Pian hautausmaa

Kasvualusta

Kun jazzarit on ohi, kun Suomi-areena on ohi ja asuntomessut on ohi, on Pori kuin hautausmaa täynnä roskia. Täydellinen hiljaisuus iskee, mitä nyt muutama nisti tai juoppo örveltää kävelykadulla.

33

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViikkarinVili

      Kun nämä tapahtumat ovat ohi on myös koko kaupunki siivottu roskista. Sen sijaan aloittaja ja sen kaverit kuormittavat läpi vuoden sosiaalihuoltoa, katkaisuasemaa ja leipäjonoja. Mutta niinhän se on muuallakin. Aloittaja ei vaan näe napaansa pidemmälle ja saa mielihyvää vain mielensäpahoittamisesta. Tyypillinen maalta kaupunkiin muuttanut peräkammarin nuori.

    • Kasvualusta

      Mua masentaa jo tuleva hiljaisuus. Pian kaupungilla haahuilee vain muutama pummi ja liikkeet ammottavat tyhjillään. Miten tästä superviikon krapulasta oikein selviää.

    • Masentunut

      Muakin jo masentaa. Auttaisko jokin masennuslääke superviikon jälkeiseen hiljaisuuteen ?

    • Ålhyl

      Oha viel muutaki Elokuu alussa musiikkii sitte Silakkamarkkinat ja PorinPäivä ja muutaki ei viel tyhjää oo.

      • pelleHermanni

        Elokuun ekana viikonloppuna on myös Porispere Kirjurissa, ja senioreille Kirvatsi jytä.


    • laviaan

      Tulkaa LAVIAAN elokuussa nauttimaan suomen luonnosta,järvimaisemineen.
      Mökkejä saa silloin vuokralle ja onhan täällä asuntoja myynnissäkin.

    • Turhanvinkuja

      On teillä porilaisilla ongelmat. Jos noin kovasti ottaa niin tapahtuman voisi siirtää vaikka Raumalle. Ottavat tapahtuman avosylin vastaan.

    • Ovenkynnys

      Mua pelottaa hiljainen aavekaupunki. Ensi viikolla on aivan huikeaa, mutta sitten tapahtuu
      käännös. Kaduilla ei kulje kukaan, mitä nyt muutama huumehörhö.
      Tälläinen aavemaisuus pelottaa minua.

    • Latva

      No pian loppuu lentokenttäkin ja sit on tilaa vaikkapa järjestää Suomen suurimman peräkonttikirppiksen.

      • Vaihäh

        No mikäs Porin lentokentän lopettaa?


      • Latva
        Vaihäh kirjoitti:

        No mikäs Porin lentokentän lopettaa?

        No , kun ei saada säännöllistä reittilentoa, ni lentokentän ylläpito lopetetaan. Tulee siviililentokenttä, missä sit on kaikenmaailman lasten tapahtumia, jos on.
        Myös ilmailuopisto lähtee pois.


      • Vaihäh
        Latva kirjoitti:

        No , kun ei saada säännöllistä reittilentoa, ni lentokentän ylläpito lopetetaan. Tulee siviililentokenttä, missä sit on kaikenmaailman lasten tapahtumia, jos on.
        Myös ilmailuopisto lähtee pois.

        No se on jo "siviililentokenttä" ja siellä on kyllä toimintaa ihan hyvin. Eikä ilmailuopisto sieltä mihinkään lähde. Ovat investoineet jo valtavat summan mm uusiin halleihin ja huoltotoimintaan. 35-vuotta lentämistä harrastaneena olen nähnyt paljonkin kenttiä joita valtio ei ylläpidä ja silti toimii ihan hyvin. Itse olen lokikirjani mukaan laskeutunut Porin lentälle yli 1000 (tuhat) kertaa. Kiitotiet ovat ihanteelliset näin lähellä rannikkoa.
        MUTTA, jos sinulla on parempaa tieto ja OIKEAA kokemusta, kerro toki perustelut. Ei sitten mitään mutua kun sillä ei ole mitään arvoa.


      • Rokka
        Vaihäh kirjoitti:

        No se on jo "siviililentokenttä" ja siellä on kyllä toimintaa ihan hyvin. Eikä ilmailuopisto sieltä mihinkään lähde. Ovat investoineet jo valtavat summan mm uusiin halleihin ja huoltotoimintaan. 35-vuotta lentämistä harrastaneena olen nähnyt paljonkin kenttiä joita valtio ei ylläpidä ja silti toimii ihan hyvin. Itse olen lokikirjani mukaan laskeutunut Porin lentälle yli 1000 (tuhat) kertaa. Kiitotiet ovat ihanteelliset näin lähellä rannikkoa.
        MUTTA, jos sinulla on parempaa tieto ja OIKEAA kokemusta, kerro toki perustelut. Ei sitten mitään mutua kun sillä ei ole mitään arvoa.

        Kyl ilmailuopisto sanoo pian piutpaut Porille ja mennee Tampereelle.
        Ei ne investoinnit sun muut asiaan vaikuta. Porin lentokenttä on muutaman vuoden päästä siviililentokenttä.
        Pori on kuoleva kaupunki. Kaikki loppuu vuosien saatossa.


      • Furkkanderi
        Rokka kirjoitti:

        Kyl ilmailuopisto sanoo pian piutpaut Porille ja mennee Tampereelle.
        Ei ne investoinnit sun muut asiaan vaikuta. Porin lentokenttä on muutaman vuoden päästä siviililentokenttä.
        Pori on kuoleva kaupunki. Kaikki loppuu vuosien saatossa.

        Eikö millään mahdu kaaliin että se on jo "siviililentokenttä". Sotaväki on jo kauan sitten lähtenyt sieltä.


    • Silakkamarkkinat

      Kyllä hautuumaalla on enemmän porukkaa, kuin superviikon jälkeen Porin keskustassa.

      • Kynttilätkävikselle

        Ja se on hyvä. Ei tartte Käppärään asti kävellä. Säästää jalkoja.


    • Kummelix

      Hyvin sanottu.....

    • KatriKulmuninkipitästul

      Kannattaa kuitenkin nauttia superviikosta Porissa.
      Etukäteen ei kannata vaipua epätoivoon.

    • turha.tapahtuma

      Inhottaa koko Suomi Areena. Ensi kuussa Huomenta Suomeen tulee taas se miehen näköinen tuottajanainen, joka tulee kertomaan seuraavan vuoden tapahtumasta ja kuinka se tulee olemaan taas suurempi kuin tänä vuonna. Vähintään kerran kuussa maikkarilla muistutetaan pitkin talvea, että heinäkuussa se taas alkaa.

    • Kaupunginjohtaja

      Koko Suomi-Areena on vuoden turhake.

    • Kaupunginjohtaja

      Pian alkaa hiljaisuus..ens maanantaina on jo aivan kauhean autiota. Vain roskia joka paikka täynnä.
      Mua ahristaa jo kauheasti. Taidan nostaa Venlafaxinin annosta ja ottaa ylimääräannos Pameja.

    • Diapam

      Sama juttu mulla. Tilasin ajan jo lekurille. Oikein psykiatrille. Jos vaikka sais hyvät mömmöt tähän hiljaisuudenpelkoon, joka pian alkaa.

    • Diapam

      Sain lekurilta Diapamia ja Xanoria tuohon paniikkiin, kun superviikko loppuu.
      Ovatko hyvä mömmöjä ? Saako niistä avun ? Kuka tietää ?
      Purkit vielä tuossa pöydällä avaamattomana tai no, ei ne purkkeja ole vaan paperipakkauksessa ja foliolaatoissa.
      Lekuri kirjoitti kolmen kuukauden satsin ja lupasi uusia, kun loppuu.

    • Kainulainen

      Kirvatsin nurmikko täysin pilattu. Se siitä jazzzz-puistosta

      • Äläniuhota

        Paskan marjat on.
        Kyllä se korjaantuu.


      • KuormaajanKuski

        On siellä ajanut kuorma-autotkin ja isot kuormaajat. Ruohikko oli kuin kynnöspeltoa mutta viikon päästä taas hieno nurmikenttä.


    • bentzoissa247

      Mää en uskalla enää men kylil ollenkaa ku ahistaa tää tyhjyys. Onneks sain lekurist kans bentzoja nii pärjää pikku sumus kaikki ehtoot. Joo pamit ja zanorit on hyvii.

    • Kaupunginjohtaja

      Kävin Kirvatsissa ja koko paikka aivan karmeassa kunnossa. Nurmikko pilattu täysin. Roskia vielä paikoin riipin raapin. Niin ja mistä tulee se kamala mädäntynyt haju, joka oli jo jazzien aikana.
      Mätäneekö koko joki vai mikä ????

      • oiuuyg

        se mädäntynyt haju tulee sun housuistas, uskoisin


      • HjelmerÅngapannu
        oiuuyg kirjoitti:

        se mädäntynyt haju tulee sun housuistas, uskoisin

        Sama tuli mullekin mieleen. Jonkun ammattimielensäpahoittajan nivuset jääneet pesemättä.


    • Vieras

      Mäkin huomasin ton mädäntyneen hajun. Erityisesti Taavi-sillan Kirvatsin puoleisessa päässä.
      Taitaa Kokemäenjoki olla jo täynnä porilaisten peetä.

    • Haisee

      Kuulemma joen rannalla liikkui rottia . Sen verran likainen toi joki on jo, vai heitettiinkö ruokaa jazzpuistosta jokeen, joka houkutteli rotat paikalle.
      Mutta Kokemäenjoki on kylläkin porilaisten viemäri.

    • Hagert

      Haisiee joki, sano manne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe