Osaako kuka viherpeukalo tai puutarhaihminen kertoa , miksi tyrnipensaat eivät tuota marjoja ?
Vuonna 2015 tuli marjoja aivan mahdottomasti, sen jälkeen ei kuin muutama marja kahtena syksynä.
Pensaita on 4 kpl, yksi poika ja 3 tyttöä. Epäilin viime vuonna että pensaitten juuret ovat paleltuneet, kun oli pakkasta eikä juuri lunta. Viime syksynä laitoin kaikki muitten pensaitten lehdet ja multaa päälle, tyrnipensaitten juurelle,
Ei kuitenkaan näy nytkään marjoja tulevan, mikähän on syynä ?
Tyrnimarjapensaat
torstaityttö
2
209
Vastaukset
- Viherviisaus
Tyrnimarjapensaasi kaipaavat lannoitusta. Puutarhan y tai ammunkakka vahvistaa pensaasikasvustoa.
- jaune
Hyötyvät typpibakteereista maassa. Kaivele jokunen apila juurineen ja siirrä ne pensaiden alle vaikka silppuna. Tai herneen juuret kasvimaalta. Kuin maanparannukseksi. Myös sellainen istutus että tuuli käy pojan puolelta niin tytöt pölyttyvät. Ja ainahan on riski että ne on kaikki tyttöjä tai poikia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861809Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1361260YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621090- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan77897Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84838Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.124799