Moni nainen Eurajoella olevinaan jotain. Todellisuudessa he eivät ole juuri mitään. Yrittävät leikkiä jotain uusilla tai suht uusilla autoilla 26-35v naiset. Nöyryytän heitä mutkissa. Koska heidän autoilla ei pysty edes ajamaan läheskään yhtä kovaa mutkiin kuin mun autolla. Ovat jotenkin niin koppavia ja olevinaan jotain mitä eivät todellisuudesa ole. Ovat niin tietävinään miestensä tekemisistään. Tosiasiassa eivät tiedä todellakaan mitään.
aika säälittävää
aikaonnetonta
2
310
Vastaukset
- velkainenväki
Älä kuule välitä. Heillä on velkaa pilvin pimein. Itse en omaa lainkaan velkaa vaikka asun isossa uudessa omakotitalossa. Tosin ajelen vanhoilla autoilla. Moni olevinaan niin konservatiivia. Ymmärrän sen, jos oikeasti on rahaa, mutta kaikki he jotka ovat olevinaan, niin heillä ei sitä ole. Olen kaiken tarkitanut verottajalta ja lainoittajilta.
- oivoit
Oi voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541073
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4111012- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651