Tuet. Maataloustukien saaminen rikkoo käskyä 'Älä Varasta'.
Miten körttiläisetvja lestadiolaiset järkeilevät
5
230
Vastaukset
- Kempeleenlahkolainen
Muslimeillakin on omat lait ulkopuolisia kohtaan...
- juutalaisetkin
katsoo olevansa herrarotua,
ja muut rodut,
maanparannus ainetta...
- tukia_tukia_vain
LessuKepulisti ja normikepulisti eivät tunne pienintäkään omantunnontuskaa, kun ryöstävät tukiaisillaan suomalaista yksinhuoltajaäitiä, eläkeläistä, lapsiperhettä, jne... Ainoa- ja pääasia on, että ostat tukijullin tuottamia keskiverotuotteita mihin hintaan hyvänsä ja tuet mitään kyseenalaistamatta (sairaasti!) heidän taattua rikastumistaan. Sinua viedään tuossa viidakossa aivan satasella, kuin alepan kassia neljän ruuhkassa...
- hukkakaurapuuro
Lessukepuli ei järkeile...se rahastuttaa koko Suomen kansalla. Se on jo nähty. Vai miten pitäisi Sipilän kilpailukykymullahit tulkita? Raakasti tappiollas ja lessupelle senkun virnistelee kepujemmariensa 100% tuella. Hyi s-tana!!!
- Epäjumala
Puhu hyväveli myös matutuesta , jota jaetaan vastikkeetta ,jos on sillee tummaihosenpi ja tullut epädemokraattisilta alueilta lisääntyyn ja täyttään maa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun512095Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s401818Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma501385- 821223
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.161203- 611139
- 491097
Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.411023Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid401008Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.136993