Kyöhät työmiehet ja heidän punaiset poolot

Saistunkeabussiin

Oli hauska taas seurata kun köyhä työmies pujotteli 80-luvun poolollaan ruuhkassa. Mihinkäs muualle kiire, kunniin kaliaa ostamaa.

11

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jora

      Kaikki ruosteisilla kasareilla ajavat o kateellista kommari sakkia!

    • hyvät.naurut

      Minusta on hauska seurata työttömiä Teroja, kun ne ajavat ruosteisilla 80-luvun Tojoillaan.

    • parrua.perseeseen.vw

      Taitaa Toyota silti olla himpun verran parempi ostos kun vokkelo, ainakin meille duunareille, rahamiehet voi sitten ostella luksusta ylihintaan ja antaa kauppiaan tunkea paksua parrua perseeseen.

    • pihi.duunari

      Tiedä sitten näistä Poloista. En ole koskaan nähnyt rahamiesten ajavan minkään merkkisellä pikkukinnerillä. Että sinänsä turha sekoittaa pikkukinnereitä ja rahamiehiä.
      Itse olen omistanut yhden Polon. Ostin sen nelivuotiaana 9.300 eurolla ja sain siitä vaihdossa seitsemänvuotiaana 8.700 euroa.
      Ei huono mun mielestä.

      • tahvo.turvenuija

        meinaatko että auto jolla pitää päästä paikasta toiseen riitävän helposti, niin oikeesti olisi jotain väliä sillä paljonko se auto on uutena maksanut liikaa, että 100 kiloeuron autolla ajaminen toisi onnea ja arvostusta, väärin, sellaisia pitää hieman sääliä jotka nostaa itsensä muiden yläpuolelle autostatuksella, on aivan eri asia ostaa ja nauttia hyvän auton ominaisuuksista sen sijaan että pönkittää heikkoa itsetuntoaan ylihintaisella autolla. Todelliset rahamiehet ei rahoillaan lesoile, mutta käyttävät niitä toki ellei kyse erityisen pihistä nihilististä.


      • Onko.sulla.pieni
        tahvo.turvenuija kirjoitti:

        meinaatko että auto jolla pitää päästä paikasta toiseen riitävän helposti, niin oikeesti olisi jotain väliä sillä paljonko se auto on uutena maksanut liikaa, että 100 kiloeuron autolla ajaminen toisi onnea ja arvostusta, väärin, sellaisia pitää hieman sääliä jotka nostaa itsensä muiden yläpuolelle autostatuksella, on aivan eri asia ostaa ja nauttia hyvän auton ominaisuuksista sen sijaan että pönkittää heikkoa itsetuntoaan ylihintaisella autolla. Todelliset rahamiehet ei rahoillaan lesoile, mutta käyttävät niitä toki ellei kyse erityisen pihistä nihilististä.

        En ole koskaan omistanut sadantonnin autoa. Olen duunari joka hankkii elantonsa oikealla työllä.
        Joutuu silti samaan että tässä on kaveri jolla itsetunto on pahasti kateissa.


      • pieni.rupinen.kulli
        Onko.sulla.pieni kirjoitti:

        En ole koskaan omistanut sadantonnin autoa. Olen duunari joka hankkii elantonsa oikealla työllä.
        Joutuu silti samaan että tässä on kaveri jolla itsetunto on pahasti kateissa.

        Jaa, meillä K-Autossa ei ole juuri Polo -miehiä arvostettu, enemmän tykkäämme rahamiehistä jotka ostaa ylihintaisia "muka" premium autoja pidentääkseen heppiään, niitä pässejä rahastamme surutta. Mitä tulee omaan heppiini niin meillä K-Autossa on yhtenä kriteerinä pieni ja rupinen kulli eli pieni ja rupinen on kullini, jatkovarren kanssa operoidaan ja siksi autona mulla on vuoden 2017 Passat, jossa tehoja 280 hevosta, lähekkö köyhä viivalle? On tostakin puristettu ulos 350 heppaa ja 500 Newtonia että älä sillä Polollas elvistele mulle köyhä!

        t. Edvin Pihlström, laatupäällikön varamies.


      • Surkeaa.proosaa

        No näinpä. Karua on kertoma tällaisten postaajien sielunmaisema. Katkeruus menestyjiä kohtaan ja köyhä luomiskyky lyövät kättä sulassa sovussa.
        Lopputulos on kuin syrjäytyneen kolmasluokkalaisen essee alheesta "missä mulla meni vikaan".


      • edvinin.kaveri

        Sitä mun piti vaan kertoman, että munattomuus on valttia jos haluaa K-Autoon hommiin, pienimunaisetkin kelpaa hyvin ja rupikulliset saa palkan päälle bonukset koska kohtalo heitä koetteli, mutta urheasti täyttivät Keskon työhakemuksen jossa nämä pätevyysvaatimukset oli esitetty, kaikista halukkaista tuohon ole eli kanttia näiltä jätkiltä kyllä löytyy.

        Olemme kaikkien pienimunaisten ja rupikullisten asialla, K-Auto Oy.

        t. Martti Muona


    • Roskasakkia

      Ei kukaan itseään kunnioittava osta vw-tuotteitä tänäpäivänä...

    • ToyotamiesOnNöyryytetty

      Punaisella Corollalla ajava työmies on jo valmiiksi nöyryytetty ja itsetuntonsa menettänyt, etä hän lähtee töihin aina reilusti etuajassa ettei taas joudu silmätikuksi, kuten joutuu kuitenkin tyhmyyttään.Corollalla ei ole olemassa sitä optioita, että voisi ajaa kiinni menetettyä aikaa, kuten Pololla voi ja sekin tekee Terosta nöyrän pukijan ja samalla teittemme tulpan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe