Eniten on muuttunut uutisointi. Valeuutiset eivät ole kadonneet valtamediasta, mutta ne ovat vähentyneet. Uutisointi on tullut myös avoimemmaksi.
Asioista jopa kirjoitetaan niiden oikeilla nimillä. Persujen maahanmuuttopolitiikan ovat myös demarit kopioineet. Vihreät ei ja heidän kannatus laskee.
Punavihreiden ja RKP:n joutuminen oppositioon on vapauttanut kauppojen aukioloajat. Samalla kauppoihin tulivat vahvat oluet ja aidot lonkerot.
Autovero on laskenut ja romutuspalkkio otettiin käyttöön.
Turhia turvapaikanhakijoita on palautettu, mutta ei riittävästi.
RKP:n joutuminen oppositioon on aiheuttanut, ettei Esteri ole pissinyt taivaalta.
Työllisyys on lähtenyt laskuun ja talous nousuun
Perussuomalaisten nousu on avannut yhteiskuntaa!
1
<50
Vastaukset
SDP, Vasemmisto, Vihreät, RKP ja KD olivat hallituksessa viime kaudella. He eivät saaneet Sote-uudistusta aikaan. Ilmeisesti riitelevät valinnanvapauden nurin. Sitten aloitetaan taas alusta.
Hallituksen työllisyysprosentti tulee täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107