Onko muita astmaatikkoja joille siitepöly aiheuttaa tänä vuonna hengitysvaikeuksia? Itselläni toukokuulla alkoi ensimäinen hengenahdistus. En tajunnut että siitepöly voisi olla sen aiheuttaja. Nyt on taas melkein kuukauden ollut vaikea hengittää. Enään ei astmalääkkeet eikä allergialääkkeet auta. Pieni pölymäärä saa hengitystiet tukkoon saati ulkona oleskelu sitä ei voi edes harkita tällähetkellä. Nukkuminen korkeintaan 2 tuntia kerrallaan ja sitten herään ja on avattava hengitystiet. Lääkärissä olen käynyt, mutta tosi heikosti tuntuu saavan apua kesällä mistään.
Astma pahentunut keväästä alkaen
ihmeissään
2
204
Vastaukset
- Astmaeiajankohtainen
Ei ole pahentunut. Katselen Putinin ja Trumpin tapaamista televisiosta. Astma ei nyt kiinnosta, katso sinäkin huipputapaamista. Ainutlaatuinen päivä. Huippujohtajat eivät astmasta varmaankaan keskustele.
- onpahentunu
Tänä vuonna tosi paljon hiukkasii ilmassa. Suosittelen ilmanpuhdistinta vähintää makuuhuoneeseen. Itselläni autto. Ostin sellaisen Blueair merkkisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845- 84839