Ootte kaikki jotain

kunhantotesin

kihloissa ja naimisissa olevia ukon nahjuksia. Joilla sormus kiiltelee sormessa.

11

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akkataismennä

      Kyllä, just noin ite oon hampaaton, korpisavon ränsistyvässä mökissä elelevä pervo ukko.

    • Psykolooki

      Niin ja sinä olet varattu. Olet vain kyllästynyt satunnaiseen yksinäisyyteen. Heti jos et joudu olemaan yksin se riittää, että joku on paikalla. Harvempi tai kukaan täällä ikävöi kuolleita sukulaisiaan tms. Osuinko oikeaan?

      • nääonhaastavia

        Varattu voi olla paljon yksinäisempi kuin vapaa. Hän voi olla henkisesti koko ajan yksin. Tottakai varatulla kuin vapaalla on ustäviä, sukulaisia, jolloin ei ole niin yksin. Yksin oleva ei välttämättä ole yksin, mutta äskettäin kuulin että ihmiset, jotka eivät haluaisi olla yksin esim.sinkkuja voivat todellakin kokea suurta yksinäisyyttä, joka on kuulemma pahempaa kuin fyysiset kivut ja he saattavat sairadtua vaikeaan masennukseen.


      • Yksinäinehenkisesti
        nääonhaastavia kirjoitti:

        Varattu voi olla paljon yksinäisempi kuin vapaa. Hän voi olla henkisesti koko ajan yksin. Tottakai varatulla kuin vapaalla on ustäviä, sukulaisia, jolloin ei ole niin yksin. Yksin oleva ei välttämättä ole yksin, mutta äskettäin kuulin että ihmiset, jotka eivät haluaisi olla yksin esim.sinkkuja voivat todellakin kokea suurta yksinäisyyttä, joka on kuulemma pahempaa kuin fyysiset kivut ja he saattavat sairadtua vaikeaan masennukseen.

        Tiedän mitä tarkoitat, olen juuri sellainen.


      • yksinoon

        Jos koet olevasi henkisesti yksin , tee asialle jotain. Varatut usein sanoo olevansa henkisesti yksin . Entä miten ne jotka ovat aina.


      • Saakaivatajotainuutta

        On raukkamaista jäädä, jos tuntee ettei suhde toimi. Uskaltakaa lähteä! Itellä suhde kaatui juuri ihan jäätävään yksinäisyyteen, vaikka ihan yhdessä oltiin.

        Olen nyt vapaana selvästi onnellisempi, vaikka olenkin yksin.


      • Tuppisuut

        Just näin Mies kihloissa kanssani eikä puhu ikinä kanssani mitään. yhteisiä keskustelunaiheita ei tunnu löytyvän ukko pakenee tietokoneen ja elokuviensa pariin kuin viettäisi aikaa kanssani et kyllä siinä välillä aika yksinäiseksi tuntee kuin miestä ei olisikaan :(


    • nahjus

      Naapurin rouva vaatii minua pitämään sormusta kun käyn ”kyläilemässä”. En halua edes kysyä miksi.

    • Hoomoilanen

      Millä ihmeen logiikalla jokaisesta varatusta tulee nahjus? Aika itsekästä leimata kaikki jotks eivät ui sun verkkoihin. Entäs jos se johtuukin ihan itestäs?

    • Sormuksia

      "Kihloissa " vaan eipä ukon nahjus pidä sormusta sormessaan. Ehkäpä tuollatavoin voi löytää vielä paremman.. osoittamalla olevansa vapaa..jos mulle sormus annettu niin kyllä mä sen pidän sormessani miehen oma ongelma jos ei pidä .

    • KirjoitanNyt

      Mikäs velho siellä loitsuaa? Hui, ku säikähi! Piti käyä kurkkaa peilistä. entisellää olin..huh!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe