Eläkeläiset taas....

VitunTurkulaisetPällit

Oli kyllä tänään taas turkulaisuutta fiksuutta aidoimmillaan.
Kävin Itäharjun Lidlissä ja pois lähtiessäni eräs senioripariskunta tuli isolla 5-sarjan bemarillaan parkkipaikalle ja ratissa ollut isäntä pysähtyy kulkuväylän keskelle niin, etten päässyt kummaltakaan puolen ohitse.
Odotin hetken että tajuaisi nyt peruuttaa hieman/siirtyä muuten niin, että ohi olisi päässyt, niin vittu kun sekosi ihan totaalisesti.
Muija rupesi osoittelemaan ja viuhtomaan vierellä käsillään kuin kuuromykkä kusiainen ja isäntä veivaa ikkunaa auki ja alkaa huutamaan kuin halvattu. Vaikka kyl nyt tajusi antaa tilaa mutta kuitenkin.
Huusin kyllä periaatteestakin jo takaisin että haista vittu ja opettele sen jälkeen ajamaan.
Mut minkä helvetin takia tuollainen enää edes sajaa autolla, kun kerta ei ole pienintäkään tilannetajua ihmisellä?
Siis kun ei tosiaan tajunnut antaa tilaa mennä ohitse ja alkaa itse vielä huutamaan ja vittuilemaan muijansa kanssa tälle toiselle, keneltä tukkii kulkutien.
Tuollainen persehiki voisi ihan hyvin myydä autonsa ja vaihtaa palvelutaksiin. kai tuollaisesta bemarista saa nyt muutaman taksikyydin verran pätäkkää...

12

671

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyräkukko

Tuliko nyt parempi mieli

• VitunTurkulaisetPällit

Miten niin?
        Kortti pois tosiaan tuollaisilta kun kerta pää on siinä kunnossa, ettei tajua liikennekäyttäytymisestä mitään.
        Varmaan kanssa ajelee sillä asenteella että kun kortti on ollut jo 50 vuotta niin on olevinaan ainoa ajotaitoinen koko maassa ja sitä kautta voi käyttäytyä miten vaan.

• Anonyymi
        VitunTurkulaisetPällit kirjoitti:

Miten niin?
        Kortti pois tosiaan tuollaisilta kun kerta pää on siinä kunnossa, ettei tajua liikennekäyttäytymisestä mitään.
        Varmaan kanssa ajelee sillä asenteella että kun kortti on ollut jo 50 vuotta niin on olevinaan ainoa ajotaitoinen koko maassa ja sitä kautta voi käyttäytyä miten vaan.

Se on oikein

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on oikein

Oikein ja vööri. Kop?

• Anonyymi00006
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein ja vööri. Kop?

Kylläpä kyrpii, eiku wörkii

• Anonyymi00008

Jos luonne on alunperin itsekäs, röyhkeä yms. , ei se asia muutu ihmisen ikääntyessä. Näin muistan erään psykologin joskus kirjoittaneen.

• Anonyymi00012

Alatyylisiä ilmaisuja pitäisi välttää, varsinkin noita v-sanoja.
      Kirjoituksesi kertoo patoutuneesta sukupuolielämän puutteesta.

• Anonyymi00013

Kiitos, Mr. Freud

• Anonyymi00014

Oli varmaan demarihomo

• Anonyymi00015

Persupölö bongattu!

• Anonyymi00017

Ilmarin ja Sannan jauhojengi tuhlaamassa valtion rahoja taas!

• Anonyymi00016

Samaan kastiin kuuluva papparainen ajoi kerran mustan mersunsa lapsiperhe parkkiin ja jäi viereiseen ruutuun seisoskelemaan. Painoin tarkoituksella reilusti kaasua ja pakotin kääkän loikkimaan sivuun. Tuli sössöttämään, että oliko noin kiire parkkeerata? Käskin painua vi...uun ennen kuin kävelen yli.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      822
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe