Itse olen 50-kymppinen vapaa seksistä pitävä nainen. Olen pitänyt tupsuni aina tuuheana.
Käytän seksikkäitä alusasuja kuten lantioliivejä ,korsetteja mustia saumasukkia.Alkkarit olen unohtanut kokonaan.
Miesystäväni ovat olleet otettuja asuista.Kukaan ei ole pyytänyt että ajaisin karvat pois.
Parikymppiset ovat menneet lähes sekaisin.
Karvainen kolmio
4
386
Vastaukset
Kyllä karvainen kolmiokin kiinnostaa. Tuo asu vaikuttaa kiihottavalta.
Kyllä karvainen on kiihottavampi, kun täysin posliini. Kunnon puskaa on kiihottava nuolla, varsinkin kun on kunnon asut päällä
- eiiiieiiiieiiii
Vaikutat mauttomalta hutsulta, ei jatkoon mitenkään!
- Pannaan
Ainoliinilta hyvä kirjoitus,itse olen samoilla linjoilla.Miehen saa pidettyä kuumana pienillä asioilla ja eleillä.Eroottiset alusvaatteet ja kolmion vilautus miehelle ,raskaan työpäivän jälkeen saa ihmeitä aikaan.Suihinottoa ei sovi unohtaa ,ei mene kuin hetki, kun kulli on vaakatasossa !
Toisaalta kun itsekkin antaa,niin siinä sitä saa samalla.
Naimisesta pitää tehdä hauskaa ja kiihottavaa ,eikä mitään pakkopullaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954097
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h434077- 1243627
- 1462854
- 1582174
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282162Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202068- 401719
- 691304
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261145