Itse olen 50-kymppinen vapaa seksistä pitävä nainen. Olen pitänyt tupsuni aina tuuheana.
Käytän seksikkäitä alusasuja kuten lantioliivejä ,korsetteja mustia saumasukkia.Alkkarit olen unohtanut kokonaan.
Miesystäväni ovat olleet otettuja asuista.Kukaan ei ole pyytänyt että ajaisin karvat pois.
Parikymppiset ovat menneet lähes sekaisin.
Karvainen kolmio
4
372
Vastaukset
Kyllä karvainen kolmiokin kiinnostaa. Tuo asu vaikuttaa kiihottavalta.
Kyllä karvainen on kiihottavampi, kun täysin posliini. Kunnon puskaa on kiihottava nuolla, varsinkin kun on kunnon asut päällä
- eiiiieiiiieiiii
Vaikutat mauttomalta hutsulta, ei jatkoon mitenkään!
- Pannaan
Ainoliinilta hyvä kirjoitus,itse olen samoilla linjoilla.Miehen saa pidettyä kuumana pienillä asioilla ja eleillä.Eroottiset alusvaatteet ja kolmion vilautus miehelle ,raskaan työpäivän jälkeen saa ihmeitä aikaan.Suihinottoa ei sovi unohtaa ,ei mene kuin hetki, kun kulli on vaakatasossa !
Toisaalta kun itsekkin antaa,niin siinä sitä saa samalla.
Naimisesta pitää tehdä hauskaa ja kiihottavaa ,eikä mitään pakkopullaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867