Kuka maksaa kaikki ylimääräiset kulut, jotka presidenttien vierailuista aiheutuu Suomelle ja Helsingille?
Töissä olevien poliisien ym. vartiomiesten palkat. Järjestelytehtäviin on vaadittu melkoinen joukko ihmisiä.
Oli mielenkiintoista katsoa, miten liikenne kulkee normaalisti kiellettyyn ajosuuntaan. Autojono ajoi Pohjois Esplanadia pitkin kohti Presidentinlinnaa, vaikka normaalisti liikenne kulkee toiseen suuntaan. Kyllä on tehty monenmoisia järjestelyjä ja paljon on vaadittu tekijöitäkin.
Jääkö Helsinki voiton puolelle, vai joutuuko maksamaan paljon?
Löytyykö jostain tietoa?
Mitä sinä arvelisit?
Kuka maksaa kulut?
15
325
Vastaukset
- ainaainaaina
samaa mietin, kuka maksaa, ruuat ja hotellit ja muut?
Miksi trump ja putin tapaa just Suomessa? - Näin.arvelisin
Mietin ihan samaa kun eilen katsoin pelkästään saapumista lentokentälle, autoja, massiiviset turvatoimet. kallispalkkaiset vastaanottajat, vähemmän kallispalkkaiset poliisit, tarjottavat, hotellit ym. Ei mitenkään voi Suomi jäädä voiton puolelle. Sanotaan myöhempinä vuosina muka tästä vierailusta olevan hyötyä Suomelle. En usko. Olisipa mielenkiintoista nähdä verorahoista lohkaistava loppusumma.
- Asko751t
eikö maksajalla olekin oikeus nähdä maksut mitä han pakosta joutuu maksamaan, ei minulta ainakaan ole kysytty, haluanko maksaa.
- elleus
Osa kustannuksista välillisiä, esim. ylityökulut, mutta luulisin että 20 miljoonaa riittää kattamaan tämän shown, sillä halpaa lystiä ei taida olla.
Herttuli veiköön! Ei se teidän lompakosta oteta, edes veroina, joten olkaa huoletta.
Upea oli jokaisen delekaation, joka saapui Suomeen ja onneksi huippuhienoon säähän täällä, mitä harvoin on.
Molemmila päämiehillä on upeat koneet kaikkine hienouksineen, joten kumpikaan tuskin tarvitsee tulla syömään täne hernesoppaa.
Hienoaa historian tuntemusta sain kuulla tuolla välillä, kun odoteltiin valtiovierailua jatkuvan.
Kaikki on mennyt hienosti. Mitään suurempia mielenosoituksia ei ole ilmaantunut, saati mitään pommi iskuja.
Suomi on turvallinen maa ja kumpikin "pääjehu" totesivat sen, joten tullaanpa tänne, jhoten kysäisivät Saulilta, että sopiiko se? Ja sehän sopi.- elleus
Kristiina23 kirjoitti:
Herttuli veiköön! Ei se teidän lompakosta oteta, edes veroina, joten olkaa huoletta.
Upea oli jokaisen delekaation, joka saapui Suomeen ja onneksi huippuhienoon säähän täällä, mitä harvoin on.
Molemmila päämiehillä on upeat koneet kaikkine hienouksineen, joten kumpikaan tuskin tarvitsee tulla syömään täne hernesoppaa.
Hienoaa historian tuntemusta sain kuulla tuolla välillä, kun odoteltiin valtiovierailua jatkuvan.
Kaikki on mennyt hienosti. Mitään suurempia mielenosoituksia ei ole ilmaantunut, saati mitään pommi iskuja.
Suomi on turvallinen maa ja kumpikin "pääjehu" totesivat sen, joten tullaanpa tänne, jhoten kysäisivät Saulilta, että sopiiko se? Ja sehän sopi.Verorahoista menee kustannukset, yle oli koettanut tiedustella tässä männäviikolla, mutta loppulasku tarkentuu vasta jälkeenpäin, tuohon hatusta tempaisemaani arvioon otin pohjaa siitä, että vastaavat ovat kustantaneet järjestään yli kymmenen miljoonaa, eikä täällä päästä ainakaan sen halvemmalla, hgin kaupunki ja presidentin kanslia, poliisi, rajavartiolaitos lähinnä jakavat potin.
- valitettavasti
yle!!!!!!siinä on paraskin kyselijä.
- OnHyväOlla
Kristiina23 kirjoitti:
Herttuli veiköön! Ei se teidän lompakosta oteta, edes veroina, joten olkaa huoletta.
Upea oli jokaisen delekaation, joka saapui Suomeen ja onneksi huippuhienoon säähän täällä, mitä harvoin on.
Molemmila päämiehillä on upeat koneet kaikkine hienouksineen, joten kumpikaan tuskin tarvitsee tulla syömään täne hernesoppaa.
Hienoaa historian tuntemusta sain kuulla tuolla välillä, kun odoteltiin valtiovierailua jatkuvan.
Kaikki on mennyt hienosti. Mitään suurempia mielenosoituksia ei ole ilmaantunut, saati mitään pommi iskuja.
Suomi on turvallinen maa ja kumpikin "pääjehu" totesivat sen, joten tullaanpa tänne, jhoten kysäisivät Saulilta, että sopiiko se? Ja sehän sopi.Kyllä se meidän butjetista menee, jos maksaa valtionveroja. Mutta kulut on aivan mitättömät, verrattuna vaikakpa Hornettien käyttökuluihin, tms. Moni maa olisi ottanut herrat jos vain olisi saanut.
- maassamaantavalla
Trump ja Putin tekevät niin kuin Suomessa kuuluukin tehdä, kun tullaan kylään:
Molemmat tuovat paketin tarjouskahvia ja kattaukset on sillä kuitattu.
Eikä ne mitään "ylimääräisiä kuluja" ole.- Pidot-oli-parhaat
Siperian mustaa sumppia juo kukaan.
Amerikkalaisista kahveista en tiedä.
Mutta mikäänhän ei ole ilmaista, ei edes ne tuhannelle median edustajalle tarjotut mansikka-herneenpalko kipot.
Että syksyllä Sipilä keksii jonkun lisäveron, että saa laskun maksetuksi. Vai meneekö se Orpon ongelmiin, ratkaista Putin-Trump sirkuksen kulut?
Pidoista puheenollen taidan siirtyä keittiöön tekemään illallista. Sen aion maksaa omasta budjetista, ettei muille veronmaksajille synny rasitteita. - 6990
Pidot-oli-parhaat kirjoitti:
Siperian mustaa sumppia juo kukaan.
Amerikkalaisista kahveista en tiedä.
Mutta mikäänhän ei ole ilmaista, ei edes ne tuhannelle median edustajalle tarjotut mansikka-herneenpalko kipot.
Että syksyllä Sipilä keksii jonkun lisäveron, että saa laskun maksetuksi. Vai meneekö se Orpon ongelmiin, ratkaista Putin-Trump sirkuksen kulut?
Pidoista puheenollen taidan siirtyä keittiöön tekemään illallista. Sen aion maksaa omasta budjetista, ettei muille veronmaksajille synny rasitteita.Siperiasta ei saa edes mustaa sumppia, ei siellä kahvipapu menesty, en ole sellaisia nähnyt siellä kierrellessä. Sama taitaa päteä Amerikan Yhdysvaltoihin, Eteläisestä Amerikasta kahvipensaitakin sitten jo löytynee.
Kyllä itänaapuristakin saa jo jokseenkin samanveroista kahvia mitä meiltäkin, siitä on hyvä plöröt jos toisetkin valmistaa!
- turkulainen
Asko hemppa ainaainaaina nyt ja maanantaina maksaa moninikkisyydestä johtuen kaikki kulut.
Kaivahan kuvettasi
Osa maksettiin UM:n rahoista ja osa Helsingin kaupungin rahoista, näin Hesalaiset maksavat enemmän kuin muut suomalaiset. Tuskinpa Helsinki voitolle jää, yksittäiset yrittäjät kyllä, mutta käynnistä aiheutuneet kulut maksavat veronmaksajat.
- halpaa-oli
Putin-Trump tapaaminen Suomessa.
Tämä maksoi Suomelle noin 100000€/tunti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483