Itse olen 50-kymppinen vapaa seksistä pitävä nainen. Olen pitänyt tupsuni aina tuuheana.
Käytän seksikkäitä alusasuja kuten lantioliivejä ,korsetteja mustia saumasukkia.Alkkarit olen unohtanut kokonaan.
Miesystäväni ovat olleet otettuja asuista.Kukaan ei ole pyytänyt että ajaisin karvat pois.
Parikymppiset ovat menneet lähes sekaisin.
Karvainen kolmio
4
387
Vastaukset
Kyllä karvainen kolmiokin kiinnostaa. Tuo asu vaikuttaa kiihottavalta.
Kyllä karvainen on kiihottavampi, kun täysin posliini. Kunnon puskaa on kiihottava nuolla, varsinkin kun on kunnon asut päällä
- eiiiieiiiieiiii
Vaikutat mauttomalta hutsulta, ei jatkoon mitenkään!
- Pannaan
Ainoliinilta hyvä kirjoitus,itse olen samoilla linjoilla.Miehen saa pidettyä kuumana pienillä asioilla ja eleillä.Eroottiset alusvaatteet ja kolmion vilautus miehelle ,raskaan työpäivän jälkeen saa ihmeitä aikaan.Suihinottoa ei sovi unohtaa ,ei mene kuin hetki, kun kulli on vaakatasossa !
Toisaalta kun itsekkin antaa,niin siinä sitä saa samalla.
Naimisesta pitää tehdä hauskaa ja kiihottavaa ,eikä mitään pakkopullaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833298
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352659Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732259- 612258
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512191Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191937Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201919- 621914
- 861642