Ketä kaipaat?

KeGallup

Kuka on kesän kuumin/kaunein?

313

3335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SikaRaportoi

      Minä ole kuumin ja paras.

    • Kauniitpolvet

      Sulla on kaunis vartalo. Olet täydellinen sellaisena kuin olet. Luurangonlaihat ei kiinnosta, yli laihat ylipäätänsä. 
      Jos nyt ylipäätänsä olet pohtinut ulkoisija seikkoja ja mitä toinen niistä ajattelee.

      • Hohohohooooo

        Niinpä, ei tuu mietityksi ihan kaikkea...


    • hänseon

      M-nainen.

    • Mmies

      ilman muuta M-naiselle <3

      • M-nainen

        Ilman muuta M-mies <3
        Mistä päin?


      • tavattiinko_kesällä
        M-nainen kirjoitti:

        Ilman muuta M-mies <3
        Mistä päin?

        Mistäpäin pitäisi olla ja tavattiinko nyt kesällä?


      • M-nainen
        tavattiinko_kesällä kirjoitti:

        Mistäpäin pitäisi olla ja tavattiinko nyt kesällä?

        Hutiin meni :(


      • MjaM

        M-naiselle ilman muuta ihana M-mies, Turkuun menee <3


      • tavattiinko_kesällä
        M-nainen kirjoitti:

        Hutiin meni :(

        Siis hetkinen, oliko tämä M-mies sitten edelliskesän kuumin? :o


      • MjaM
        tavattiinko_kesällä kirjoitti:

        Siis hetkinen, oliko tämä M-mies sitten edelliskesän kuumin? :o

        Sama mies mutta🔥 "kuumempi" kuin
        edelliskesänä😉


      • tavattiinko_kesällä
        MjaM kirjoitti:

        Sama mies mutta🔥 "kuumempi" kuin
        edelliskesänä😉

        Ei tainnut olla sulle kommentti tai no jos olet alkuperäinen niin sori, mutta muuten Turkulaiset... ;)


    • Mitähaluatminusta

      Varattu Kmies 😔

      • Anonyymi

        Missä päin kaipailet?


    • jollainmuullaon

      mitä joku fyysisesti tarjoaa, ei oo mitään vidun väliä.

      • Tulenkohta

        Ah puhu lisää <3


      • KeGallup

        Eikös se oma raksu ole aina kaikista kaunein? =)


      • Jklölkj
        KeGallup kirjoitti:

        Eikös se oma raksu ole aina kaikista kaunein? =)

        Niinhän sitä sanltaan että kauneus on katsojan silmissä!


    • Olit.paras

      Shyla Stylez r.i.p

    • mietintamyssy

      M-nainen tänne mulle kans. Voidaan koittaa lämpöennätystä.

      • kesämopo

        Mihin suuntaan kyselee M nainen :)


    • naisen_unelma

      A-mies on kuuma

      • Anonyymi

        On kyllä todella kuuma nyt :) A mies


    • Huhhuhhh

      J-mies😏

      • J-mies

        J-nainen?


      • Huhhuhhh

        Eii


      • Jiiii

        H-nainen?


      • eikyllä
        Huhhuhhh kirjoitti:

        Eii

        Tunnu siltä että olisin kaivattu..


      • Sivustakysymys
        eikyllä kirjoitti:

        Tunnu siltä että olisin kaivattu..

        Miksi ei tunnu?


      • eikyllä
        Sivustakysymys kirjoitti:

        Miksi ei tunnu?

        Hyvä kysymys. Ehkä siks ettei juuri hän kaipaile?


      • Sesama
        eikyllä kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Ehkä siks ettei juuri hän kaipaile?

        Looginen vastaushan tuo. Kyllähän itsekin sen tiedän ettei minua kaipaa se henkilö, jonka haluaisin kaipaavan. Tai kaivata on ehkä vähän huono sana tässä tapauksessa. Mutta hän tekee mut joka tapauksessa hulluksi.


      • eikyllä
        Sesama kirjoitti:

        Looginen vastaushan tuo. Kyllähän itsekin sen tiedän ettei minua kaipaa se henkilö, jonka haluaisin kaipaavan. Tai kaivata on ehkä vähän huono sana tässä tapauksessa. Mutta hän tekee mut joka tapauksessa hulluksi.

        Ollaan siis ns. kohtalotovereita.


      • frewqsa
        Jiiii kirjoitti:

        H-nainen?

        kuollut ja kuopattu


    • rauhallistayhteiseloa

      Ollaan tunnettu kauan, mutta tunteista ei olla koskaan keskusteltu. En tiedä mitä hän ajattelee minusta, koska on aina vetäytynyt niistä tilanteista joissa olisi ollut mahdollisuus selvittää asioita. Kaikki on siksi hämmentävää.

      • Siismitä

        Mitä itse teet niissä tilanteissa? Puhu hänelle tai kysy jotain. Laita viestiä tms


    • paidaton

      V mies

      • Kaipaanhäntä

        Juha.


      • eikösinun
        Kaipaanhäntä kirjoitti:

        Juha.

        Olisi jo aika lopettaa... muistaakseni olet jo kymmenen vuotta kaivannut?


    • rehtimiesminä

      No jos pitää rehellisesti vastata niin Scarlett Johansson.

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä vastaus 👍👍


    • itsekkin.varattu

      Varattu A nainen on hän

      • Omintämän

        Huh. Itse olet hottein❤️


    • kohtarullaapyörä

      Bikinivartaloinen tyttö- sekä työkaveri työpaikan läheltä, mutta ei onneksi tarvitse olla töissä tänään, näillä keleillä... rullailemaan voisin lähteä kohta sekä tekemään heräteostoksia kaupasta.

      Pelkästään kaveri siis, mutta naispuolinen.

    • TätinSepustus

      Näinköhän mä kerran aikojen alussa smarketin parkkipaikalla ruudullisissa kesähousuissa nojailemassa voyager merkkiseen autoon komean miehen? Ainakin samantyylisen oloinen mutta niin kaukana etten ole varma. Huokaus... 😀🐝🐝🐝🌼

      • "TätinSepustus" = TS oletko sama henkilö, joka varasti vanhan nimimerkkini "tylsä_täti-ihminen".

        Ja jos minua parodioit, niin kyllä ihastumisiini on tarvittu hiukan enemmän aktiivisuutta
        toiselta osapuolelta, kuin parkkipaikalla seisoskelu.


      • TätinSepustus
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        "TätinSepustus" = TS oletko sama henkilö, joka varasti vanhan nimimerkkini "tylsä_täti-ihminen".

        Ja jos minua parodioit, niin kyllä ihastumisiini on tarvittu hiukan enemmän aktiivisuutta
        toiselta osapuolelta, kuin parkkipaikalla seisoskelu.

        Voi voi kun olen palstalla ollut keäkuun ja muutamia aloituksiantehnyt ja joihinkin galluppeihin vastaillut. Minulla ei ole kiinnostusta seurata muiden "puuhia" ja nimimerkkejä. Olen alusta lähtien kirjoittanut Täti... nimimerkillä kun en ole tiennyt sen olevan varattu käyttöösi. Oletin Täti-nimimerkin olevan sellainen ettei se kiinnosta palstalaisia ja jäisin siten rauhaan muulta sutinalta mitä täällä on. Enkä myöskään ole mitenkään tietoinen ihastuksistasi enkä suoraan sanoen voisi vähempää olla kiinnostunutkaan. Minulla on ihan oma juttu johon liittyy muutakin kuin parkkipaikalla seisoskelu. Kaikkea en kuitenkaan tälläiselle palstalle kirjoita koska se ei kuulu vieraille ihmisille! Tiedoksesi niin aion vieläkin käyttää Täti nimimerkkiä ja siinä olevaa lisäosaa joka alkaa S-kirjaimella. Mitään tylsiä en siihen lisää!


      • TätinSepustus kirjoitti:

        Voi voi kun olen palstalla ollut keäkuun ja muutamia aloituksiantehnyt ja joihinkin galluppeihin vastaillut. Minulla ei ole kiinnostusta seurata muiden "puuhia" ja nimimerkkejä. Olen alusta lähtien kirjoittanut Täti... nimimerkillä kun en ole tiennyt sen olevan varattu käyttöösi. Oletin Täti-nimimerkin olevan sellainen ettei se kiinnosta palstalaisia ja jäisin siten rauhaan muulta sutinalta mitä täällä on. Enkä myöskään ole mitenkään tietoinen ihastuksistasi enkä suoraan sanoen voisi vähempää olla kiinnostunutkaan. Minulla on ihan oma juttu johon liittyy muutakin kuin parkkipaikalla seisoskelu. Kaikkea en kuitenkaan tälläiselle palstalle kirjoita koska se ei kuulu vieraille ihmisille! Tiedoksesi niin aion vieläkin käyttää Täti nimimerkkiä ja siinä olevaa lisäosaa joka alkaa S-kirjaimella. Mitään tylsiä en siihen lisää!

        Kirjoitit: "Olen alusta lähtien kirjoittanut Täti... nimimerkillä "

        Vastaan: Kirjoita sinä vain tätinä, miten paljon lystäät.
        Minä olen nyt kuitenkin kertonut nettituttavilleni,
        etten enää käytä nimimerkkiä "tylsä_täti-ihminen",
        koska joku muu varasti tuon pitkän nimimerkin
        väliviivoineen kaikkineen käyttöönsä,
        ja alkoi kirjoitella puuta heinää sen alla.


        Toistan:


        En enää vuosiin ole käyttänyt
        pitkää nimimerkkiä
        "tylsä_täti-ihminen",
        koska kiusaaja varasti ja omi sen käyttöönsä.


      • Jaahas. Vuosi sitten olen ollut TätinSepustus. Hankala löytää keskusteluista, joten ei voi olettaa tulleensa nähdyksi..


    • Ikäväonkuitenki

      J miestä edelleen...

      • miksietole

        J miehen kanssa?


      • Ikäväonkuitenki
        miksietole kirjoitti:

        J miehen kanssa?

        Yksipuoliset tunteet. Ei hän minua kaipaa. Jos kaipaisi niin kai hän ottaisi yhteyttä?


      • samajuttuvoiolla
        Ikäväonkuitenki kirjoitti:

        Yksipuoliset tunteet. Ei hän minua kaipaa. Jos kaipaisi niin kai hän ottaisi yhteyttä?

        Tai sitten hänkin kaipaa ja luulee että sinä et kaipaa.


      • Ikäväonkuitenki

        Voi olla. Mutta en usko. Edellisestä näkemisestä on jo niin monta vuotta aikaa että tuskinpa hän edes minua muistaa saati kaipaa. Itselläni kaipaus kestänyt jo 6 vuotta eikä hän vain lähde mielestäni.


      • jokusivusta
        Ikäväonkuitenki kirjoitti:

        Voi olla. Mutta en usko. Edellisestä näkemisestä on jo niin monta vuotta aikaa että tuskinpa hän edes minua muistaa saati kaipaa. Itselläni kaipaus kestänyt jo 6 vuotta eikä hän vain lähde mielestäni.

        Minä näin 6 vuotta sitten yhden E-naisen. Hän on minua noin 4 vuotta nuorempi.


      • Ikäväonkuitenki
        jokusivusta kirjoitti:

        Minä näin 6 vuotta sitten yhden E-naisen. Hän on minua noin 4 vuotta nuorempi.

        Olen J-nainen


      • jokusivusta
        Ikäväonkuitenki kirjoitti:

        Olen J-nainen

        No voi hitto.


    • Salarakassalassa

      Kuumin 🌞🌞🌞
      Kaunein 🌻🌼🌷

      • oletkovarattuvai

        Miksi hänen pitää olla salassa?


      • Salarakassalassa
        oletkovarattuvai kirjoitti:

        Miksi hänen pitää olla salassa?

        No ei kun hän on varattu ja minä olen niin salassa ettei tottakaan. Pelkkä salarakas ei kelvannut nimimeriksi.


      • TottaSoWtf

        HEIDI


      • Salarakassalassa
        TottaSoWtf kirjoitti:

        HEIDI

        No ei ollut tämä Heidiltä vaikka hän voi sinusta noin ajatella.


      • piuytr
        Salarakassalassa kirjoitti:

        No ei kun hän on varattu ja minä olen niin salassa ettei tottakaan. Pelkkä salarakas ei kelvannut nimimeriksi.

        salarakas kalassa


    • Onihana

      JuhaK

    • Ikäväon
      • Ladyblues

        Keneltä kenelle?


      • I_am_still_yours

        Niin on ikävä juu. Mutta kenelle toi on? Olispa vaikka mulle..


    • Aiheuttaa ainakin kuumia tuntemuksia, tiedäppä sitten muusta...

    • Onnimi

      Tom tai Tomi ehkä jompikumpi nimi..

    • miettiväJmies
    • Nelli40

      Ville Niinistö on Suomen seksikkäämpiä miehiä. Lauri Tähkässä on särmää. Mietitäänpä ketä muita?

    • Nelli40

      Antti Ketonen on kanssa sexy

    • Nelli40

      Pehmeämpi Antti Tuisku silloin aiemmin. Kuuma. Joskaan ei Mies kuten Ville Niinistö. Ville vie jalat alta.

    • Pitäisikö minunkin osallistua sen verran,
      että kerron, etten kirjoittele tuossa ylempänä
      ketjussa.

      • rrrrp

        Eli joku toinen samalla nimimerkillä kirjoitteli tädin kanssa. Kuvitteletko että jotakuta kiinnostaa sun tekemiset, haiskahtaa mielenterveysongelmalta.
        Sun olis pitänyt käydä kommentoimassa täällä alempana että kirjoittelit sittenkin ylempänä.
        Aito akateeminen nainen joka kuvittelee itsestään liikoja, ei ole yllätys että sua parodioidaan.


    • muttahänhänhän

      En ole nähnyt häntä kesällä :((

    • Unohtamisenvaikeus

      Teehetkeä ☕️

    • Jmiestunnustaa

      MJ on.

    • Ihananainen

      Leenan haluan, en kestä.

      • TuijaKaarinaTöölö

        Pekka ja Leena
        vai Timo "Tipi" P
        ja Leena?


      • bokotti-

        Niin minäkin haluaisin yhden Leenan, ihana,nätti ja leveät lanteet, mutta varattu ja uskovainen kai, mutta hyvin säilynyt


    • RakastanSinua

      M-nainen lähellä, olet kaunis, upea ja ihana

      • Vaimokkeelle

        Akkani. Tehtäväsi ei olen täällä räköttää muille naiksuilleni, vaan pyllysuoli pystyssä odottaa koska tuikkaan, annat aina kun haluan ja jos et otan väkisin, palvella minua orjanani, alkaa hyväksyä moniaviollinen suhteemme.
        Tämä paikka on pois minulta. Välttelet seksiä joten saat vyöstä 10 lyöntiä ja sitten otan väkisin


    • Heidopalstalaiset

      Kerron sen hänelle itselleen suorasti en tänne.

    • ananaslight

      ANATUDE

    • kaikkinavuodenaikoina

      seksikäs alkaa kirjaimella S...

      • Anonyymi

        Sami on aina hot mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sami on aina hot mies.

        eipä olekkaan Sami kyseinen mies.


    • Anonyymi

      kyllä...ja nainen

      • Anonyymi

        Kiitos tästä, t. nainen


    • Anonyymi

      Polttava pinta, kuumaa huumaa jokaisella joka helteessä hikoilee.

    • Anonyymi

      Kauneus ja kuumuus on katsojan silmässä ja mielessä. Tunteet ja sisin sen aiheuttaa ei ulkonäkö. Hän tosin on hot myös objektiivisesti, mutta olisi sitä itselleni myös vaikka olisi 30kg isompi ja 20v vanhempi keski-ikäinen. Ei vaikuttaisi tunteisiini.

      En tähän vuosi sitten vastannut, mutta oli hän kesän kuumin silloinkin, mutta silloin vielä taistelin tunnetta vastaan (hän arvaa miksi). Syksyllä se rysähti niin etten voinut enää kieltää edes itseltään monimutkaisuudesta huolimatta.

      Nyt hän on mielessäni ja ajatus kuumottaa usein. En välttämättä enkä edes todennäköisesti koskaan häntä saa omakseni, mutta olen silti kiitollinen että sain kokea näin suuria tunteita.

    • Tämä olikin vanha ketju, johon olin vastannut kaksikin kertaa koska tää näkyi palstalla niin kauan viime vuonna. Ekalla kertaa eimia kävi kiusaamassa niin toisella kertaa TätinSepustus vaihtui salarakassalassa nimimerkkiin. Nyt olen sitten rekattuna tönittävänä.

    • Anonyymi

      T-nainen. Tänäkin kesänä :)

      • Anonyymi

        Uu! Minne päin menee tämä?
        T. T-nainen


      • Anonyymi

        Pohjanmaalle. :)


    • Anonyymi

      Eräs nainen pienissä farkkushortseissa :)

      • Anonyymi

        Samoin! Eri nainen toki, mutta ahh ne shortsitjalat:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin! Eri nainen toki, mutta ahh ne shortsitjalat:)

        Ei niitä voi käytää kuin kotona, vahingossa jäi joskus jalkaan kun kaupoille...no jotensakin kiusallinen silmätikkuna olo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä voi käytää kuin kotona, vahingossa jäi joskus jalkaan kun kaupoille...no jotensakin kiusallinen silmätikkuna olo..

        Ei ollut kauppa missä niitä jalkoja kattelin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kauppa missä niitä jalkoja kattelin

        Ei niin koska vuosiin ei muualla jalkaan kuin kotona. Pihashortsien kohtalo noillakin ex farkuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin koska vuosiin ei muualla jalkaan kuin kotona. Pihashortsien kohtalo noillakin ex farkuilla.

        Joku vuosi aikaa.. Minkä väriset shortsit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku vuosi aikaa.. Minkä väriset shortsit?

        No minkähän väriset farkkushortsit tavallisimmin ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minkähän väriset farkkushortsit tavallisimmin ovat

        Onhan niitä monen värisi ja jos asiaan liittyy jotain muistamisen arvoista ehkä olisit asiasta maininnut,joten tuskin samoista farkkushortseista puhumme:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä monen värisi ja jos asiaan liittyy jotain muistamisen arvoista ehkä olisit asiasta maininnut,joten tuskin samoista farkkushortseista puhumme:)

        Muistamisen arvoista ei voi tänne laittaa . Joo ei ole kuin yhdet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistamisen arvoista ei voi tänne laittaa . Joo ei ole kuin yhdet.

        Voi laittaa, tuo ei mitään kovin sellaista mitä ei ihmisille sattuisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi laittaa, tuo ei mitään kovin sellaista mitä ei ihmisille sattuisi

        No mitä sulle sattui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sulle sattui?

        En kai sitä tähän laita, vaan nainen laittaisi jos haluaisi yhdessä seksiä ja ennen kaikkea tekisi myös asialle jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kai sitä tähän laita, vaan nainen laittaisi jos haluaisi yhdessä seksiä ja ennen kaikkea tekisi myös asialle jotain.

        No kyllä ne shortsit ja seksi ässällä alkaa...mutta mitä ihmettä, kysyisin täällä sek...anonyymiltä? Johan pomppas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä ne shortsit ja seksi ässällä alkaa...mutta mitä ihmettä, kysyisin täällä sek...anonyymiltä? Johan pomppas

        En anonyymiltä, vaan nainen ketä tuossa, eiköhän kertoisi sellaista mistä tiedän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En anonyymiltä, vaan nainen ketä tuossa, eiköhän kertoisi sellaista mistä tiedän

        Sana ketä tarkoittaa ihmisjoukkoa. Esim ketä teistä asia vaivaa? Kuuluu kirjoittaa: nainen joka tuossa tai nainen kuka tuossa= yksilö
        Kysyisin täällä ' kohtaan et voi vastata minämuodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En anonyymiltä, vaan nainen ketä tuossa, eiköhän kertoisi sellaista mistä tiedän

        Ei anonyymia, vaan nainen kuka tuossa ajateltu olevan, eiköhän kertoisi sellaista mistä tiedän. Kielipoliisi 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei anonyymia, vaan nainen kuka tuossa ajateltu olevan, eiköhän kertoisi sellaista mistä tiedän. Kielipoliisi 😋

        Ajattelet minun kysyvän sek..keltä tahansa random anonyymiltä palstan mieheltä, mikäli avaan jonkin tunnistettavan asian.

        Tähän et voi vastata: ei anonyymi vaan juuri tuo nainen.
        10:56 viestiin
        Tiedä kielipoliisista mutta saivartelija ainakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelet minun kysyvän sek..keltä tahansa random anonyymiltä palstan mieheltä, mikäli avaan jonkin tunnistettavan asian.

        Tähän et voi vastata: ei anonyymi vaan juuri tuo nainen.
        10:56 viestiin
        Tiedä kielipoliisista mutta saivartelija ainakin

        En noin ajattelisi, ei tullut mieleenkään. Et tuo nainen mikä jutussani on, se pitää todistaa.Se vaatisi, että haluaa seksiä, se vaatisi yhteydenottoa irl, ja kaikki vaatisi, että olisit se.


      • Anonyymi

        Katohan katohan rpmies palannut palstalle vonkaamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En noin ajattelisi, ei tullut mieleenkään. Et tuo nainen mikä jutussani on, se pitää todistaa.Se vaatisi, että haluaa seksiä, se vaatisi yhteydenottoa irl, ja kaikki vaatisi, että olisit se.

        Juurihan sanoit että jos nainen haluaa s..laittaa jotain mistä tiedät.
        Minäkin meinasin jo laittaa viestini perään että reipe kuuluisuusko kirjoittelee.
        Tuo oli hyvä, ei tullut mieleenkään, smile
        Joku riitta muttei aito


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan sanoit että jos nainen haluaa s..laittaa jotain mistä tiedät.
        Minäkin meinasin jo laittaa viestini perään että reipe kuuluisuusko kirjoittelee.
        Tuo oli hyvä, ei tullut mieleenkään, smile
        Joku riitta muttei aito

        Yleensä ihmiset eivät tunnistele ilman tunnisteita, täällä eri meininki! Täällä yhdestä sanasta! Maineensa veroinen tiedekunta täällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä ihmiset eivät tunnistele ilman tunnisteita, täällä eri meininki! Täällä yhdestä sanasta! Maineensa veroinen tiedekunta täällä!

        Ja en "hän".


    • Anonyymi

      Tänään aurinko, ensiviikolla ei enää.

    • Anonyymi

      Koiralle tulee kuuma päivä. Ohjelmassa koiran hoitoa! Vanhalle rouvalle on liikaa tämmöiset helteet kun kulkee paksussa turkissa kesät talvet!

    • Anonyymi

      Jussi on hot😍😊
      Äläkä poista tätä.

      • Anonyymi

        Kyllä. Samaa mieltä.
        Hän on ihana.


      • Anonyymi

        kukas täällä Jussia kaipailee ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kukas täällä Jussia kaipailee ?

        Ainakin eräs nainen josta Jussi piti hyvää huolta 😊..


    • Anonyymi

      Kaide.
      Polttava suorastaan.

      • Anonyymi

        Kaitsu, kalju? Tosi nami 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaitsu, kalju? Tosi nami 😍

        Oho...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaitsu, kalju? Tosi nami 😍

        Onko tämä Kaitsu kovakin naistenmies?


      • Anonyymi

        En tiedä mutta suuri hällä suuri "mutteri"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mutta suuri hällä suuri "mutteri"

        Tuo on aina tietysti plussaa. Toisaalta kokoakin tärkeämpää on se, kuinka sitä työkaluaan osaa käyttää. ;)


    • Anonyymi

      Soutuseuran komeinta miestä. Titteli kuuluu eräälle Köriläälle. ;)

    • Anonyymi

      Kyll maar se olis se Maisa.
      Mut ko se Yaris-Matti sen vei.

    • Anonyymi

      Kiitti säihkysääri 🏃‍♀️

      • Anonyymi

        Kiitos. Jokohan riittää? Vai kuinka monta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Jokohan riittää? Vai kuinka monta?

        Onko naisen nimeä tässä ollut?Ei..


      • Anonyymi

        ?............


      • Anonyymi

        ?.................


      • Anonyymi

        A enempää en paljasta kyl.


      • Anonyymi

        En ky paljasta sukunimeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ky paljasta sukunimeni.

        Ei sitä. Pitäisikö nimen sanoa jotain.


      • Anonyymi

        Pitäisi Juu. Sanooko kaksoisliekki mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi Juu. Sanooko kaksoisliekki mitään?

        Se nimi ei sanonut mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi Juu. Sanooko kaksoisliekki mitään?

        Kaksoisliekki on toinen puolikkaasi. Se on osa sitä luomusta, joka luotiin samalla hetkellä kuin sinut. Toinen on miespuolinen ja toinen on naispuolinen.
        Kun tapaat kaksoisliekkisi, tunnet yhteytenne saman tien kuin itsestään. Ja mikä parasta, tämä tunne ei koskaan katoa. Huolimatta ihmisistä tai kilometreistä välillänne, tunnet silti, että te olette yksi sielu kahdessa ruumiissa.'
        Vaikka olisitte olleet erossa kuukausia tai jopa vuosia, on olemassa tämä tunne, että jokin puuttuu elämästänne. Toinen puoli liekkiparista voi kokea eloisia unia toisesta puolesta tai jopa tuntea toisen puolikkaan läsnäolon, vaikkette olisi koskaan edes tavanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksoisliekki on toinen puolikkaasi. Se on osa sitä luomusta, joka luotiin samalla hetkellä kuin sinut. Toinen on miespuolinen ja toinen on naispuolinen.
        Kun tapaat kaksoisliekkisi, tunnet yhteytenne saman tien kuin itsestään. Ja mikä parasta, tämä tunne ei koskaan katoa. Huolimatta ihmisistä tai kilometreistä välillänne, tunnet silti, että te olette yksi sielu kahdessa ruumiissa.'
        Vaikka olisitte olleet erossa kuukausia tai jopa vuosia, on olemassa tämä tunne, että jokin puuttuu elämästänne. Toinen puoli liekkiparista voi kokea eloisia unia toisesta puolesta tai jopa tuntea toisen puolikkaan läsnäolon, vaikkette olisi koskaan edes tavanneet.

        Tuossa on, että kun tapaat kaksoisliekkisi, joten ei tuon niminen silloin


    • Anonyymi

      Eva mielessä, olis mukava tutustua :) , ehkä jokin kaunis päivä.

    • Anonyymi

      Minä niin tykkään Jarkosta. Hän on todella kuuma, oli sitten kesä tai talvi :)

      • Anonyymi

        Satuko kaipaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satuko kaipaa?

        Satukin voi kaivata tietty, mutta itse en ole hän :) tuo "minun" Jarkko on kyllä vaan niin upea ilmestys, ai että! Kuumia treffejä odotellessa...


    • Anonyymi

      Kerron ikävästä aina ikävän kohteelle itselleen. Ei tarvitse palstelle sitä kertoa.

    • Anonyymi

      Joku.
      Kiitosta, timmi kroppainen🍨

    • Anonyymi

      Kaipaan häntä, joka joskus käveli eteeni mutta jonka kohdalle en pysähtynyt.

      • Anonyymi

        Minäkin. Ohitimme toisemme noin vuosi sitten ensimmäisen kerran. En saa häntä mielestäni, niitä kohtalon sanelemia kohtaamisia. W to M.


    • Anonyymi

      Kiitos 🍓.
      S
      Ä
      ?

      • Anonyymi

        No toivottavasti... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toivottavasti... :)

        Sä?
        S
        a
        n
        o

        Nimesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä?
        S
        a
        n
        o

        Nimesi

        Valitettavasti luulen että et tiedä sitä. En minäkään tiedä sinun nimeäsi.

        Toivottavasti silti vielä kohdataan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti luulen että et tiedä sitä. En minäkään tiedä sinun nimeäsi.

        Toivottavasti silti vielä kohdataan. :)

        Ai. Mites sit aiemmin kohdattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai. Mites sit aiemmin kohdattu?

        En tiedä olemmeko kohdanneet,sillä tiedämme toistemme nimet. 🍓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olemmeko kohdanneet,sillä tiedämme toistemme nimet. 🍓

        Olette ja olemme. Toivottavasti myös uudestaan. (:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olemmeko kohdanneet,sillä tiedämme toistemme nimet. 🍓

        Ei toiveet toteutunu, minulla, sinusta ei tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette ja olemme. Toivottavasti myös uudestaan. (:

        Milloin sitten kohtasimme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toiveet toteutunu, minulla, sinusta ei tiedä

        Voiko sitä varmaksi tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko sitä varmaksi tietää?

        Ei. Voi toteutuakin, toivon niin. Milloin kohtasimme?


      • Anonyymi

        Tarkoitin kysymyksellä myös heitä, jotka tunsivat nimiltä.

        Tuntemattomat kohtasimme joskus tässä keskustelunkin tiimoilla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin kysymyksellä myös heitä, jotka tunsivat nimiltä.

        Tuntemattomat kohtasimme joskus tässä keskustelunkin tiimoilla...

        Milloin kohtasimme? Älä ole niin salaperäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin kysymyksellä myös heitä, jotka tunsivat nimiltä.

        Tuntemattomat kohtasimme joskus tässä keskustelunkin tiimoilla...

        Toivon, että toiveet toteutuu.
        Olet kohdannut minut _____(milloin) paikassa joka on_____(mikä)


      • Anonyymi

        En oikein muista tarkkaa ajankohtaa. Ehkä se oli loppukesää? Keskustelukin on loppukesästä alkanut ja loppukesään ehtinyt, joten sopii tähän...

        Loppukesää, melkein jo syksyä se taisi olla.


      • Anonyymi

        Paikkahan on keskeinen, jopa nimenomaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikkahan on keskeinen, jopa nimenomaisesti.

        Mikä on paikan tarkoitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on paikan tarkoitus?

        Liikkuminen ja oleskelu. :)

        Mikä sinun kohtaamispaikkaasi luonnehtii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikkuminen ja oleskelu. :)

        Mikä sinun kohtaamispaikkaasi luonnehtii?

        Oleskelu, liikkuminen, sopivat myös hyvin, moneen paikkaan. Minunkin.


      • Anonyymi

        Mikä muu?

        Yhdellä puolen kaupankäyntiä ja viihdettä, toisella - ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä muu?

        Yhdellä puolen kaupankäyntiä ja viihdettä, toisella - ?

        En tiedä miten ymmärtää näitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miten ymmärtää näitä

        Rakennuksina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakennuksina?

        Aikamääreitä, rakennuksia, täytyy kelata hitaasti


      • Anonyymi

        Anna sinä jokin määre?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna sinä jokin määre?

        En ymmärtänyt tekstisi aikamäärettä,mikä määre, mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna sinä jokin määre?

        Jakkupuku päällä, vai onko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärtänyt tekstisi aikamäärettä,mikä määre, mihin?

        Kenties ne eivät sitten osuneet. Anna jokin oman kaivattusi kohtaamista luonnehtiva määre, ehkä se osuu, ja joku kertoo lisää vastaavia... Löydätte toisenne rajuilman keskellä, ja jopa trollitkin ylistävät rakkauden ihmeellisyyttä. Kuin elokuvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenties ne eivät sitten osuneet. Anna jokin oman kaivattusi kohtaamista luonnehtiva määre, ehkä se osuu, ja joku kertoo lisää vastaavia... Löydätte toisenne rajuilman keskellä, ja jopa trollitkin ylistävät rakkauden ihmeellisyyttä. Kuin elokuvissa.

        En ala tuollaiseen. Eiköhän tuo sellaista kerro jos on jotain minua kohtaan.


      • Anonyymi

        Ei ole pakko. Vastailin jo itse tarpeeksi uteluihin, jotain selvisikin, jotain ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pakko. Vastailin jo itse tarpeeksi uteluihin, jotain selvisikin, jotain ei.

        Sinulla rakennus jonkinlainen kauppa, minulla ei kauppa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenties ne eivät sitten osuneet. Anna jokin oman kaivattusi kohtaamista luonnehtiva määre, ehkä se osuu, ja joku kertoo lisää vastaavia... Löydätte toisenne rajuilman keskellä, ja jopa trollitkin ylistävät rakkauden ihmeellisyyttä. Kuin elokuvissa.

        Tuosta saa käsityksen, että viime syksynä nähnyt? ja kaupassa. Ei noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta saa käsityksen, että viime syksynä nähnyt? ja kaupassa. Ei noin.

        Miksi ei?

        Käsitit kuitenkin väärin. Jopa tahallasi. Jatka vain samaa latua,hyvin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla rakennus jonkinlainen kauppa, minulla ei kauppa

        Vaan mikä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan mikä? :)

        Mitenkä sitten pitäisi käsittää? En käsitä nyt tuota ajanjaksoa millon, enkä rakennusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei?

        Käsitit kuitenkin väärin. Jopa tahallasi. Jatka vain samaa latua,hyvin menee.

        Enkö käsitä keskeistä paikkaa.
        Kaikenlisäksi hyvin menee, positiivista, luotat, että ymmärrykseni voittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei?

        Käsitit kuitenkin väärin. Jopa tahallasi. Jatka vain samaa latua,hyvin menee.

        Auta, ladulla on näin kesäisin hiekkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auta, ladulla on näin kesäisin hiekkaa.

        No mutta eikö siellä voisi pitää vaikka mopomiitin sitten? Pyöritte yhdessä samanhenkisten kanssa paskarinkiä ikävän karkottamiseksi? Vapaata pärräystä ihan omassa viiteryhmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan mikä? :)

        Tekisitpä ohjeen, kartan. Eihän oleskelu ja liikkuminen ole rakennus, ennemminkin reitti, ranta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei?

        Käsitit kuitenkin väärin. Jopa tahallasi. Jatka vain samaa latua,hyvin menee.

        Sano tuohon näkemiss tapahtumaan lisäystä. Olenko mahdollisesti nähnyt naiskauneutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan mikä? :)

        Tuosta nimilistalta jonka joku on laittanut, tuli mieleeni että tuossa sinun nimeäsi ei ole. Voiko olla mahdollista että tuo sanomasi on karttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei?

        Käsitit kuitenkin väärin. Jopa tahallasi. Jatka vain samaa latua,hyvin menee.

        Oletko saanut mitään näistä mitä vastailin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan mikä? :)

        Ulkotila, ulkona,missä itse olen


      • Anonyymi

        Voi olla, että osut tässä täsmälleen oikeaan. Tai varmaan niin onkin. Edestakaisin tai siellä täällä liikkuessa voi kohdata monenlaisia rakennelmia ja tulla kuitenkin oleskellessaan jotenkin ohittaneeksi olennaisimman. Erehtyäkin siitä ehkä. Rakennuksetkin vain sivuavat sitä eri tavoin, ja paikat kehystävät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisitpä ohjeen, kartan. Eihän oleskelu ja liikkuminen ole rakennus, ennemminkin reitti, ranta.

        Ylläolevan 15:28 piti olla vastaus tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, että osut tässä täsmälleen oikeaan. Tai varmaan niin onkin. Edestakaisin tai siellä täällä liikkuessa voi kohdata monenlaisia rakennelmia ja tulla kuitenkin oleskellessaan jotenkin ohittaneeksi olennaisimman. Erehtyäkin siitä ehkä. Rakennuksetkin vain sivuavat sitä eri tavoin, ja paikat kehystävät...

        Jos adjektiivilla kuvaisit mitä tein silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläolevan 15:28 piti olla vastaus tähän.

        Oletko kartan jo tehnyt?
        Kartta mistä aarteen etsiä aarteen voisi löytää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos adjektiivilla kuvaisit mitä tein silloin.

        Sitä, ja olemista ylipäätään. Sinua, tiemmä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä, ja olemista ylipäätään. Sinua, tiemmä...

        Partikkeli näemmä ja sitä vähäpätöisempi tiemmä.


      • Anonyymi

        Toisinaan tietoisuus on erilaisia näennäisyyksiä olennaisempaa.

        Käytetyt sanaluokat ym. sinänsä ovatkin suhteellisen vähäpätöinen seikka. Tai ne voisivat olla aina muitakin. Tärkeintä on tarkoitus.

        Tehkää itse karttoja, ja ehkä löydätte ja löydytte, aarteet...


      • Anonyymi

        ...Ulkotiloista on tietystikin kysymys. Onhan kysymys sentään kesästä. Vaikka nyt olisi jo melkein syksyäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ulkotiloista on tietystikin kysymys. Onhan kysymys sentään kesästä. Vaikka nyt olisi jo melkein syksyäkin.

        Olet haasteellinen ja vaikeasti tulkittava nainen! Mutta ei täällä ole hyvä ;katso kuumat bikinipeppukuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinaan tietoisuus on erilaisia näennäisyyksiä olennaisempaa.

        Käytetyt sanaluokat ym. sinänsä ovatkin suhteellisen vähäpätöinen seikka. Tai ne voisivat olla aina muitakin. Tärkeintä on tarkoitus.

        Tehkää itse karttoja, ja ehkä löydätte ja löydytte, aarteet...

        Mihin käyttötarkoitukseen kirjoittaja on halunnut sanaa käyttää, määrittää paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin käyttötarkoitukseen kirjoittaja on halunnut sanaa käyttää, määrittää paljon.

        Niin, se on mm. tietoista ja tarkoitusta. Adjektiivi kuvasi siis kaivattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se on mm. tietoista ja tarkoitusta. Adjektiivi kuvasi siis kaivattua.

        Naiselta, mitä nainen teki adjektiivia sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta, mitä nainen teki adjektiivia sinusta.

        Heh - no taisi vähän pilkehtiä minulle. Ja oli muuten vaan, kaunis & ihana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh - no taisi vähän pilkehtiä minulle. Ja oli muuten vaan, kaunis & ihana...

        Kysyin tätä mm 31.7.14.38 vastanneelta naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ulkotiloista on tietystikin kysymys. Onhan kysymys sentään kesästä. Vaikka nyt olisi jo melkein syksyäkin.

        Mitä teit siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teit siellä?

        Katselin maisemia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselin maisemia.

        Mitä minä tein siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselin maisemia.

        Teitkö muuta? Maisemaakim voi ihailla monessa paikassa ja monella tavalla, mikä onkaan maisemana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselin maisemia.

        Suhteellisuusteorialla on yhtälö. Osaatko sanoa itsestäsi yhtälön minkä minä pystyn ratkaisemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minä tein siellä?

        Sinäkin katselit maisemia. Ja nautiskelit seurueinesi. Sitten kiinnitit huomioni jotenkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitkö muuta? Maisemaakim voi ihailla monessa paikassa ja monella tavalla, mikä onkaan maisemana.

        Liikuin ja oleskelin myös samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin katselit maisemia. Ja nautiskelit seurueinesi. Sitten kiinnitit huomioni jotenkin...

        Miten kiinnitin huomiosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kiinnitin huomiosi?

        Oliko sinulla jotain kädessäsi...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinulla jotain kädessäsi...?

        ...Ja oliko se lasi...?

        Skoolaamalla. Ja katseella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ja oliko se lasi...?

        Skoolaamalla. Ja katseella.

        Liikuit. Teitkö liikkuessasi mitään?
        En skoolannut, en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinulla jotain kädessäsi...?

        Teitkö mitään? Oliko kädessäsi mitään tai teitkö käsilläsi mitään ja sen jälkeen teitkö mitään?
        En missään ravintolassa ollut, en skoolannut, ei semmoisia tyhmiä juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinulla jotain kädessäsi...?

        Miten sinä kiinnitit minun huomioni? Teit mitä silloin ja tai mistä huomioni johtui?


    • Anonyymi

      Se tapahtui keskikaupungilla - vai tapahtuiko se jo vesillä? En ole varma. Ainakin kadulla.

    • Anonyymi

      9 naista
      1. annika
      2. miia
      3. riina
      4. johanna
      5. laura
      6. janita
      7. katja
      8. marianne
      9. jutta

      • Anonyymi

        Onko tuo aika- vai tärkeysjärjestys? Miksi kaikki on kirjoitettu pienellä?


    • Anonyymi

      Tietenkin se.
      Kuka on hotin kirjoittaja?

      • Anonyymi

        Jos tällä tarkoitetaan tuota J-miehestä tehtyä kommenttia ylempänä niin vinkiksi voin sanoa että tavattiin hänen kotona ei rannalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tällä tarkoitetaan tuota J-miehestä tehtyä kommenttia ylempänä niin vinkiksi voin sanoa että tavattiin hänen kotona ei rannalla.

        Milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin?

        Siitä on pieni ikuisuus , 26v. sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on pieni ikuisuus , 26v. sitten.

        Ennemminkin iso ikuisuus


      • Anonyymi

        Voihan se niinkin sanoa.. , harmittaa kyllä mutta minkäs teen..
        Ei oikein nähdä missään enää. Ei se mahdotonta ole mut ei olla vaan nähty.
        Ja ei , en ole T-nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se niinkin sanoa.. , harmittaa kyllä mutta minkäs teen..
        Ei oikein nähdä missään enää. Ei se mahdotonta ole mut ei olla vaan nähty.
        Ja ei , en ole T-nainen.

        26 vuotta sitten tapasitte? Häh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        26 vuotta sitten tapasitte? Häh

        Jep , mut ei tässä silti mitään muumioita vielä olla..😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep , mut ei tässä silti mitään muumioita vielä olla..😁

        26 vuotta aikaa, luuletko että joku tuollaisen muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        26 vuotta aikaa, luuletko että joku tuollaisen muistaa.

        Kyllä meistä jotkut ovat syntyneet jo viime vuosituhannen puolella. Ennen adhd-sukupolvia syntyneillä myös pitkäaikainen muisti on yleisempi ominaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meistä jotkut ovat syntyneet jo viime vuosituhannen puolella. Ennen adhd-sukupolvia syntyneillä myös pitkäaikainen muisti on yleisempi ominaisuus.

        Et ymmärtänyt asian ydintä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt asian ydintä

        Kyllä muistaa.
        Oikeastaan nähtiin viimeksi jokunen vuosi sitten entisellä työpaikallani.
        Siinä vain kävi niin ikävästi etten tunnistanut häntä enää erään asian vuoksi..
        Harmittaa todella paljon.
        Nyt vasta tajusin , paljon , paljon myöhemmin kuka hän on.
        Ja voi myös olla suuttunut siitä minulle ettei ehkä halua tuntea enää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meistä jotkut ovat syntyneet jo viime vuosituhannen puolella. Ennen adhd-sukupolvia syntyneillä myös pitkäaikainen muisti on yleisempi ominaisuus.

        Henkinen kasvu myös taitanut jäädä sinne viime vuosituhannen puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muistaa.
        Oikeastaan nähtiin viimeksi jokunen vuosi sitten entisellä työpaikallani.
        Siinä vain kävi niin ikävästi etten tunnistanut häntä enää erään asian vuoksi..
        Harmittaa todella paljon.
        Nyt vasta tajusin , paljon , paljon myöhemmin kuka hän on.
        Ja voi myös olla suuttunut siitä minulle ettei ehkä halua tuntea enää..

        Millainen kotini oli silloin 26 vuotta sitten?Tai mitä tahansa tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkinen kasvu myös taitanut jäädä sinne viime vuosituhannen puolelle.

        Hyvä jos kuitti osui? Vai oikein "henkinen kasvu"? Näissä keskusteluissa? Yhyh...

        No mutta jatkakaa aiheesta, seuraavan henkisiä kasvujaan käsittelevän trollin saapumiseen asti.


      • Anonyymi

        ...Merkittävät kohtaamiset elämässä yleensä muistetaan. Tai ehkä eivät kaikki muista.

        Eihän 26 vuotta ole jossain suhteissa aika eikä mikään. Toisaalta jotkut eivät vaikuta nykyään muistavan juuri eilistään tai äskeistä hetkeään pidemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen kotini oli silloin 26 vuotta sitten?Tai mitä tahansa tuosta.

        Punainen omakotitalo. Muistan vielä tienkin nimen mutta en laita sitä tähän.
        Hän asui silloin vanhempiensa ja sisarustensa kanssa.

        Hän minua n.5v. vanhempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punainen omakotitalo. Muistan vielä tienkin nimen mutta en laita sitä tähän.
        Hän asui silloin vanhempiensa ja sisarustensa kanssa.

        Hän minua n.5v. vanhempi.

        Ei.


      • Anonyymi

        Tätähän tämä on.
        Harvoin oikeat ihmiset täällä kohtaa..
        Oikea ihminen muistaisi varmasti nuo kertomani asiat. Ja tunnistaisi myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätähän tämä on.
        Harvoin oikeat ihmiset täällä kohtaa..
        Oikea ihminen muistaisi varmasti nuo kertomani asiat. Ja tunnistaisi myös.

        5vai 6 kommentointiani tähän sanoo myös väitteesi oikeaksi, en hukkaa elämääni enää näitä kommenttejani enempää täällä.


    • Anonyymi

      Tietenkin se. Kaunis p... y, vielä kauniimmat ja...

    • Anonyymi

      Kerro hotti se kuka olet.

      • Anonyymi

        T-nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T-nainen.

        T-nainen ei ole sellaista mitä tiedän


      • Anonyymi

        Minäkö se olen?!
        Kysyy:
        Tulikuuma T-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkö se olen?!
        Kysyy:
        Tulikuuma T-nainen

        Ei mikään T-nainen kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään T-nainen kiinnosta

        Mikä se sellaine T-nainen on, onko se joku transu?


    • Kaunein & kuumin = H a n n a <3

      • Anonyymi

        Komein ja kuumin = Tuomo <3


    • Anonyymi

      jos sais nais ystävän hän olisi kuumin ja kaunein

    • Anonyymi

      Ole tarkka ota Pirkka!

      • Anonyymi

        Pirkka on kyllä puoleensavetävä mies.


    • Anonyymi

      Kaipaan itseäni. Olen niin ihana ❤️

      • Anonyymi

        M-kirjaimella alkava nainen tietysti.


    • Anonyymi

      H-MIESTÄ Espoosta aina välillä :) .T.M tästä muutaman kilometrin päästä ;)

    • Anonyymi

      Kiitos neiti M

    • Anonyymi

      M.K, mies on hän. Kirjoitan vielä kertaalleen näkyviin ja päästän sitten irti. Lämmin muisto sinusta minun sydämeeni jää.

    • Anonyymi

      Juha on hottis ♥ 🔥 💋

      • Anonyymi

        kuka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka

        L.


      • Anonyymi

        JK ❤️:lla H


    • Anonyymi

      kaipaan yhtä miestä ,voitais toteuttaa kahdenkeskinen hetki :) nimim. toiveissa

      • Anonyymi

        Toiveissa joku bikinipeppu.


    • Anonyymi

      P-miestä :D

      • Anonyymi

        Pekkaa 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekkaa 😅

        ei :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekkaa 😅

        Perttua? Eli Petee. :p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perttua? Eli Petee. :p

        ei....


    • Anonyymi

      Piia N aivan ihana biksuissa....

    • Anonyymi

      Jari-Pekka....

    • Anonyymi

      Mun kollega tumma nainen. T

      • Anonyymi

        Onko viesti T naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko viesti T naiselle?

        Älä viitsi kysellä joka puolella, onko viesti sinulle. Pilaat T-naisten maineen! Ja siihen todellakin tulee väliviiva.


    • Anonyymi

      Esa.

    • Anonyymi

      Lounaalla käyvä ihana farkkupeppu ja musta paituli tänään... uuh

    • Anonyymi

      Et taida ikävöidä minua J-mies..😢

      • Anonyymi

        Jos on ihastuminen, eikä ikäväpuoli


    • Anonyymi

      Olen kaivannut hyvin kauan tuntemaani ihmistä, mutta valitettavasti hän ei ole kaivannut minua. Muutaman kerran ollaan oltu samoissa paikoissa ja hän ei ole halunnut edes keskustella.

    • Anonyymi

      Topia❤️

    • Anonyymi

      Kesän kuumin oli naisen joka teki itsensä kuumaksi mm omistamalla takapuolen mitä kelpasi katsoa.

    • Anonyymi

      Yhtä farkkupeppu naista ikävä J->S.

      • Anonyymi

        Milloin olet viimeksi nähnyt kyseisen farkkupepun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olet viimeksi nähnyt kyseisen farkkupepun?

        yli kaksi kuukautta sitten.


    • Anonyymi

      Yksi leggingspeppunainen kesän polttavan kuuma.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 204 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4643
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4522
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      614
      4130
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3077
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2651
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2193
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      346
      2144
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      209
      2121
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1745
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe