Mies on liian hidas

apuaah

Hei siskot !
Onko teillä joku kikka millä saatte kumppaninne tulemaan nopeammin. Seksi on muuten ihan mahtavaa, mutta miesystäväni ei laukeaa ei sit millään kestää ja kestää puuduttaa se jyystäminen.
Toki on mahtavaa mutta se että olen päässyt maaliin kolmekertaa ja toinen senkun jatkaa ei ole enää kivaa. Eli jollakin keinolla pitäis saada se tyhjentymään suht ajoissa mitä ihmettä tekisin. neuvoja siskot.
J a apua sitä aamua se on sit aivan jotain madotonta.

7

2079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitava

      Ota kaksin käsin miehes kalusta kiinni samalla kun nai sinua niin kyllä tuleeeeeeee,
      olen mies saman hankaluuden kanssa ja toimii

      • Helii

        Kun olet itse valmis, niin tyydytä miehesi suulla? Jos miehesi ei ole ehdottomasti vastaan, niin hiero pepun kautta hänen eturauhastaan samalla. Tulee nopeasti!


    • Hei, ei kannata aina pyrkiä maaliin. Miksi pitäisi laueta? Kokeilkaa seksiä laukeamatta... viikko, kaksi, kuukausi...
      Pääsee aivan uusiin 'sfääreihin' kun nauttii ja antaa nautintoa hetkessä ilman päämäärää, aistien, tuntien ilman kiirettä ja päämäärää.
      Välillä voi pitää taukoa ja puhua... pyytää itselle tai kysyä mitä toinen haluaisi jne.

    • Neuvojatässä

      No höh.. Sormilla hivelet kiveksiä ja kalun juurta tosi kevyesti samalla kun naitte, sillä irtoo kyllä nopeesti. Kehut miten hyvältä tuntuu, sekin vaikuttaa. Pyydä vaihtamaan kalu kakkoseen? Ota suihin?

    • onnelinenMiäs

      Jumppaa pimppalihaksia. Kun paine kasvaa, niin mälli lähtee aika nopeasti. Näin mun vaimo pääsee musta eroon. On treenannu niitä pimppalihaksia.

    • apuaah

      Kiitos asiallisuudestanne noita on kyllä kokeilu mutta tulokset on vaatimattomia.
      Pitää kai vain tyytyä tuon sadistin jyystämiseeen.

    • Tiukentaa

      En osaa nyt ehkä ihan tarkasti selittää mutta koitetaan.
      Oma muija joskus kietoo jalkansa oikein tiukasti mun ympärille(lähetyssaarnaaja siis), eli lanteille. Jos hän kyllästyy tai sitten vain haluaa muuten saada mulle orgasmin.
      Sitten jotenkin puristaa vain kunnolla, ihan kuin hän samalla yrittäisi saada jalkojaan suoraksi.
      Ja se toimii todella hyvin.
      Hänen pillunsa tuntuu tuolla tavoin vieläkin tiukemmalta ja ote on muutenkin niin kova, että tuntuu ainakin, etten pysty työntelemään kalua normaalisti vaan hän liikkuu koko kropallaan työntöjeni mukaan. Ja ei todellakaan kestä kovinkaan montaa työntöä, kun saan siemensyöksyn, vaikka se ei olisi muuten edes lähelläkään, vaan tuntuu et jaksaisin vaikka miten.
      Ja omakin orkku on paljon vahvempi jotenkin tuolloin.
      On kyllä jotenkin vähän rivoakin hyvällä tavalla ja kiihottavaa, kun en pääse hänestä millään tavoin irti enkä edes senttiäkään kauemmaksi ja roiskeet tietysti päätyvät hänen sisään.
      Ei tuossa siis muuten mitään, muija vaan joskus huomauttaa asiasta, että voisin kyllä vetää joskus uloskin ja roiskia päällekin. Tykkää kyllä aina seksistä, mutta on joskus kai sitten vähän tympeätä kun on pillu spermassa ja se sotkee muutenkin reidet/pikkarit sitten, kun valuvat ulos.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe