Kiirettä pitää?

Kiirettä näyttää pitävän teidän Persujen trolliosastolla?

Kun Suomessa kävi nyt Kaikkien Ajatusten Äiti Trump ja hölmöili tuttuun tyyliinsä, näyttäväi iltapävälehtien aihetta koskevat keskustelut olevan pullollaan Trumpin kiittelyä ja kehumista!

Toisin sanoen, USA:n historian ehkä tolloin presidentti - jota edes omat eivät enää ymmärrä! - on teidän Persujen idoli ja Todellinen Isänmaanystävä! Muulla toilailulla ei väliä ole, kunhan vain vastustaa maahanmuuttoa! Ja koko USA on RAKENTUNUT maahanmuutolla!!

Onnittelut siis Persujen trolloosastolle!

27

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalliit_hölmöt

      Trump esiintyi huippukokouksessa valtavalla organisaatiolla ja kalustolla kuljetettavalta yksinkertaiselta turistilta. Jos Niinistö presidenttinä vastaavasti ilmoittaisi maailman lehdistön edessä, ettei luota Suomen viranomaisiin mutta Venäjällä vastaavat asiat luultavasti hoituisivat, niin kyllähän maanpetossyytteitä vaadittaisiin heti.
      Persukansa ei edes huomaa tällaisia asioita toljottaessaan tv-ruutuaan, lol.

      • Se minua ihmetyttää, että jotkut ihan oikeasti pitävät Trumpia hyvinkin hienona presidenttinä. Ja mies on eleineen ja ilmeineen kuin tempaistu jostakin sketsisarjasta!


      • Kalliit_hölmöt

        Trump jopa sanoi peräkkäisissä lauseissaan Putinin vieressä luottavansa maansa viranomaisiin ja ettei luota maansa viranomaisiin tutkinnassa. Kaikenlaiset ristiinpuhumisetkaan eivät haittaa persupääkansaa mitenkään. Pakistanilais-serverimiehenkin Trump otti puheessaan epämääräisesti vihjaillen esiin, vaikkei kyseisen miehen toiminnassa ole löytynyt mitään väärää. Trump esiintyi maailman median edessä tyhmänä turistina. Persukansa oletettavastikin samaistuu häneen, lol.


      • hölmötvasurit
        Kalliit_hölmöt kirjoitti:

        Trump jopa sanoi peräkkäisissä lauseissaan Putinin vieressä luottavansa maansa viranomaisiin ja ettei luota maansa viranomaisiin tutkinnassa. Kaikenlaiset ristiinpuhumisetkaan eivät haittaa persupääkansaa mitenkään. Pakistanilais-serverimiehenkin Trump otti puheessaan epämääräisesti vihjaillen esiin, vaikkei kyseisen miehen toiminnassa ole löytynyt mitään väärää. Trump esiintyi maailman median edessä tyhmänä turistina. Persukansa oletettavastikin samaistuu häneen, lol.

        Vasurikansalla on kiirettä taas persufobioidensa kanssa, hehehehehehe


    • vasuri.persuttaa

      Kyllä Kiirettä näyttää pitävän teidän vasurien trolliosastolla!

    • eräänlainen_loiseläin

      Aivan kuin Persut olisivat Trumpin tänne kutsuneet... Eiköhän tuo persutus ollut yksi asia jota tuumittiin pitkään ja hartaasti jossain vierailun turvallisuudesta vastaavissa elimissä..

      Imho:
      Kun ei itse osata mitään, eikä onnistuta missään, ratsastetaan muiden saavutuksilla.

      • Persitentiksi

        Populismilla vedätettävä kansanosa äänesti Trumpia presidentiksi. Soinikin on tehnyt yliopistogradun populismista. Suunsoittaminen hölmöille sujuu menestyksellisesti alan maistereilta.


      • trollilepakkovasuri
        Persitentiksi kirjoitti:

        Populismilla vedätettävä kansanosa äänesti Trumpia presidentiksi. Soinikin on tehnyt yliopistogradun populismista. Suunsoittaminen hölmöille sujuu menestyksellisesti alan maistereilta.

        Kyllä Kiirettä näyttää pitävän teidän vasurien trolliosastolla!!!


      • persu_iäksi_pilalla
        trollilepakkovasuri kirjoitti:

        Kyllä Kiirettä näyttää pitävän teidän vasurien trolliosastolla!!!

        persraiskatulla persulla on kiire vessaan, siksi se ei käy koskaan ulkona.. thh he heeheheheheee


      • Paranevassupian
        persu_iäksi_pilalla kirjoitti:

        persraiskatulla persulla on kiire vessaan, siksi se ei käy koskaan ulkona.. thh he heeheheheheee

        Hauska nähdä miten sairaita te äärivasurit olette!
        Aivan sairas kommentti tuokin.


    • iSOPERSEMERJaaaggg

      Vasurien palstatolla tekee pitkää päivää valitettavasti kukaan ei tämän puheita noteeraa launkaan me tunnemme möytähäpeää hänen puolesta.

      • Keneksi siis luulet minua?


      • Inhottavansairas
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Keneksi siis luulet minua?

        Etkös sinä ole oma sairas itsesi?
        Sellaisena sinä esiinnyt.


    • toveriTrumpffffff

      Trumppihan tykkää vasureista, ilman vasureita Trump ei olisi presidentti !!!
      Trump on vasureiden presidentti.

    • Kun Trump päivittäin vaihtelee mielipidettään, Persuilla on kiiire.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe