Aamulehti saisi vaihtaa väen jolle se maksaa lehden nettiversion teknisestä toimivuudesta.
Näkeekö esim. joku noita aamulehden videoita ja jos niin millä selaimella?
Aamulehden tekninen toimimattomuus
26
602
Vastaukset
- NettiUutiset
Tilasin Aamulehden pari vuotta sitten eikä nettiversio toiminut. Lähetin Aamulehden asiakaspalveluun sähköpostia, ettei nettiversio toimi. En saanut koskaan minkäänlaista vastausta. En soittanut Aamulehden asiakaspalvelunumeroon, koska se on maksullinen. Minä en maksavana asiakkaana maksa Aamulehden tuotteessa olevan virheen tiedoksisaattamisesta. Lehtiä tuli laatikkoon, lähetin sähköpostia useasti, mitään vastausta en saanut, joten irtisanoin tilaukseni sähköpostilla. Lopulta postilaatikkoon tuli lasku. Ilmoitin sähköpostitse, etten aio maksaa laskua, ja olen kaikki lehdet säästänyt, joten ne voi tulla hakemaan takaisin. Sitten loppui lehtien tulo, eikä uutta laskua koskaan tullut. En saanut koskaan minkäänlaista vastausta viesteihini, enkä minkäänlaista selitystä tapahtuneelle, olisin kuitenkin alkanut kestotilaajaksi tablettilehden kera. Kun sitten kaupan eteisessä Aamulehden myyjä kauppasi minulle Aamulehteä, totesin, ettei Aamulehti halua minua asiakkaaksi, joten en voi tilata sitä. Totta joka sana.
- Voihannyt
Eikö asiaa todella voinut hoitaa aikuismaisemmin? Kaikinpuolin inhottava tapa hoitaa asioita on sinulla. Pienet ne on murheet ja pätemisen tarve suuri, ei voi kun ihmetellä.
- älänyviitti
Voihannyt kirjoitti:
Eikö asiaa todella voinut hoitaa aikuismaisemmin? Kaikinpuolin inhottava tapa hoitaa asioita on sinulla. Pienet ne on murheet ja pätemisen tarve suuri, ei voi kun ihmetellä.
Ihanko oikeasti luulet tuon tarinan olevan totta?
- Nettiuutiset
Voihannyt kirjoitti:
Eikö asiaa todella voinut hoitaa aikuismaisemmin? Kaikinpuolin inhottava tapa hoitaa asioita on sinulla. Pienet ne on murheet ja pätemisen tarve suuri, ei voi kun ihmetellä.
Millä tavalla aikuismaisemmin? Lähetin sähköpostia. Lapsellista oli ainoastaan se, ettei viesteihini koskaan vastattu. En maksa toisen virheestä, siksi en soita maksulliseen numeroon reklamoidakseni. Ehkäpä Aamulehden linja on, ettei sähköposteihin vastata, vaan tienataan jopa reklamaatioilla, mene ja tiedä... Itse äänestin jaloillani, pitäkööt tunkkinsa.
- hmmmmm
Nettiuutiset kirjoitti:
Millä tavalla aikuismaisemmin? Lähetin sähköpostia. Lapsellista oli ainoastaan se, ettei viesteihini koskaan vastattu. En maksa toisen virheestä, siksi en soita maksulliseen numeroon reklamoidakseni. Ehkäpä Aamulehden linja on, ettei sähköposteihin vastata, vaan tienataan jopa reklamaatioilla, mene ja tiedä... Itse äänestin jaloillani, pitäkööt tunkkinsa.
Millä tavoin nettiversio ei toiminut ja mihin osoitteeseen lähetit sähköpostia?
- Nettiuutiset
hmmmmm kirjoitti:
Millä tavoin nettiversio ei toiminut ja mihin osoitteeseen lähetit sähköpostia?
Tunnukseni Aamulehden tablettiversioon eivät missään vaiheessa toimineet, vaikka tilasin nimenomaisesti sekä paperilehden, että nettiversion.
https://asiakaspalvelu.almamedia.fi/aamulehti/asiakastuki/yhteystiedot/
Lähetin sähköpostia tuonne:
[email protected]
Lisäksi käytin muistaakseni sähköistä palautelomaketta. Yritin saada viestini läpi kaikkia ilmaisreittejä pitkin.
Lähetin lopulta sähköpostia parille johtoportaan ihmisellekin, mutta en saanut heiltäkään vastausta. - Nettiuutiset
hmmmmm kirjoitti:
Millä tavoin nettiversio ei toiminut ja mihin osoitteeseen lähetit sähköpostia?
Niin oliko sinulla "hmmmmmmmmmm" jotain asiaakin?
- hmmmmm
No en kai muuten olisi kysynyt 😀
Kokeilitko usealla eri selaimella toimivuutta? Ja tarkistitko, että selaimesi on ajantasainen? Tuollainen vika johtuu lähes aina jostain käyttäjän koneen tai sovelluksen puutteesta. Palvelussa oleva vika ei rajaudu yhteen käyttäjään.
En ihmettele, ettei asiakaspalvelu osannut korjata ongelmaa. Se ei ole tekninen tuki.
En muuten usko että jätit laskusi maksamatta väittämisi seurauksin. Mutta pisteet siitä, että käytit edes vähän mielikuvitusta tarinan keksimiseen! - Nettiuutiset
hmmmmm kirjoitti:
No en kai muuten olisi kysynyt 😀
Kokeilitko usealla eri selaimella toimivuutta? Ja tarkistitko, että selaimesi on ajantasainen? Tuollainen vika johtuu lähes aina jostain käyttäjän koneen tai sovelluksen puutteesta. Palvelussa oleva vika ei rajaudu yhteen käyttäjään.
En ihmettele, ettei asiakaspalvelu osannut korjata ongelmaa. Se ei ole tekninen tuki.
En muuten usko että jätit laskusi maksamatta väittämisi seurauksin. Mutta pisteet siitä, että käytit edes vähän mielikuvitusta tarinan keksimiseen!Pyh! Käytän aina Firefoxia Macbook Prossani. Sähköpostiosoite oli myös oikea, koska tunnukset eivät toimineet vaikka tilasin nimenomaisesti sekä paperilehden että nettiversion. Käytän myös sähköpostia joka päivä, sekä omalta- että työpaikan koneelta, ja Aamulehden suunta oli ainoa, josta ei tullut vastausta. Viestit pääsivät myös perille, koska sähköpostiohjelma ilmoittaa, jos viestiä ei voi toimittaa perille. Lisäksi olen varma, että viestit myös luettiin, koska irtisanottuani sähköpostitse tilauksen, lehtien tulo lakkasi. Lisäksi, kun tuli lasku lehdistä, ilmoitin, etten maksa, koska tilaus ei ole sisältänyt haluamaani nettiversiota, eikä laskuja enempää tullut. Säästin lehdet ja ilmoitin, että ne saa hakea (kuluttajaneuvojan ohje) Oletko Aamulehden palkkalistoilla?
- hmmmmm
Nettiuutiset kirjoitti:
Pyh! Käytän aina Firefoxia Macbook Prossani. Sähköpostiosoite oli myös oikea, koska tunnukset eivät toimineet vaikka tilasin nimenomaisesti sekä paperilehden että nettiversion. Käytän myös sähköpostia joka päivä, sekä omalta- että työpaikan koneelta, ja Aamulehden suunta oli ainoa, josta ei tullut vastausta. Viestit pääsivät myös perille, koska sähköpostiohjelma ilmoittaa, jos viestiä ei voi toimittaa perille. Lisäksi olen varma, että viestit myös luettiin, koska irtisanottuani sähköpostitse tilauksen, lehtien tulo lakkasi. Lisäksi, kun tuli lasku lehdistä, ilmoitin, etten maksa, koska tilaus ei ole sisältänyt haluamaani nettiversiota, eikä laskuja enempää tullut. Säästin lehdet ja ilmoitin, että ne saa hakea (kuluttajaneuvojan ohje) Oletko Aamulehden palkkalistoilla?
Niin, eli todennäköisin syy toimimattomuuteen on selaimessa. Sille Aamulehti ei voi mitään. Sähköposti varmasti toimi teknisesti, mutta väärään osoitteeseen laitettuna se ei vaikuta asioihin. Väite siitä, mitä seurauksia laskun maksamatta jättämisellä oli, on varmasti kaunis haave, mutta oikeasti sillä on muita seurauksia jos jättää maksamatta. En ole Aamulehden palkkalistoilla. Oletko sinä?
- Nettiuutiset
hmmmmm kirjoitti:
Niin, eli todennäköisin syy toimimattomuuteen on selaimessa. Sille Aamulehti ei voi mitään. Sähköposti varmasti toimi teknisesti, mutta väärään osoitteeseen laitettuna se ei vaikuta asioihin. Väite siitä, mitä seurauksia laskun maksamatta jättämisellä oli, on varmasti kaunis haave, mutta oikeasti sillä on muita seurauksia jos jättää maksamatta. En ole Aamulehden palkkalistoilla. Oletko sinä?
Ai että selaimessa vika, kun sähköposti toimii muualle kuin Aamulehteen päin? Lähetin viestejä asiakaspalveluun sekä useille Aamulehden vastuuhenkilöille. Lisäksi jätin viestejä sähköisen palautelomakkeen kautta. Viestejä lähti kotikoneelta ja työkoneelta, sähkopostiohjelma kertoo myös, jos viesti jää matkalle. Viesteihini selvästi reagoitiin, lehtien tulo loppui enkä saanut karhulaskuja. Asiakaspalvelu toimi siis kuten pitikin, mikäli tarkoituksena oli savustaa maksava asiakas ulos :-) Kerrotko vielä, mikä selainongelma selittäisi tapahtuneen?
Tiedämme siis, ettet ole Aamulehden palkkalistoilla. Tiedämme myös sen, ettei tietotekniikka ole vahvin alasi. Sitä sen sijaan ihmettelen, miksi tuhlaat aikaasi paskanjauhantaan selainongelmasta, kun et mistään mitään tiedä. - hmmmmm
Nettiuutiset kirjoitti:
Ai että selaimessa vika, kun sähköposti toimii muualle kuin Aamulehteen päin? Lähetin viestejä asiakaspalveluun sekä useille Aamulehden vastuuhenkilöille. Lisäksi jätin viestejä sähköisen palautelomakkeen kautta. Viestejä lähti kotikoneelta ja työkoneelta, sähkopostiohjelma kertoo myös, jos viesti jää matkalle. Viesteihini selvästi reagoitiin, lehtien tulo loppui enkä saanut karhulaskuja. Asiakaspalvelu toimi siis kuten pitikin, mikäli tarkoituksena oli savustaa maksava asiakas ulos :-) Kerrotko vielä, mikä selainongelma selittäisi tapahtuneen?
Tiedämme siis, ettet ole Aamulehden palkkalistoilla. Tiedämme myös sen, ettei tietotekniikka ole vahvin alasi. Sitä sen sijaan ihmettelen, miksi tuhlaat aikaasi paskanjauhantaan selainongelmasta, kun et mistään mitään tiedä.Tietotekniikka ei varmasti ole vahvin alani, mutta meidän kahden ero tulee ainakin siinä esiin, että minä erotan selaimen ja sähköpostin toisistaan. Sinulla saattaa olla taipumus tehdä asiat väärin ja syyttää siitä sitten muita. Vaikuttaa raskaalta elämänasenteelta.
Voitte keksiä minusta ihan mitä haluatte 😁 - Nettiuutiset
hmmmmm kirjoitti:
Tietotekniikka ei varmasti ole vahvin alani, mutta meidän kahden ero tulee ainakin siinä esiin, että minä erotan selaimen ja sähköpostin toisistaan. Sinulla saattaa olla taipumus tehdä asiat väärin ja syyttää siitä sitten muita. Vaikuttaa raskaalta elämänasenteelta.
Voitte keksiä minusta ihan mitä haluatte 😁No kerro sitten miten selainongelma selittäisi tapahtuneen. Mielenkiinnolla ja henkeä pidätellen... :-)
- hmmmmm
Nettiuutiset kirjoitti:
No kerro sitten miten selainongelma selittäisi tapahtuneen. Mielenkiinnolla ja henkeä pidätellen... :-)
Tarkkaa syytä ei ole mahdollista sanoa, koska en tiedä, mitä päivityksiä ja lisäosia selaimessa oli silloin, kun väittämäsi virhetilanne tapahtui. Todennäköisin, muttei suinkaan ainoa mahdollinen, syy on päivitysten laiminlyönti. Konetta olisi pitänyt tsekata jonkun, joka ymmärtää asiasta edes jotain. Nyt niin ei tapahtunut - sikäli mikäli koko tilannetta tapahtui...
- Nettiuutiset
hmmmmm kirjoitti:
Tarkkaa syytä ei ole mahdollista sanoa, koska en tiedä, mitä päivityksiä ja lisäosia selaimessa oli silloin, kun väittämäsi virhetilanne tapahtui. Todennäköisin, muttei suinkaan ainoa mahdollinen, syy on päivitysten laiminlyönti. Konetta olisi pitänyt tsekata jonkun, joka ymmärtää asiasta edes jotain. Nyt niin ei tapahtunut - sikäli mikäli koko tilannetta tapahtui...
Kun en saanut vastausta sähköposteihin, otin yhteyttä Kuluttaja-asiamieheen. Lähetin kopiot viesteistä Kuluttaja-asiamiehelle. Lähetin sähköpostia sekä kotikoneelta että työkoneelta, sähkopostiohjelma kertoo myös jos viesti jää matkalle - ei jäänyt. Tämä poissulkee selainongelmat. Aamulehti ei ehkä ollut varautunut sähköpostitiedusteluihin vaan he olettivat että asiakkaat soittaisivat maksulliseen palvelunumeroon. Minulla on kuitenkin sellainen periaate etten maksa myyjän virheestä. Suojasin myös selustani kuluttaja-asiamiehen ohjeiden mukaan. Loppu hyvin kaikki hyvin. Aamulehteä en enää koskaan tilaa, enkä muutakaan Alma-roskaa.
- hmmmmm
Nettiuutiset kirjoitti:
Kun en saanut vastausta sähköposteihin, otin yhteyttä Kuluttaja-asiamieheen. Lähetin kopiot viesteistä Kuluttaja-asiamiehelle. Lähetin sähköpostia sekä kotikoneelta että työkoneelta, sähkopostiohjelma kertoo myös jos viesti jää matkalle - ei jäänyt. Tämä poissulkee selainongelmat. Aamulehti ei ehkä ollut varautunut sähköpostitiedusteluihin vaan he olettivat että asiakkaat soittaisivat maksulliseen palvelunumeroon. Minulla on kuitenkin sellainen periaate etten maksa myyjän virheestä. Suojasin myös selustani kuluttaja-asiamiehen ohjeiden mukaan. Loppu hyvin kaikki hyvin. Aamulehteä en enää koskaan tilaa, enkä muutakaan Alma-roskaa.
Tarinaan ilmestyy uusia osallistujia 😂
Kai EIT on jo sanansa sanonut?
Kertomuksesi karahtaa kiville, koska et tajua tekniikasta mitään. Sen takia sinulta lipsahti looginen moka, joka paljastaa koko jutun olevan satua. - Nettiuutiset
hmmmmm kirjoitti:
Tarinaan ilmestyy uusia osallistujia 😂
Kai EIT on jo sanansa sanonut?
Kertomuksesi karahtaa kiville, koska et tajua tekniikasta mitään. Sen takia sinulta lipsahti looginen moka, joka paljastaa koko jutun olevan satua.Totta joka sana mitä kirjoitin. En katsonut aiheelliseksi kirjoittaa kuluttaja-asiamiehestä mitään, koska heidän konsultoimisensa ei johtanut mihinkään konkreettiseen. Suojasin kuitenkin selustani heidän kauttaan. Tilasin Aamulehden eikä nettiversio toiminut. Lähetin Aamulehden asiakaspalveluun sähköpostia, ettei nettiversio toimi. En saanut heiltä koskaan minkäänlaista vastausta. En soittanut Aamulehden asiakaspalvelunumeroon, koska se on maksullinen. Minä kun en maksavana asiakkaana maksa Aamulehden tuotteessa olevan virheen tiedoksisaattamisesta. Lehtiä tuli laatikkoon, lähetin sähköpostia sekä työkoneeltani että kotikoneelta useasti, mitään vastausta en saanut, joten irtisanoin tilaukseni sähköpostilla. Lähettelin viestejä myös Aamulehden vastuhenkilöille. Lisäksi käytin Aamulehden sähköistä palautelomaketta. Lopulta postilaatikkoon tuli lasku. Ilmoitin sähköpostitse, etten aio maksaa laskua, ja olen kaikki lehdet säästänyt, joten ne voi tulla hakemaan takaisin (kuluttaja-asiamiehen neuvo oli säästää lehdet). Sitten loppui lehtien tulo, eikä uutta laskua koskaan tullut. En saanut koskaan minkäänlaista vastausta viesteihini, enkä minkäänlaista selitystä tapahtuneelle, olisin kuitenkin alkanut kestotilaajaksi tablettilehden kera. Kun sitten kaupan eteisessä Aamulehden myyjä kauppasi minulle Aamulehteä, totesin, ettei Aamulehti halua minua asiakkaaksi, joten en voi tilata sitä.
On muuten hieno juttu, että nostat tätä keskustelua uudestaan framille, kerron mielelläni aina uudestaan ja uudestaan tästä tapahtuneesta, jotta ihmiset saisivat tietoa siitä, miten välinpitämättömästi Aamulehti suhtautuu asiakkaidensa valituksiin nettilehtensä toimimattomuudesta. Ehkäpä he tienaavat silläkin, että asiakkaat soittelevat maksulliseen palvelunumeroon, vaikka vika on Aamulehdessä. - hmmmmm
Nettiuutiset kirjoitti:
Totta joka sana mitä kirjoitin. En katsonut aiheelliseksi kirjoittaa kuluttaja-asiamiehestä mitään, koska heidän konsultoimisensa ei johtanut mihinkään konkreettiseen. Suojasin kuitenkin selustani heidän kauttaan. Tilasin Aamulehden eikä nettiversio toiminut. Lähetin Aamulehden asiakaspalveluun sähköpostia, ettei nettiversio toimi. En saanut heiltä koskaan minkäänlaista vastausta. En soittanut Aamulehden asiakaspalvelunumeroon, koska se on maksullinen. Minä kun en maksavana asiakkaana maksa Aamulehden tuotteessa olevan virheen tiedoksisaattamisesta. Lehtiä tuli laatikkoon, lähetin sähköpostia sekä työkoneeltani että kotikoneelta useasti, mitään vastausta en saanut, joten irtisanoin tilaukseni sähköpostilla. Lähettelin viestejä myös Aamulehden vastuhenkilöille. Lisäksi käytin Aamulehden sähköistä palautelomaketta. Lopulta postilaatikkoon tuli lasku. Ilmoitin sähköpostitse, etten aio maksaa laskua, ja olen kaikki lehdet säästänyt, joten ne voi tulla hakemaan takaisin (kuluttaja-asiamiehen neuvo oli säästää lehdet). Sitten loppui lehtien tulo, eikä uutta laskua koskaan tullut. En saanut koskaan minkäänlaista vastausta viesteihini, enkä minkäänlaista selitystä tapahtuneelle, olisin kuitenkin alkanut kestotilaajaksi tablettilehden kera. Kun sitten kaupan eteisessä Aamulehden myyjä kauppasi minulle Aamulehteä, totesin, ettei Aamulehti halua minua asiakkaaksi, joten en voi tilata sitä.
On muuten hieno juttu, että nostat tätä keskustelua uudestaan framille, kerron mielelläni aina uudestaan ja uudestaan tästä tapahtuneesta, jotta ihmiset saisivat tietoa siitä, miten välinpitämättömästi Aamulehti suhtautuu asiakkaidensa valituksiin nettilehtensä toimimattomuudesta. Ehkäpä he tienaavat silläkin, että asiakkaat soittelevat maksulliseen palvelunumeroon, vaikka vika on Aamulehdessä.Ei nuo valheet todeksi muutu, vaikka niitä toistelet. Mitä mieltä Paavi muuten on asiasta? Varmasti otit häneenkin yhteyttä tässä viikonlopun aikana 😂
- Nettiuutiset
hmmmmm kirjoitti:
Ei nuo valheet todeksi muutu, vaikka niitä toistelet. Mitä mieltä Paavi muuten on asiasta? Varmasti otit häneenkin yhteyttä tässä viikonlopun aikana 😂
Paaviin saisi kyllä todennäköisesti helpommin keskusteluyhteyden kuin Aamulehden asiakaspalveluun :-)
- tyytyväinen.asiakas
Hyvin toimii ainakin Win10:lla ja Firefoxilla.
- LuenNetistä
Paskat sivut, mutta hyvin toimii?
- NäinOnNäreet
Minä en taas halua nähdä videoita, silti ne lähtevät automaattisesti pyörimään. Iltalehden sivuilla esto-ohjelma sentään toimii.
- Hoooklooo
Ei nettisivutkaan mikään taidonnnäyte ole. Oon kyllästynyt etsimään sieltä tietoa.
Pitkän aikaa tarjoaa samoja luetuimpia artikkeleita, ei taida pitää paikkaansa enää viikko toisensa jälkeen.
Videoita en löydä mistään.
Ja haku, se on ihan p**siistä. - Pidänaamulehdestä
Minulla on kyllä toiminut nettiversio, vain hankala lukea. Lehdestä pidän enemmän, ainoa murvhe on että lehti tulee postilaakkoon vasta klo 1600, joten kun lähdet vaikka Tampereelle asioille niin lehti on luettava jossain kahvilassa, että tiedät päivän tarjoukset.Muutenkin Aamulehdessä on laajasti asioita ja keveämpääkin luettavaa.
- Ojjoii
Oleellista on, maksaako tuotteen virheestä ilmoittaminen
- Åårps
Olisi helppoa sählätä ja rahastaa reklamaatioista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859