Ymmärtäkää ihmiset nyt, ettei teidän lehtitilaus peruunnu sillä, että tänne kirjoitatte sen lopetuksen. Suomi24-sivustolla ei ole mitään tekemistä teidän tilaustenne kanssa!
Ei lehtitilausten peruutuksia tänne!
8
467
Vastaukset
- nytjärkikäteen
Edelleen tuossa toisessa aloituksessa joku tekee tänne lehtien peruutusilmoituksia.
Uskokaa nyt, ettei se lehdentulo lakkaa tänne ilmoittelemalla! - silläsiistit
Ainakin minä sain oman pakkotilauksen loppumaan kun peruin sen täällä.
Varulta muutin vielä osoitteenkin erään puolitutun nimiin. - KaikkiOnnistuu
Kyllä peruuntuu. Kokeilkaapa vaikka. Kaikki lehtiyhtiöt seuraavat tätä ketjua. Myös tilaus onnistuu. Ja moni muu asia. Jos ei onnisu ihan heti, jossakin on virhe. Yrittäkää muutaman päivän päästä uudelleen täysin oikeilla tiedoilla.
- hölmöläistenhommaa
Vouti iskee, kun tänne peruuttele.
- SuloUH
Peruutan Jallu-lehden tilauksen numero 696969 tästä päivästä lukien.
Sulo Uusihuomen
Varissuontie 45
21800 Turku- täytyyolla
Tää täytyy olla jotain tsoukkia..eikö olekkin?
- SuloUH
täytyyolla kirjoitti:
Tää täytyy olla jotain tsoukkia..eikö olekkin?
Suattaapi olla :D
- saasnähäjoo
Peruutan kallen tilauksen. Viisari ei värähtänyt. Ja en ole imppis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2471866- 961849
- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691077Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si13979Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46951Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46902
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39885