Jos Trump olisi hoippunut Junccerin sijaan Naton k

euvostolinjaus

Mitä jos Trump olisi hoippunut pikku pierussa NATO:n huippukokouksessa kuten Jean-Claude Jucnker teki. Nähkää silmissänne vasurimedian riehaantuminen ja EU:n tuomitseminen.

Minusta mediassa ja EU:ssa on jotakin perustavanlaatuisesti vinksallaan valikoivassa uutisoinnissaan. Junckkeri saa tissutella ja hoiperrella sekä puhella pehmeitä ja se on ihan OK euvostoliittolaisten mielestä. Neuvostoliitossakin muuten oli aikoinaan ihan ok jos vetäisi persekännin keskellä päivää kokouksessa.

13

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junckerilla-oli

      iskiasvaiva, kuten selvästi näkyi.
      Kyllä siitä melskattiin, kun homma näkyi tv-kuvassa.

    • Juncker hoisi tänään hommansa oli Kataisen kanssa Japanissa kirjoitus
      tunnilla ja vähän heitti taas cocktailia, kataisen kanssa ja lopetti persuilun.

      "Tänään on ollut oikein oikein mukava päivä. Kuinka moni Persu ja väyrynen
      katselee narua ja kuinka moni niistä ottaa niin kuin huikkaa tosissaan ?
      Saattaa siinä lääkekaapin tapletit myös saada kyytiä ?
      Niillä varmaan soi se ruotsalaisten narvan marssi ja talvisodan nauhotukset ?

      Tähän se sitten loppu se persuilu ja väyrystely ja olisi se ollu aika kamalaa
      jos siihen olisi se keskustapuoluekin kompuroinut väyrysen kanssa.

      Oikein mukavata muistojuhlaa sinne persuihin.
      17.6.2018 On todellakin syntynyt uusi maailma ja uudet toiveet ja uudet ajat.
      Muistakaa tämä päivä ja tänään juuri tänään persuilu loppui. On ihan turha
      enään persuilla, kun raha ratkaisee. Onneksi olkoo Eurooppa uudesta ajasta
      Japanin kanssa ja mukaan voi tulla vielä Kiina.

      Ne jotka ymmärtää mitä tänään tapahtui, niin ne voi sitä huikkaa ja muistojuhlaa
      ryhtyä viettämään. Se on poijat just siinä ja tasan siinä koko persuilu.
      Muista se, että suomi elää metsästä ja se on silloin juuri siinä tasan siinä ja ihan
      justiinsa siinä, siinä se on koko persuilu. "

    • SelväSyy

      Trump ja Putin ovat EU-mielisen valtamedian inhokkeja, kun he kehtaavat puolustaa omaa kansaansa! Euvostoliitossa sellainen johtaminen on pyhäinhäväistys.

      • Lykkäät-pötyä

        EU-vihaaja osaa vain valehdella.

        Trumpia ja Putinia arvostellaan ammattimediassa ansioidensa mukaan.
        Putin on saanut yleisesti tunnustusta.
        Trump sekoili pahan kerran ja joutui jenkkien arvostelemaksi.

        EU:ssa ollaan hyvin tyytyväisiä johtajien kykyyn kehittää kauppasuhteita Japaniin ja useisiin muihin maihin.
        Juncker matkustaa selvittämään asioita Trumpille.


      • JärkiKäteenNyt

        Puolustaa omaa maataan? IMF:n mukaan kauppasota leikkaa koko maailman talousennusteesta 0,5 % eli 500 miljardia vuodessa ja varoittaa sen osuvan kipeästi myös amerikkalaisiin, jotka ovat suututtaneet kaikki kauppakumppaninsa. Amerikkalaisille kuluttajille tariffit tarkoittavat kalliimpia tuotteita.

        Reutersin juuri tulleen tiedon mukaan Juncker matkustaa Washingtoniin taskussaan huippudiili amerikkalaisille. EU on koko ajan ollut kauppasotaa vastaan. Juncker puolustaa omiaan, meitä eurooppalaisia. Te pidätte sitä Trumpin voittona, minä pidän sitä järjen voittona.

        Japanin kanssa solmittu vapaakauppasopimus kattaa 700 miljoonaa ihmistä ja kolmanneksen maailmantaloudesta. Eurooppa tekee diilejä, Trump rikkoo omiaan. Eurooppa tukee omiaan, Trump kusee amerikkalaisten muroihin.

        Entinen valtiovarainministeri, komissaari ja Suomen pankin johtaja Erkki Liikanen nimitettiin juuri taloudellisesti merkittävän IFRS Foundation Trustees-järjestön johtoon. Siitäkin sulka EU:lle. USA ei kuulu tähän järjestöön, mutta 100 muuta maata kuuluu.


    • Oikein mukavata muistojuhlaa sinne persuihin.
      17.6.2018 On todellakin syntynyt uusi maailma ja uudet toiveet ja uudet ajat.
      Muistakaa tämä päivä ja tänään juuri tänään persuilu loppui. On ihan turha
      enään persuilla, kun raha ratkaisee. Onneksi olkoo Eurooppa uudesta ajasta
      Japanin kanssa ja mukaan voi tulla vielä Kiina.

      Ne jotka ymmärtää mitä tänään tapahtui, niin ne voi sitä huikkaa ja muistojuhlaa
      ryhtyä viettämään. Se on poijat just siinä ja tasan siinä koko persuilu.
      Muista se, että suomi elää metsästä ja se on silloin juuri siinä tasan siinä ja ihan
      justiinsa siinä, siinä se on koko persuilu. "

      China tooo
      https://www.youtube.com/watch?v=9lpxdwH8aP0

    • väpääkäyppäsöpimus

      Hah hah haa. Luuletko vässykkä että EU avaisi Kiinalle portit vapaaseen kauppaan. Olet tyhmepi miltä näytät sillä Kiina imuroisi EU:n tyhjäksi. Ei EU pärjää Kiinalle kaupassa ja tuotannossa. Japani tässä riemunkiljahduksia päästeli päästyään EU:n automarkkinoille ilman ylimääräistä tullimaksua :)

      Eikö EU voisi nyt kirjoittaa vapaakauppasopimuksen myös Brittien kanssa, he kun ovat lähdössä auvoisesta liittovaltiosta.

      • UnionFan

        Kauppasopimus brittien kanssa tehdään, kunhan brittien tarjous on tutkittu. Siitä näkyy kaipuu takaisin valtioliiton auvoon.

        Sopimus Kiinan kanssa avaisi valtavat markkinat. Se on kuitenkin vielä pitkän työrupeaman takana.


    • älyäläjätä

      On sekin Japanin kanssa kauppa sopimus.
      Kun radiot tuli markkinoille niin Japsit ostivat yhden Radion
      ja rupesivat valmistamaan niitä omassa maassaan.

      On outoa mainosta EU politrukeilta?

      • Taas-naurattaa

        Takuutyhmä on tämä älyn-jättämä.


    • Junckerin-kramppi

      Komission puheenjohtaja Jean-Claude Juncker sanoo, että hän ei ollut käyttänyt alkoholia, kun hänet kuvattiin hoipertelevan Naton illallisella. Juncker kommentoi internetissä vilkkaasti levinneitä videoita itse ensimmäistä kertaa.

      Juncker kertoi, että kyse oli krampista jalassa. Hän toivoi kunnioitusta.
      STT

    • pölhökustaalaiset

      Oletko aivan idiootti ? "" Sopimus Kiinan kanssa avaisi valtavat markkinat. Se on kuitenkin vielä pitkän työrupeaman takana. ""

      Miten solmit mitään sopimuksia valtion kanssa joka ei kunnioita edes patenttisuojaa ? Kopioivat kaiken ja myyvät takaisin eurooppaan !

      Kuin tyhmä pitää euvostoliiton peräpukamankannattajan olla ?

      • Lykkäät-pötyä

        Tietysti Kiina pystyy kusettamaan EU-vihaajien tasoisia hölmöjä.
        EU:n asiantuntijat ovat eri maata. Sopimukseen ei jää huijausmahdollisuuksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe