Ymmärtäkää ihmiset nyt, ettei teidän lehtitilaus peruunnu sillä, että tänne kirjoitatte sen lopetuksen. Suomi24-sivustolla ei ole mitään tekemistä teidän tilaustenne kanssa!
Ei lehtitilausten peruutuksia tänne!
8
504
Vastaukset
- nytjärkikäteen
Edelleen tuossa toisessa aloituksessa joku tekee tänne lehtien peruutusilmoituksia.
Uskokaa nyt, ettei se lehdentulo lakkaa tänne ilmoittelemalla! - silläsiistit
Ainakin minä sain oman pakkotilauksen loppumaan kun peruin sen täällä.
Varulta muutin vielä osoitteenkin erään puolitutun nimiin. - KaikkiOnnistuu
Kyllä peruuntuu. Kokeilkaapa vaikka. Kaikki lehtiyhtiöt seuraavat tätä ketjua. Myös tilaus onnistuu. Ja moni muu asia. Jos ei onnisu ihan heti, jossakin on virhe. Yrittäkää muutaman päivän päästä uudelleen täysin oikeilla tiedoilla.
- hölmöläistenhommaa
Vouti iskee, kun tänne peruuttele.
- SuloUH
Peruutan Jallu-lehden tilauksen numero 696969 tästä päivästä lukien.
Sulo Uusihuomen
Varissuontie 45
21800 Turku- täytyyolla
Tää täytyy olla jotain tsoukkia..eikö olekkin?
- SuloUH
täytyyolla kirjoitti:
Tää täytyy olla jotain tsoukkia..eikö olekkin?
Suattaapi olla :D
- saasnähäjoo
Peruutan kallen tilauksen. Viisari ei värähtänyt. Ja en ole imppis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1447136- 604177
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233832Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1383780Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253125Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413045Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383028Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422630- 482623
- 492404