Olipa Levollinen aamu ja hyvä olo.

Tänään oli todella sellainen levollisen oloinen aamu. Ei niin kuin ollut nukkunut
yhtä hyvin pitkään aikaan. Tuli sillä lailla sanotaanko se eurofoninen olo !

Persuilut ja väyrystelyt on loppunu ja voin perusille sanoa, että kyllä se tukka
kasvaa takaisin noin vuodessa ja sitten sitä taas voi alkaa kampaamaan tekemään
jakauksia ja sellaista sivu tukkaa myös.... Japanissa niillä on muotia tehdä erilaisia
hiustyylejä.

Mutta asiaan, niin ette edes vielä kaikki edes ymmärrä mitä eilen kirjoitettiin.
Japanin ja EU:n välillä tehtiin maailman suurin vapaakauppasopimus. Tässä
sivussa tuli varsikin suomen teollisuudella saksan autoteollisuuden kustannuksella
varsin mellevä ja muheva potti. Kataisella ja Junckerilla ja Tuskilla on kyllä nyt
ollut kynä oikeassa kädessä.

Se tarkoittaa käytännössä vapaakauppaa eli sen parempaa kauppasopimusta ei
voi saada aikaiseksi ja sen parempi ehtoja ei voi saada. >Metsäteollisuus tulee
saamaan hirveitä vientilukuja. Tehtaita ja puunjalostusteollisuutta tulee nousemaan.

Kaiken kukkuraksi marjat ja sienet ja matkailu myös luonnollisesti tulee kasvamaan
Japanista suomeen, koska Japani on vauras ja rikas maa verrattuna köyhään suomeen.
Japanilainen teollisuus tulee rakentamaan sienien ja marjojen ja eri luonnontuotteiden
jalostuspaikkoja. Tämä on tosi asia, ei niitä sieniä ja marjoja joka maassa kasva.

Voin taata ja alleviivata, että nyt Juncker riipaisi nimen oikeaan paperiin ja siitä
eläköön, eläköön ja kolminkertaisena eurooppa ja sen liittovaltio. Me päästiin samalla
irti nationalismista ja kaikesta siitä rotu ja matu jutusta. Totta suomessa oleva
teollisuus ja ihmiset tulevat myös hyvin kansainvälistymään.

Tämä tarkoittaa taasen turvattua ja elinvoimaisia päiviä monelle suomen kansalaiselle.
Euroopan unionin vaikutus tulee kasvamaan ja päätöksenteko siirtyy Brysseliin ja
Eurooppaan ja saamme kaikki eurooppalaisen tuen ja turvan, niin yritykset, kuin ihmiset.

Tässä on voittaja tavallinen ihminen sekä suomen maanomistajat.
Ne persujen ja väyrysten toimistotarvikkeet voi huutokaupata vaikka netissä tai
monella huutokauppakamarilla on nouto ja ne voi myös viedä lajitteluasemalle.
Minusta sillä aatteella ei enään ole merkitystä, sillä ei siihen enään kukaan lähde
mukaan ja se tarkoittaisi teollisuuden alasajoa totaalisesti. Niin kuin minä sanoin,
että tänä aamuna oli niin eurofoninen ja levollinen olo.

1

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä luulen, että tällä hetkellä tehdään aika paljon metsärahastoja ...
      Taitaa Elokuussa tukkipuun hinta ja maakaupat saada uutta vauhtia ?

      Siis edelleen se EU:n ja Japanin vapaakauppasopimus jos tyhmät ei sitä
      tajua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe