Ymmärtäkää ihmiset nyt, ettei teidän lehtitilaus peruunnu sillä, että tänne kirjoitatte sen lopetuksen. Suomi24-sivustolla ei ole mitään tekemistä teidän tilaustenne kanssa!
Ei lehtitilausten peruutuksia tänne!
8
456
Vastaukset
- nytjärkikäteen
Edelleen tuossa toisessa aloituksessa joku tekee tänne lehtien peruutusilmoituksia.
Uskokaa nyt, ettei se lehdentulo lakkaa tänne ilmoittelemalla! - silläsiistit
Ainakin minä sain oman pakkotilauksen loppumaan kun peruin sen täällä.
Varulta muutin vielä osoitteenkin erään puolitutun nimiin. - KaikkiOnnistuu
Kyllä peruuntuu. Kokeilkaapa vaikka. Kaikki lehtiyhtiöt seuraavat tätä ketjua. Myös tilaus onnistuu. Ja moni muu asia. Jos ei onnisu ihan heti, jossakin on virhe. Yrittäkää muutaman päivän päästä uudelleen täysin oikeilla tiedoilla.
- hölmöläistenhommaa
Vouti iskee, kun tänne peruuttele.
- SuloUH
Peruutan Jallu-lehden tilauksen numero 696969 tästä päivästä lukien.
Sulo Uusihuomen
Varissuontie 45
21800 Turku- täytyyolla
Tää täytyy olla jotain tsoukkia..eikö olekkin?
- SuloUH
täytyyolla kirjoitti:
Tää täytyy olla jotain tsoukkia..eikö olekkin?
Suattaapi olla :D
- saasnähäjoo
Peruutan kallen tilauksen. Viisari ei värähtänyt. Ja en ole imppis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888