S mobiili sovellus

asiakass

Uusi puhelin hankittu sisäänkirjautuminen epäonnistui? uudet pankkitunnukset saat pankista mikä kaukana ja maksaa, outoa että tietokoneella kirjautuminen onnistuu. Mikä syynä?

5

6992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KullarinKenkku

Onko anroid luuri? Jos, niin onko sertifioitu? Ilman sertifikaattia yhdenkään pankin ohjelma ei toimi, eikä monissa tapauksissa edes suostu asentumaan kännyyn.

• njetnet

Jos mä nyt olen ymmärtänyt oikein, niin S-mobillin samoilla tunnuksilla voi asenta aika moneen puhelimeen. Erään toisen pankin appi ei toimi tunnistettuna kuin kahdessa laitteessa.

Eli se s-mobiili appi vaan sieltä googlesta ja kirjaat sen uudelleen pankin verkkopankkitunnuksilla ja teet asetukset kuten aiemmin, niin sen pitäs värkkiä

• Etusivulle

6.4.2019
      Olivat sitten piiloittaneet tiedotteen sivuilleen hyvin tuurilla löytyi

Häiriö S-mobiilissa
      6.4.2019
      S-mobiili poissa käytöstä toistaiseksi

S-mobiilia ei voi käyttää tällä hetkellä tilapäisen häiriön vuoksi. Verkkopankkia voi käyttää tunnuslukutaulukolla normaaliin tapaan. Ilmoitamme heti, kun S-mobiili on jälleen käytettävissä. Kiitämme kärsivällisyydestä.

• Cardius

Joo mahtavaa ,kaikkien olisi otettava mobiilisovellus kun luotettava numerotaulukot eu kieltää 2020 mennessä,on todella törkeää,toiset voivat katsoa pankki tiliäsi mahtavaa.

• Anonyymi

Voineeko samaan puhelimeen laittaa kahta S- Mobiilia?
      Tunnistautumiseen ei tuota välttämättä tarvita, kun on mobiilivarmenne. Mobiilivarmenne taitaa olla operaattorin mukaan maksuton tai maksullinen (n. 2 € /kk).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1476
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1325
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      983
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      916
    5. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      12
      892
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      858
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      821
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      74
      732
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      730
    Aihe