Laina, luottotietomerkintä

Kuinka ärsyttävää kun sen luottotietomerkinnän saa niin on kakkosluokankansalainen.
Olen velkani maksanut, ja kaikki maksut kirjattu asiakastietorekisteriin. Olen ollut täsmällinen ja tunnollinen hoitaakseni nuoruuden virheet.

Olen hakenut pankeilta 2000e lainaa autoa varten (vanha hajosi) ja osoittanut, että olen asiani hoitanut täsmällisesti, kuitenkaan pankki ei myönnä lainaa kakkosluokankansalaiselle ilman vakuuksia, joita minulla ei ole. 😔 Luottotiedot palautuvat v. 2020, ja eräs pankkivirkailija käski sen jälkeen palata uudelleen.

Onko kenelläkään ideoita, mistä voisin vielä kokeilla lainan hakemista? Nordea, op ja säästöpankki kokeiltu.

9

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhaa_kengänkulutusta

      Merkintä osoittaa, että olet joskus aikaisemmin rikkonut tekemiäsi sopimuksia. Kahden tonnin lainapyyntö ja vakuuksien puute osoittavat, että olet vieläkin jokseenkin persaukinen riskiasiakas eikä siinä pankin vaihtaminen auta. Jos tarve on polttava, osta parin satasen auto ja ala säästää sitä kahta tonnia.

    • En oo persaukinen, on mulla säästötili, johon oon saanut kerättyä rahaa. Enkä viitsisi ostaa taas parin sadan autoa, joka kuukauden päästä lähtee taas romuttamolle.

      • 4564555

        No mut et saa laina MISTÄÄÄÄN! usko jo! Jatka rahan keräämistä!


      • En usko enkä luovuta. Oon kunnon kansalainen ja oon asiani korjannut, maksanut tuhansia euroja virheistäni. Tein yhteydenottopyynnön S-pankkiin. 😊


      • Ljhcxf
        Heiat kirjoitti:

        En usko enkä luovuta. Oon kunnon kansalainen ja oon asiani korjannut, maksanut tuhansia euroja virheistäni. Tein yhteydenottopyynnön S-pankkiin. 😊

        Sitäpaitsi pankit vaativat että siirrät heille palkkatulosi ja sit pitänee olla vielä asiakkaana tietty aika.

        Ja kuten jo tuossa on tullut esille, lainaa ei saa KUKAAN LUOTTOTIEDOTON. Ihan turhaa abanhukkaa siis sulla


    • eitipulainaa

      Juu, et saa kyllä lainaa mistään että mahdollisuus on lainata esim. vanhemmilta tai joltakin sukulaiselta. Jos olisi vakuuksia niin sitten voi olla eri asia esim. pankkien suhteen. Ja miksi et käytä niitä säästöjäsi auton ostoon??

      • Anonyymi

        Nykyisin saa alle 10.000 €:n autot ulos liikkeestä ilman käsirahaakin, tartu siihen .
        Auto maksoi 2017 kesällä vain 550 € ja vasta nyt se vietiin paalaamoon .
        Siihen on ostettu vain renkaat ja jarrupalat, mutta kori vaan happani huonoksi.


    • Sainauton

      Mä sain autolainan Santanderilta (30900€). Merkintä tosin poistuu jo 31.12.18.

    • Anonyymi

      Yksityinen luottamus 2000 €: sta 500 000 €: iin, vuosikorko 2%
      Hyödynnä lainatarjoustasi rahoittamaan toiveesi! Tarvitsetko lisätietoja? Lähetä meille viesti ja pyyntösi käsitellään mahdollisimman pian. Vastaamme yksilöllisesti sähköpostitse.
      Sähköpostini: [email protected]
      Sähköpostini: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3660
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2890
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2683
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2159
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1907
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1888
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1847
    Aihe