 48. tulossa 35 takaratas
Kyllä saa. Mulla on ite tehty suora alakauttanen putki, vapari, imukaulasta kuria viilattu ja välit 15-42.
Hei miten kovasti skyteam monkey efi 2018 kulkee ja miten hyvin vääntää jos välit on 14-35
Mankiin saa lisää nopeutta vaihtamalla välejä esim 14.42. Tai 14.35
Mitkä on parhaat välit jos ei välitä kiihtyvyydestä vaan huipuista?
16.
Käykö skyteam mank7 efiin kaasari vaikka siinö on ruisku
Käy, jos vaihdat samal kaasari mallin sähköt.
Joo vaihtamalla 16 h eturattaan ja poraamalla imukaulan
Miten ton varatankin saa päälle tosi EFI mankis
Ja onko siinä polttoaine hanaa, ja jos on nii missä
No et saa mitää vara tankkia päälle koska A.Siinä EI ole bensa hanaa
B.Se ajaa tanki ihan tyhjäksiLaittamalla hanan varatankki kohtaan
on siinä hana. kun katsot kyydistä vasemmalla puolella tankin alla siin reunassa on hana sit siin lukee ON,off ja joku muu en muista mut se joku muu on varatankki
Mitenkä ruiskun saa vaihdettua kaasariin??
No siis ostin tuossa viikko sitten efi mankin ja nyt vituttaa ajattelin kylse sen 50 kulkee ja paskan vitut lukkoon lyö alamäkeen 46 vittu mitä paskaa
Hanki kuriton EFI imukaula ja EFI tehopakoputki, ota ilmanputsarin kumitulppa pois, vaihda eturatas vähintään 16 piikkiseksi. Mitään säätöjä ei tarvii koska EFI säätää itsensä. Näillä tulee tehoa lisää ja kulkee 53 .
Sit jos haluu vielä enemmän nopetta pitää poistaa kierrosluvun rajotin.Anonyymi kirjoitti:
Hanki kuriton EFI imukaula ja EFI tehopakoputki, ota ilmanputsarin kumitulppa pois, vaihda eturatas vähintään 16 piikkiseksi. Mitään säätöjä ei tarvii koska EFI säätää itsensä. Näillä tulee tehoa lisää ja kulkee 53 .
Sit jos haluu vielä enemmän nopetta pitää poistaa kierrosluvun rajotin.Jos ostaa tehoputken kannattaa kattoo et siinä on
lambda anturi paikka ni ei tarvii säätää ruiskuaAnonyymi kirjoitti:
Hanki kuriton EFI imukaula ja EFI tehopakoputki, ota ilmanputsarin kumitulppa pois, vaihda eturatas vähintään 16 piikkiseksi. Mitään säätöjä ei tarvii koska EFI säätää itsensä. Näillä tulee tehoa lisää ja kulkee 53 .
Sit jos haluu vielä enemmän nopetta pitää poistaa kierrosluvun rajotin.miten tuo kierrosluvun rajoitin poistetaan?
Anonyymi kirjoitti:
Hanki kuriton EFI imukaula ja EFI tehopakoputki, ota ilmanputsarin kumitulppa pois, vaihda eturatas vähintään 16 piikkiseksi. Mitään säätöjä ei tarvii koska EFI säätää itsensä. Näillä tulee tehoa lisää ja kulkee 53 .
Sit jos haluu vielä enemmän nopetta pitää poistaa kierrosluvun rajotin.Missä siaitsee kyseinen rajoitin?
Anonyymi kirjoitti:
Hanki kuriton EFI imukaula ja EFI tehopakoputki, ota ilmanputsarin kumitulppa pois, vaihda eturatas vähintään 16 piikkiseksi. Mitään säätöjä ei tarvii koska EFI säätää itsensä. Näillä tulee tehoa lisää ja kulkee 53 .
Sit jos haluu vielä enemmän nopetta pitää poistaa kierrosluvun rajotin.Mulla kulkee 53 ku vaihdoin vapaailman suodattimen ja 15 piikkisen eteen kaikki muut vakiot
Paljon nopeutta saa lisää jos pistää yhen isomman eturattaan ku menee rajottimelle 42km/h ja täl hetkel välit on 13/40
Itellä mennee 15/40 väleillä 53 ja saa nostettua keulan helposti kolmos vaihteella
Tarviiks ketjuja vaihtaa jos pistää isomman eturattaan vai onks niis ketjuis tarpeeks lenkkei
Onko kellään kokemuksia jos laittais 72cc kiinni efi mankiin?
Ruiskun säätö on monilla hankala homma, mutta jos hommaat 190cc pannun niin sillä ratkot kerralla kaikki ongelmat. Kulkee aikas jees nääs ja kun vaihtaa koko mötikän niin originaali jää talteen eikä sitä tarvitse murehtia.
Miten tuota kierrosrajotusta voi säätää
Paljo kulkee efi manki ku imukaula porattu vittuun ja välit 14/35
Kulkee noin 50 km/h
Mitä kaikkea pitää vaihtaa jos laittaa ruiskun tilal kaasarin
Sähköt
mitkä on hyvät välit efi mankii että kulkis 60 tai vähä alle?
oma efi kulkeee 60 16/37 väleil
Efi mankin saa kulkemaan 56km/h 16 35 väleillä
pidemmät välit, oma efi kulkee 60 km/h 16/37 väleil
Mitä muuta sille on tehty ku välit vaihdettu?
Nii miten ecua säätämällä saa nopeutta lisää ja jos noi välit vaihtaa esim 16 37 niin kiihtyykö saatanan hitaasti
Ja onko tuossa skyteam pakoputken sai kuria jos on niin missä kaikkialla putki o kiinni ja miten imukaula voi ostaa kuritoma pois ku itellä ainaki kuritoma o siinä sylinterissä kii.
2018 vuoden efi monkey on vielä ihan hyvä kun ei ole niin laiska mitä tuo 2019 vuoden malli
Saako tuota efin rajotinta säädettyä tai poistettua jotenkin? Kun alkaa 50 kohdalla rajottamaan vai auttaako välien vaihto asiaan?
Välierät vaihto auttaa efiä saa ecu säätiöllä säädettyä
Mctimppa racing tekee ohjelman efi monkeyt
Missä tämä kyseinen ohjelma näkyy?
Google ja naamakirja Ylöjärvellä ohjelmoi.
Nyt on ecu ohjelmoitu , eli kurkku,ecu,15 piikkinen mittarinopeus 70kmh. Kustantaa 175e helppoa kuin Heinänteko.. ja kiitos Ylöjärvelle 👍
Mulla menee manki 54kmh 16/35 väleillä
mullaki kulkee 54 noilla väleillä
Mitäs jos pojat alettaisiin porukalla ettii tietoa miten säätää ecua eli sitä rajotinta ruisku mopossa ite oon löytänyt ecu Bluetooth adapteri mutta en o varma miten sitä käytetään onkos kellään kokemuksia
Itekki oon löytäny
https://www.newmotorz.com/pieces-dax-bubbly-monkey-gorilla-pbr-skyteam-125-n-33-adaptateur-bluetooth-obd-e4.html
https://www.youtube.com/watch?v=sA3XLYZofzQ
En vaan tosta sivustosta tiiä että pystyykö sieltä tilaamaan suomeen mutta toi on tähän mennes ainoo ecu adapteri mitä oon löytäny mikä kävis tähä mankiinJuu. https://www.motorkit.com/blog/en/2018/12/09/manual-for-rojo-and-bluetooth-module-for-zhenhua-efi/ tuolaha tosta kerrotaa mutta Theseus kohtaa sanotaan että jos nopeutta haluaa lisää täytyy vaihtaa vaihteiston suhdetta en tiiä sitten että voiko tolla adapterilla saada nopeutta lisää
Anonyymi kirjoitti:
Itekki oon löytäny
https://www.newmotorz.com/pieces-dax-bubbly-monkey-gorilla-pbr-skyteam-125-n-33-adaptateur-bluetooth-obd-e4.html
https://www.youtube.com/watch?v=sA3XLYZofzQ
En vaan tosta sivustosta tiiä että pystyykö sieltä tilaamaan suomeen mutta toi on tähän mennes ainoo ecu adapteri mitä oon löytäny mikä kävis tähä mankiinLöysin kans,kaveri osti sen sieltä ja lähetti suomeen. Piti olla bluetooth mutta ei ollu,oli usb ja ohjelmaki ihan eri. Näyttäs olevan niinko vikakoodin lukija. Perseestä ja ihan turha
Mikäs helvetti on sindra? En oo ikinä kuullukkaan eikä sellasta löydy mistään mutta nää jotkut selittää että sen avulla sais efi mankin kulkee 80-90 km/h. Että jos joku tietää mistä niitä sais ni pliis voitteko laittaa linkin
Se sindra juttu oli feikki mutta jos joku vaan tietää voiko tolla ecu adapterilla säätää nopeutta niin kertokaa kysyin MC timpaltaki mutta ei suostu kertomaan miten tekee ne ohjelmmoinnit
Antakaa nyt vain MC Timpan tienata kun hyvää hyvyyttään laittelee halvalla mopoja kulkemaan.
Jutustelija1 kirjoitti:
Antakaa nyt vain MC Timpan tienata kun hyvää hyvyyttään laittelee halvalla mopoja kulkemaan.
Ei tee hyvää hyvyyttään! Törkeä hinta! Nihilismiä pimittää tietoa mopoyhteisöltä!
Mää ohjelmointi kans ite säästää rahaa ei se loppu peleissä nii vaikeeta oo ostaa vaa tarvikkeet minkä mulle maksoi 160 Euroo Ite oon hoksannu tavalla millä saa ohjelmoitua mopo menee 80 ja sit ku ratastaa niin nyt mu mopo menee 102 kmh
miten ohjelmoit sen ja mitä tarvikkeita tarvii
Oon keksinyt myös itse tehdyn ohjelmointi mahdollisuuden
Avaatko hieman? Meilläkin tuo ”bluetooth”/usb
Minkä o skyteam 2018 vakio välit
Onko jollain tietoa mikä toi letku on mikä menee tohon efi:n vakio ilmanputsariin
https://www.motorkit.com/en/carburator/21730-bluetooth-box-for-zhenhua-city-125-and-50cc-euro-4-with-fuel-injection.html
Jos ostaa tuon ja vaihtaa välit ja ilmanputsarin ni pitäs kulkee kovempaa en siis oo yhtään varma. Jos toi toimii ni on kyllä helppoa saada kulkemaan kun vaan pitää yhdistää tuo ecuun ja sitte rojo motor sovelluksella vaan laittaa maksimitehot. Ja sen rojo motor sovelluksen saa vaan androidille tietääkseni.Ite osti rajoittamattoman ruisku boxi 160 eurolla nyt kulkee 88 kmh vakio väleil
Mistä sai ostettua rajoittamattoman boksin
Onko kellään tietoa että jos ostaa esim 72cc niin pitääkö ruiskua säätää ja miten sitä edes säädetään
Aina pitää säätää kun tekee muutoksia.
Ei kannata alkaa säätää helpommalla pääsee kun ostaa rajoittamattoman ruisku boxi no kulkee vakio väleillä 80 Itella on rajoittamaton boxi ja 72 CC sylinteri kulkee 148 kmh
Mistä saa rajoittamattoman ruiskuboxin
Netistä voi tilata
Paljon efi Manki kulkee ja vääntääkö/kiihtyykö hyvin jos porattu inikaula 16-35 välit ja vapaa virtaus suodatin
Noilla jutuilla se kulkee noin 60 km/h ja vääntää ihan ok.
mistä saa rajottamattoman ecun/ruiskuboxin en löydä mistää
Rajoittamattoman ecu saa tilattua netistä
Millä väleillä sais kulkee ainaki 60
Ei millään väleillä mopo ei jaksa vetää ja hajoo
Ei se Mopo kyllä hajoa vaikka olisi mitkä välit tahansa
Itellä hajosi skyteqm efistä moottori 16.35 väleillä kysyttiin vielä huollosta kun vika löytyi oli rattaiden pyörin haljennut liiasta raskaudesta täyty ostaa uus moottori
Anonyymi kirjoitti:
Itellä hajosi skyteqm efistä moottori 16.35 väleillä kysyttiin vielä huollosta kun vika löytyi oli rattaiden pyörin haljennut liiasta raskaudesta täyty ostaa uus moottori
Uudeksi moottoriksi suosittelen hankkimaan 190cc pannun, sillä kulkee mopoksi ihan kivasti.
Anonyymi kirjoitti:
Itellä hajosi skyteqm efistä moottori 16.35 väleillä kysyttiin vielä huollosta kun vika löytyi oli rattaiden pyörin haljennut liiasta raskaudesta täyty ostaa uus moottori
no ehkä jos on tommoset aavikkovälit
miten vapaavirta ilmansuodatin vaikuttaa efi mankiin?
en tiiä mutta ainakin kaikki sanoo että jos hankkis sellasen ja vaik 16-37 välit ni kulkis 60
Joo samaa mieltä kyllä mopo liiasta väleistä hajosi oma keevay ruisku Manki hajosi kans täsmälleen samasta syystä että jos joku vitun äyssi joka ei tiä mitää moposta alkaa väittää ettei mopo mee rikki väleistä Ni ei kyl tie moposta paskaakaan.
Älkää vaihtako ilman suodatinta mopon ruisku säätää tehon ja bensan vaikka ois mikä ilmansuodatin ei mopo kulje lujempaa kuin vakio ilman suodattimella ivr testin mukaan vakio ilman suodatin on kaikista tehokkain ruisku mopossa sama homma ei auta jos on tehoputki tai kuristukset ruiskuissa ruisku säätää edelleenkin tehot jollei osta rajoittamatonta ruisku boxia
Ruisku/ecu boxissa on 2 johtoa kiinni oikean puoleinen ohjaa sähkön ja mopon elektroniikka koneiston vasemman puoleinen säätää bensan ja tehon saannin jos leikkaa vasemman puoleisen johdon poikki niin mopo kulkee noin 74 kmh itse tein sen virheen etten leikannut poikki irrotin vaan ruisku boxista silloin rajoituksia johto säilyi ehjänä ja mopo kulki edelleen 45 kmh mutta kun katkaisee johdon noin 2cm päästä ruisku boxista niin oma mopon nyt ainakin kulkee sen 74kmh . Mutta mopon virittäminen on silti laitonta joten en suosittele.
no pakko sitä vähän on virittää kun menee järki kun menee koko ajan 45
Oisko kuvaa ku o leikattu?
kummalta puolelta katsottuna pitäs leikata vasemman puolinen johto?
älkää tehkö tota ite kokeilin ja nyt ei anna bensaa ollenkaan katkaisin sen johdon kyllä aika kaukaa siitä ruiskuboxista mutta silti ei tuo voi toimia
Minkä värinen/lainen tuo leikattava johto on jos saisin vastauksia tai kuvia niin kiitos
Luulettekste oikeesti et toi muka toimis :D
Minkä kokonen vapaavirtaputsari kannattaa vaihtaa efi mankii
Miks vitussa haluat laittaa vapaavirta ilmanputsari ku ei se auta ku se o ruisku Manki päinvastoin tehot huononee ite kokeilin eilen tota johdon katkasemista Ni nyt menee 70 kmh
Vitut huonone tehot
Joo ite vaihdon eilen vapaa virtaava NY kulkee vaa 43 kmh kiihtyvyys hitani e suosittele
ostatte tosta tollasen ohjelmointi välineen siihen mankiin joka toimii sovelluksesta bluetootin kautta ja siittä voi säätää rajotinta ja kaikki maholliset sportti modet jotka ei varmaan auta mitään mut rajotinta saa säädettyä
https://www.motorkit.com/blog/en/2018/12/09/manual-for-rojo-and-bluetooth-module-for-zhenhua-efi/ei toi auta mitään
Vittu opettele englantia sitä sanotaan että toi ei auta mopon Max vauhtiin vaan vähä kiihtyvyyden ja vaikka auttaiski Ni moposta o 45 kmh rajotin se täytyy vaihtaa rajoittamattoman et mopo menee lujempaa
Ei tolla rajotin saa säädettyä ootko ite testannut ite kokeilin ei voinu jos voi niin kertokaa miten
pitää vissiin ostaa rajottamaton ecu mutta ku en vittu löydä sellasta mistää
Vittu netistä voi tilata
Kerro yksikin paikka josta netistä vois tilata sellasen
Paljon kulkee jos vaan imukaulasta on poistettu kurit?
Ei kuriton imukaula auta nopeuteen tyhmä
kertokaa nyt joku mistä saa rajottamattoman ecun
Hei btw mitä ne valkoset pienet pallot on mitkä on siinä peniksen ihon alla
Taitaa olla joku tulehus. Itellä oli kans eilen nii leikkasin koko vehkeen poikki.
Joo ite oon kans miettinyt mikä se vois olla kyllä tää elämä hässii mua nyt se verran paljo että blörinä käy
Hei onko se totta kun aina ku menee kuselle niin kestää niin hemmetin kauan että se kaikki kusi on tullut siitä peniksestä niin onko se totta että jos peniksen alkukäyrästä poraa 2 millin terällä sitä virtsa aukkoa niin tuleeko se kusi nopeemmin ja millainen suutin sen jälkeen pitää vaihtaa kyrpää ja millaiset välit 1990 vuosimallista mulkussa olis hyvät PENIKSENI TIEDOT 2tahti 49cc kaasari mallia
vaihtakaa kaasari ei oo vaikeeta ite vaihan tänää
ite tilasin tänää kaasarin ja kaasari mallin sähköt
Voikko kertoo mitkä kaikki osat tilasit
Anonyymi kirjoitti:
Voikko kertoo mitkä kaikki osat tilasit
Kannattaa tilata 190cc motti ja nauttia elämästä.
Eikös tuuu poliisilta sanomista jos vaihtaa ruiskuun kaasarin?
miks vitussa siitä tulis sanomista
Flex flex ette te peruna peukalot osaa vaihtaa paskaakaan
Meikäl menee se 60 vakio väleillä
Mitä tehty?
Vittu mitä tehty efi mopossa ei saa kulkee 60 jollei pistä rajoittamatonta ecua
Missä ja miten kieros rajotin poistetaa
Ei sitä poisteta ostetaan vaan uus ecu 200 eurolla
Kovaa efi manki menee 14.40 väleil ja kiihtyykö hyvin
N 50 ja ei kummosesti.
Monta kilowattia ton 2018 efi skytarin tehot on
Itelt lähtee vaa 0.95kw
Rojo kaapeli myytävänä tai voin siirtää comfort tilan competitiveen rahaa vastaan.
Snäpissä saa yhteyttä @alluu15Älkää kukaan tuhlakko rahaa tollasen ite siirtänyt joskus confront tilaan ei se auta kiihtyvyyden eikö varsinkaan nopeuteen ostakaa rajoittamaton ecu niin menee noin 85kmh vakio väleillä
Anonyymi kirjoitti:
Älkää kukaan tuhlakko rahaa tollasen ite siirtänyt joskus confront tilaan ei se auta kiihtyvyyden eikö varsinkaan nopeuteen ostakaa rajoittamaton ecu niin menee noin 85kmh vakio väleillä
Taidat puhua paskaa. Kaasarillakaan mene noin paljoa vakio väleillä.
hei mites muut on tehny ton jos vaihtaa ilman putsarin ja siin on se huohotus putki ni mite ootte laittanut sen
Häääh siis revitty vaa putsari irti ja uus tilalle ei siinä mitään muuta kummempaa ainakaan mulla ollu ainut vaa ettei se ruisku mankeis auta kiihtyvyyden eikö nopeuteen päinvastoin
Miksi sinä vedät asian pilluihin? Eihän ketjun aihe ole pillu. Ei ole ollenkaan tarkoitus puhua pilluista
Itsellä on 2018 EFI skyteam manki, jossa on kuriton imukaula, nhcr tehoputki ja huiput on noin 60-65
Joo mutta ei oo ainakaan 50 CC koska 50cc ruisku on rajoitettu 45kmh eli joko sulla on siinä myös rajoittamaton ruisku tai sitte välit vaihdettu tai 72cc
laittakaa joku linkkiä tolle rajottamattomalle eculle
Huiput 66km/h
-ohjelmoitu ecu
-kuristamaton imukaula
-nhrc tehoputki
-14h eturatasHelpointa on antaa mctimpan tehdä se ohjelmointi. Löytyy naamakirjasta. Saa mankin menee vakio väleillä 60km/h. Ohjelmoinnin hintakaan ei enään nii paha. 125e
Jos laitatte jotai 16-37 välei ni hyvästelkää teijän kone tai jos noin teet ni porsas ees kurii vääntää paljon paremmin mulla rajoittaa 50 ku mul on 14-40 ja ei oikee enne jaksanu mennä ees viiteekymppii mut otin joku 4millii vaan kurii pois ni kiihtyvyys kasvo kyllä aika lailla
Tietääkö kukaan miten ilmata ruisku?
Tällä saa kulkemaa ainaki 60kmh http://www.motor-outlet.fi/fi/tuote/19199377-kuristamaton-imukaula-efi-monkey
Vitun äyssi ei kuriton imukaula tuo lisää nopeutta EIKÄ VARSINKAAN RUISKU MANKISSA kuriton imukaula tuo vaa lisää vääntöä
Jos joku haluu halvempaa viritystä ruisku mankiinsa nii ottaa muhu yhteyttä nii ei tarvii antaa kaikkia pennejä mc timpalle joka rahastaa vitusti jos haluut nii yhteyttä saat snapchatil @vilzu65
jos haluu et efi mankis kulkee 60km ja vääntää paremmin nii vie sun mankis mctimppa racingille jos sul on se 150€
Kumpi malli on parempi 2019 vai 2018 malli
Mikä kumi tulppa
SEISKA.FI
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.