Tältä palstalta olen kyllä saanut hyvää tietoa. Lieksassa on siis samaa monokulttuuria kuin koko Euroopassa nykyään. Olen tiputtanut Lieksan suunnittelemistani kesän matkailukohteista ja vien rasistirahani jonnekin muualle.
Tämä on hyvä palsta.
6
167
Vastaukset
- Pie.Ras.ry
Etkö tule rass weekelle
- Sääootp-a
Mitkä rahasi? Sulla oo rahaa ollu koskaan muuten kun unissas.
ῳῳῳῳῳῳῳῳOtsikko on ihan hyvä, mutta varsinainen teksti hyvin ymmärtämätön, kantaa ottamaton ja täysin perseestä, suomeksi sanottuna. Tietoa kannattaa tulkita eri tavoin. Raha joka ei liiku, sitä ei Lieksa kaipaa, ei varsinkaan ymmärtämätöntä rahaa.
Lieksa palstan rasismi ja suvaitsevaisuus on loppujen lopuksi tosielämään verrattuna kuin pukki jouluna. Joko on lahjoja, tai sitten ei. Repikää nyt sitten siitä;)Lystihavukka kirjoitti:
Otsikko on ihan hyvä, mutta varsinainen teksti hyvin ymmärtämätön, kantaa ottamaton ja täysin perseestä, suomeksi sanottuna. Tietoa kannattaa tulkita eri tavoin. Raha joka ei liiku, sitä ei Lieksa kaipaa, ei varsinkaan ymmärtämätöntä rahaa.
Lieksa palstan rasismi ja suvaitsevaisuus on loppujen lopuksi tosielämään verrattuna kuin pukki jouluna. Joko on lahjoja, tai sitten ei. Repikää nyt sitten siitä;)Ja aivan turha poisto oli tuo äskeinen. Liikaa siristelyä, sivistelyä, jopa Sipistelyä.
- lhijuhgiytfuffctt
Eihän kenenkään ole pakko tulla tai mennä sellaiseen paikkaan jonne ei halua? Minä en lähtisi oikein millää tuonne helsingin seutuville? Nyt lähden syyskuun alussa lappiin ruskaa katselemaan!
- EnMiekääTule
Nii, perkele!
Ei oo pakko jos ei taho!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737