Jos yhä rakastan...

hypoteettinen.kysymys

Onko sillä merkitystä?

18

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olissillä

      Merkitystä.

    • Mietinmitäteen

      No ei tässä tapauksessa. Sama kun itse sanosin että omistin Ferrarin ja se on vielä minun vaikka vouti pakko möi sen. Aikaa on mennyt jo liian kauan että sun sanomisilla on mitään merkitystä mun elämään. Minulla alkaa vihan sijasta nousta inho sua kohtaan.

      • eihänsinulla

        Pitäisi mitään syytä olla vihaamiseen? Ja inhoo?


    • Voihanseollakyllä

      Onko sinulle?
      Hänelle voi olla.
      Minulle olisi, jos olet hän, jota yhä rakastan.

    • tässätotuus

      Sillä olisi tietenkin merkitystä jos hänelläkin on tunteita sinua kohtaan. Jos hän ei tunne mitään lämpöä sinua kohtaan niin eipä tuollaisella sitten ole mitään merkitystä hänelle.

    • Totuustulkoonilmi

      Millään ei ole mitään merkitystä. Universumi katoaa jonain päivänä. Tämäkin on turha kirjoitus. Valitan myös itseni puolesta.

    • Taaksepäinajatellen

      Millään ei ollut oikeasti mitään merkitystä, se on nähtävillä selkeästi.

    • Eisittenniinmitään

      Merkitystä täällä palstalla jossa kaikki " rakastavat " ristiin rastiin toisiaan tietämättä kenestäkään mitään, idioottien hommaa.

    • voi

      Tottakai on, paljonkin.

    • Kiusaajatidiootteja

      Turha anonyymi vuosia kestänyt leukojen louskuttelu, näppäimistön naputtele EI OLE RAKKAUTTA! Idioottimaista kiusaamista.

    • hypoteettinen.vastaus

      Vastaukseni riippuu siitä, ketä tarkoitat noilla pisteillä lauseen lopussa? Jos minua, niin totta kai sillä on merkitystä ja haluaisin, että nähtäisiin jossain ja juteltaisiin jne.
      Mutta jos tarkoitit, että onko sillä väliä, jos rakastat edelleen esim. exääsi, niin silloin keskity häneen. En ala jakamaan sinua kenenkään kanssa.

      • Hhohhoijjaa

        Kiristäminenhän on sinä hyvä lähtökohta suhteelle....
        Onko järkeä koko hommassa jos joutuu noita edes miettimään jotain puuttuu...?


      • hypoteettinen.vastaus
        Hhohhoijjaa kirjoitti:

        Kiristäminenhän on sinä hyvä lähtökohta suhteelle....
        Onko järkeä koko hommassa jos joutuu noita edes miettimään jotain puuttuu...?

        No eihän tässä ole mistään kiristämisestä kysymys!


    • Onkovaiei

      Ei sillä ole jos teillä ei ole " sitä juttua".

      • nimenomaan

        Pitää olla "se juttu".


    • Äläolekyyninen

      Sillä on aina merkitystä.

    • Aina_on

      Suojellakseeni heitin hänet sivuun. Rakkaudella on merkitystä vaikkei se enää näy missään.

    • Eiaapee

      Kuvittelit suojelevasi ja nyt hän riutuu ikävästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe