Turun Vankila

Himonikotinisti

Saako Turun vankilassa vielä polttaa selleissä?

15

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evp.Lusifeeri

      Ihan sama, saaako tahi ei!

    • Himonikotinisti

      Ei ole, itse poltan tupakkaa ja olisi se hermoja raastavaa jollei saa polttaa silloin kun haluaa...

      • eitupakkaa

        Tupakointi kielto olisi sinulle terveellinen rangaistus :-):-


    • EXvenkulat

      Saramäessä mitään selllejä ole! Huoneita, suihkuineen, tauluteeveineen etc. Ja toisekseen siellä ei juuri suomalaisia ole, kuin pieni vähemmistö. Kunnon vintiöt/ruunat on jo vuosikymmenet sitten kadonneet. Paljusellit takaisin ja vanha kakola käyttöön, näille nykyisille hirviöille!

    • Vankinumero4536

      Itse olin 2kk tuomion saramäessä ja voin kertoa että kokemusta on, kyllä ne sellejä on panssari ovet mitä ei helpolla murreta.....silloin sai kyllä polttaa...

    • pelottaa

      kaksi kuukautta on nuku Suomessa melkein niin kun elinkautinen ,taidat olla vaarallinen kriminaali .

      • vankinumero4536

        Oletko itse ollut vankilassa? Et taida olla, niin eiköhän kannata olla hiljaa kun asiasta ei mitään tiedä...Itse olen kokenut Vankilamaailman ja arvojärjestyksen tuona 2kk aikana. Voin sanoa että olen kokenut vanki ja tiedän mistä puhun. Ilman ruokaa en jäänyt koskaan.


      • saramäessätoisinko

        Ruotsin vankiloissa vartijatkin vaarassa kun vanki määrä kasvanut ja tilat ahtaat.


      • pelottaa
        vankinumero4536 kirjoitti:

        Oletko itse ollut vankilassa? Et taida olla, niin eiköhän kannata olla hiljaa kun asiasta ei mitään tiedä...Itse olen kokenut Vankilamaailman ja arvojärjestyksen tuona 2kk aikana. Voin sanoa että olen kokenut vanki ja tiedän mistä puhun. Ilman ruokaa en jäänyt koskaan.

        En tarkoittanut vähätellä kokemustasi vankilaelämässä .Tuomiot ovat vain niin lyhyitä et kyseessä voi olla vakava rikos ja lyhyellä tuomiolla pääsee.


      • Anonyymi
        saramäessätoisinko kirjoitti:

        Ruotsin vankiloissa vartijatkin vaarassa kun vanki määrä kasvanut ja tilat ahtaat.

        vålinpitämättömyys vs hallittu askeettisuus minkä tarkoitus olisi pitää terveenä fyysisesti.henkinen puoli tarvitsisi selkeyttä koota oikeanlaista toimintaa.tahto on vain hetkeen hyötymistä sitten uusi hetki . jos on joku joitain kohtuullisia niin varmasti myös tekojen mahdollisuudet ja niiden mahdollistaminen


    • pysyypoissasieltä

      jospa nyt pitäisit itses pois sieltä panssari oven takaa ..älä itke jos jouduit sinne maistuiko ruoka ja oliko riittävästi ?,

    • masetaanveroja

      Onneksi suurin osa kansalaisista ei tiedä vankilan sisäisiä järjestyssääntöjä.Kiltisti elellään ja käydään töissä,tylsässäkin ja maksetaan niitä veroja.

    • savualiikaa

      Montako miestä yhdessä huoneessa on Saramäessä?JOS tupakka miehiä on samassa useita tai toinen ei polta ,niin kait silloin on kielletty polttaminen.

      • KurivankiKonnulta

        Ei lusimassa ole yhtään MIESTÄ! Sekakäyttäjä-piripäitä lapsia ne kaikki on! Ja ihan "panssariovien takana"! Voi teitä äitinsä lapsia.... Kyllä sitä ennenkin lusittiin "panssariovien" takana ja vankiaines oli parempaa, kassakaappimiehistä murhaajiin, jerkuttajiin etc. Itse lusin aikoinaan yhteensä n. 8 suvea riksusta pelsoon ja mitään valittamista ei ole! Eipä ollut radioita, televisioista puhumattakaan, paljuihin paskottiin, kustiin ja tehtiinpä niissä samoissa mustissa lootissa kiljutkin, juhannukseksi, jouluksi. Sillon vaan käymisen ajan kustiin termareihin ja paskaa pidäteltiin, kauankin. Kakut tuli pienistä nakkikioskiväännöistä yms. ja ratista tuli AINA, vielä 70 luvullakin 4-5 kk ehdotonta, eikä ensikertalaisuuksia tunnettu! Hyvä niin! Itsekin lopetin rötöstelyn 8v turhan lusimisen jälkeen ja menin rehellisiin duuneihin! Nyt jo eläkkeellä ja hyvin ansaitulla, nautiskelen elämästä, että lastenlasten hoidosta!


    • Anonyymi

      Vai oli ennen vankiaines parempaa?Pamppujen kanssa kavereita ja juoppotapoista lusivia "miehiä".Toista on nyt,kun vangit ovat ymmärtäneet järjestäytyä,ei mitään entisaikojen henkilökunnan nuolemis toveri kuntia,vaan oikeita vankilajengejä.Tupakka kielto on tänä päivänä paljon hankalampi toteuttaa,ennenvanhaan se olis voinut onnistuakin,kun vangit kilpailivat kuka ahkerin työmies,ja laskivat pakkosäästöjään.Tupakka ja huumeet on aina kuuluneet rikosmaailman, ennenvanhaan oli vaan näitä kiljujuoppoja.Ilman pervitiiniä täälläkin kirjoitettaisiin venäjää,että pilalle menevä kokeilu tämän päivän vangeille,jotka ei pamppuja nuole,kuten 70- luvun puliukot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe