Mies mitä sanoisit naiselle

Olisikivatietäätämä

jota kaipaat, kun tapaisit hänet ja uskaltaisit/voisit sanoa mitä todella haluat?

32

1133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huonoaloitus

      Ei suoli24 palstalla ole tälläisiä miehiä.

    • UteliaskoVain

      Jos tietäisin varmasti, että tunne on molemminpuolinen niin sanoisin, kiva että olet olemassa ja olisin onnellinen, Nauttisin tilanteesta.

    • lukossaolisin

      Moi, moi, moi.
      Saanko minä jo sen [sensored], vai "kiusaatko" minua edelleen?

    • korkkaritsaisijäädä

      En sanoisi enää mitään, riisuisin suoraan, saisi ihmetellä kun vaatteet vaan tipahtelee lattialle ;)

      • tääonaika

        Kuuma vastaus... ette viittis tämmösii kirjotella tämmösellä säällä? ;/


      • hyppääjärveenfantasiasta

        Vähän realismia nyt kehiin 🙄


    • wwewv

      Sanottu jo. Nyt jos näkisin, moikkaisin lyhyesti ja häipyisin paikalta.

    • hyyer

      Eilen olisin ainakin moikannut, kun hän tuli vastaan suojatiellä. Mutta katseensa oli niin nauliutunut kännykkään, etten siinä nopeassa kohtaamisessa halunnut sitten häiritä. Ties vaikka viestitteli miehensä kanssa. Nyt on surkea olo.

    • JotenkinNäin

      Sanoisin jotain tällaista:

      " Mä olen pitkään toivonut, että saisin viettää sun kanssa lisää aikaa kaksistaan ja tutustua vielä paremmin. Oot kaunis nainen niin sisältä kuin ulkoa, mä olen monta kertaa tuntenut ujouden ja hermostuneisuuden sekaisen tunnepuuskan kun ollaan katsottu toisiamme silmiin jutellessa, varsinkin silloin kun oon päässyt koskettamaan sua. Sulla on tosi kauniit silmät ja niihin on helppo uppotua, ja vaikka mä varmaan vaikutan reippaan olemukseni vuoksi itsevarmalta niin mun vatsassa on perhosia kun sä olet näköpiirissä. Mä toivon että sä et ole kokenut oloasi kiusaantuneeksi kun tulin sulle aina yhä uudelleen juttelemaan, saati silloin kun oon sua puolisalaa vilkuillut. Me ollaan täysin erilaisissa elämäntilanteissa ja meillä on ikäeroa, mutta mä haluan sun tietävän että mä ajattelen susta loputtomasti kauniita ajatuksia ja haluan että sä olet onnellinen. Elämän realiteetit ei oo estäneet mua haaveilemasta siitä, että pääsisin sua joskus suutelemaan, mun salaisissa mielikuvissa se tapahtuu siellä yhdessä portaikossa..."

      • Olisikivatietäätämä

        Kirjoituksestasi tulee jotenkin kaipaamani mies mieleen, tarkoitan että mitä voisin kuvitella hänen tuntevan ja pohtivan, kun ei vielä tunneta hyvin (tosin toiveajattelua että olisit hän ja että hän noin kauniisti minusta ajattelisi). Ja miten hän on käyttäytynyt minua kohtaan..
        Ainoa mitä ei ole ollut on tuo kosketus.. Emme ole koskettaneet, jos ei ihan ohimennen paria pienen pientä kosketusta lasketa.. katseita senkin edestä.
        Ikäeroa meillä on muttei ihan kovin paljon. Lisäksi hän on nuoremman oloinen kuin oikeasti on..
        Silmistään voin sanoa ihan samaa kuin mitä kuvailit..
        Lisäksi tuntuu kuin olisin tuntenut hänet pidempään kuin olen. Välillämme on jokin yhteys, ja sähköä on ilmassa aina kun hänet näen. Meillä ei ole ollut tilaisuutta jutella kunnolla, olen niin sitä tilaisuutta odottanut kun olisimme ihan kahden. Olisin tunteistani halunnut kertoa monta kertaa..
        Ja minäkin haaveilen samasta, vaikka siellä portaikossa.. haluaisin niin hänen syleilyynsä.. <3


      • Vuoristorataa

        Ei pitäisi lukea tätä foorumia. En tänne kirjoittele, mutta aika paljon tulee oma tilanne mieleen...

        Itse en tosin tiedä naisen ikää, mutta oletan että ikäeroa on paljon koska kommentoi ikääni joskus hämmästyneenä. Kyllähän tuollainen vähän vaikuttaa vähintään alitajuisesti. Muistan jossain vaiheessa kieltäneeni tunteeni, koska pelkäsin että on kymmenen vuotta nuorempi.

        Mutta onnea sulle ja sun tilanteeseen. Taidan ihan suosiolla lopettaa tämän foorumin lukemisenkin.


      • Tahtookuullaheti

        Sano mulle toi! Sano sano!! Vaikka seitsemän kertaa seitsemän!!! Luoja mies mä en tiedä kauniimpaa kuin sun silmät ja hymy.


      • JotenkinNäin
        Tahtookuullaheti kirjoitti:

        Sano mulle toi! Sano sano!! Vaikka seitsemän kertaa seitsemän!!! Luoja mies mä en tiedä kauniimpaa kuin sun silmät ja hymy.

        Me nähdään nykyään harvoin, mutta voin luvata että jos joskus vielä saan hetkisen tämän kyseisen naisen kanssa viettää kahdestaan niin olen valmis sanomaan hänelle nuo asiat kasvotusten. Olen hänelle kyllä aika selkeitä signaaleja antanut niin livenä kuin viesteilläkin. Tapahtui mitä hyvänsä niin olen syvästi kiitollinen, että elämänpolkumme kohtasivat.


      • MahtavaTeksti

        Oletteko samassa työpaikassa vai mikä teidän tilanne? Tunnisteita


    • Allekirj-

      Sanoisin: Haluaisin viettää aikaa sun kanssa ja tutustua kunnolla sinuun. Olen huomannut katseessasi kiinnostuksen ja ujouden, sinä varmaan sen saman minusta. Ei vain oiken ole ollut luontevaa tilaisuutta puhua kanssasi kunnolla. Saat sydämeni väpättämään niin.<3

      • nainenjokuvaan

        Kyllä, kiinnostusta on, joten hankala olla täysin rento seurassasi. Lupaathan, että otetaan asiat yhdessä puheeksi, vähintään sen olemme toisillemme velkaa.


      • vaikkaujostuttaakin
        nainenjokuvaan kirjoitti:

        Kyllä, kiinnostusta on, joten hankala olla täysin rento seurassasi. Lupaathan, että otetaan asiat yhdessä puheeksi, vähintään sen olemme toisillemme velkaa.

        Eihän ne asiat muuten selviä kuin puhumalla.


      • Allekirj-
        nainenjokuvaan kirjoitti:

        Kyllä, kiinnostusta on, joten hankala olla täysin rento seurassasi. Lupaathan, että otetaan asiat yhdessä puheeksi, vähintään sen olemme toisillemme velkaa.

        Tämän lupaan! Toivon että olisit hän.


      • olenvelaton
        nainenjokuvaan kirjoitti:

        Kyllä, kiinnostusta on, joten hankala olla täysin rento seurassasi. Lupaathan, että otetaan asiat yhdessä puheeksi, vähintään sen olemme toisillemme velkaa.

        Minä en ole velkaa.


    • Olisikivatietäätämä

      Olen pahoillani että olen ollut sinua kohtaan viimeksi vähän etäinen, säikähdin ja hämmennyin omia tunteita ja peräännyin.. Kaikki tapahtui niin nopeasti. Koin etten saa tuntea tällä tavoin, arvaat varmaan miksi..
      Tässä on ollut aikaa miettiä ja tuntuu nyt että jos molemmat haluaa tutustua ja tykkää toisistaan niin ehkä täytyy antaa tälle mahdollisuus..?
      Olet täysin vallannut mun sydämen ja mielen <3

      • Fgh

        No onhan tää tilanne vähän hankala...


      • VAALEAnainenKYSYY

        Kenestä kirjoitat?


    • muttaensano

      Sanoisin. Toivottavasti sinä et tunne minua kohtaan enää mitään, koska minä tunnen sinua kohtaan aivan helvetisti vieläkin ja tämä tilanne olisikin siis maailman typerin jos sinäkin kuitenkin tuntisit minua kohtaan niitä tunteita mitä minä sinua kohtaan.

      • tragikoomista

        Hah, tää on jotenkin hauska. Koska näinhän se juuri olis, jos eräällä miehelläkin olis tällaisia tunteita. En näkis sitä kamalana asiana ollenkaan, vaan aika huvittavana, vaikka olishan se aika...


      • muttaensano
        tragikoomista kirjoitti:

        Hah, tää on jotenkin hauska. Koska näinhän se juuri olis, jos eräällä miehelläkin olis tällaisia tunteita. En näkis sitä kamalana asiana ollenkaan, vaan aika huvittavana, vaikka olishan se aika...

        Tragikoomista se kieltämättä olisi, jos molemmat sellaisia tuntisivat ja silti tilanne olisi se mikä nyt on. Mitään positiivista en siinä silti kokisi, jos emme eläisi niiden tunteiden mukaan sitten.


      • eikukaan-

        Jestas miten sydäntä korventaa, kun vaan lipsahtaakin kuvittelemaan tämän olevan mieheltä. Aattelen kuitenkin, että pakkohan kaipaamani on tietää edes osa mun tunteista, joten ei tämä kyllä häneltä voisi olla. Ei varmasti edes käy täällä. On kyllä ihan elokuvakamaa, jos kaksi ihmistä useamman vuoden on salaa toisiinsa tykästyneitä ja kumpikin luulee ettei se toinen (enää) tunne mitään.


      • Ruosteessakoeiiii

        No siltä kyllä kuulostaa. Tehdäänkö toi elkka yhdessä? Mä voisin vähä harjoitella vanhoja taitoja.


      • tragikoomista
        muttaensano kirjoitti:

        Tragikoomista se kieltämättä olisi, jos molemmat sellaisia tuntisivat ja silti tilanne olisi se mikä nyt on. Mitään positiivista en siinä silti kokisi, jos emme eläisi niiden tunteiden mukaan sitten.

        Itse haluaisin tietää niistä tunteista, vaikka se olisi ainoa asia, mitä voin saada.


      • muttaensano
        tragikoomista kirjoitti:

        Itse haluaisin tietää niistä tunteista, vaikka se olisi ainoa asia, mitä voin saada.

        Kuten nimimerkki paljastaa, en minä näitä aio hänelle enää sanoa, ellei hän ota tunteitaan esille ensin. Olen jo kertonut. Oikea voisi saada niin paljon kuin haluaisi.


    • Olisikivatietäätämä

      Luovun täällä kirjoittamisesta, nähdään ”JotenkinNäin” oikeassa elämässä..
      Täällä henkilöt esiintyvät muina kuin ovat, kirjoittelevat omiaan ja vain sotkevat asiat..
      Mukavaa päivää <3

    • Qswq

      En muistanutkaan, et sä oot noin nätti, siitä onkin jo aikaa ku viimeksi nähnyt sua tällai luonnossa. Kiva kun kohdattiin. Mitä sulle kuuluu muuta? Vautsi, ihana nähdä!

    • Pitää

      Tuskin mitään eka pitää saada oma elämä kuntoon ennenku siihen voi muita sotkee 😕

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe