panen perseeseen dildoa. en ole homo. miesten(hetero). anaali panot on yleistynyt, peräsuolen perukoilla on hermopisteitä jotka tuottaa mielihyvää, kaipa voi sanoa orgasmista. peräaukossa myös. miksei sitä tekis kun tuottaa hyvää oloa. miehen anaali leikit yhdistetään homouteen. kyse on ainoastaan mielihyvän tuottamisesta. suosittelen kokeilemaan, jos ei tunnu oikealta lopettaa siihen. kohta puoleen täytän 46, anaaliin tutustuminen alkoi teini ikäisenä. pitkä tauko tuli varmaan 2007-2015 marraskuun alkuun. sitten alkoi uudestaan, paremmin menee. alkoi tulla orgasmeja.
mies ja dildo
anus
8
815
Vastaukset
- pöytä
panen myös itseäni peräreikään saan mahtavan nautinnon meinaa mennä jalat alta
- Anonyymi
Samat harrastukset, isot dildot ja anustapit käytössä jotka on nautinto anuksessa. Myös esimerkiksi iso munakoiso 🍆 kun rasvaa hyvin tuntuu hyvältä anaalissa.
M 64 CD 💃
Juu.perseen rassaaminen on mukavaa puuhaa...
- Anonyymi
Homojen kakkaleikkejä.
- Anonyymi
Niistäkö tykkäät?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054104Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572318Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61093- 66844
- 21803
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118803- 39782
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62748