Sattuukohan täällä osumaan jonkun oikeasti tietävän silmiin?
Miten ko apuohjelmassa talennetaan osa myydyistä kohteista talteen myöhemmin , esim 5-6kk , ilmoitettvaksi uudestaan?
- Eli kuvat ja kaikki pitäisi saada talteen. Nyt siellä on "hae myös kuvat" valintaruutu , ja valmiiksi harmaalla, mutta missään ei tietoa miten sen saisi oikeasti toimimaan noin? Vai eikö vain ole tuota toimintoa, vaikka ohjesivullakin se mainitaan?????? (ko ruutua siis EI PYSTY valitsemaan.)
- Ne, jotka oikeasti tuosta tietävät, ymmärtänevät jo tästä selostuksesta
Huutonet, HNilmoittaja -ohjeita?
2
188
Vastaukset
- tietokoneella.tehden
Onko tuo HNilmoittaja jokin sovellus älypuhelimelle?
Itse olen ilmoitellut vain tietokoneella ja nyt kokeiltaessa näkyi onnistuvan tietokoneella tehden kokonaan uuden ilmoituksen ajastaminen, ja jo olemassa olleen ilmoituksen ajastaminen myöhemmin uudelleenjulkaistavaksi, yksinkertaisesti vaan asettamalla päiväykset tuossa vaiheessa kun asetetaan että miten kauan ilmoituksen halutaan olevan näkyvissä.
Klikataan "painiketta" Muu jolloin päiväykset voi asettaa, aloitus- ja loppumispäivät.
Muutoin ilmoituksen voi tehdä samalla tavalla kuin välittömästi julkaistavankin ilmoituksen, kuvineen kaikkineen.
Julkaisun jälkeen ilmoitus näkyy ajastettujen luettelossa. - Anonyymi
Sama ongelma, ei saa haettua kuvia. - Minulle tuli uudelleenilmoitusten yhteydessä ilmoitus että osassa ei kuvia, haetaanko huutonetin linkistä. No, OK , mutta ei hakenut ainuttakaan.
Tietääkö joku miten 1. viestissä ollut asia on, saako niitä haettua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758