Hei
Kuinka kauan kestää Osuuspankin tilisiirto saksaan. Tein tilisiirron (IBAN) saksaan. Nyt kiinnostaisi tietää kuinka kauan kestää ennen kuin rahat ovat vastaanottajalla
Tilisiirto ulkomaille (IBAN)
3
5814
Vastaukset
- En_tiedä
Tuosta siirrostasi mutta lähetin keväällä eräälle asiakkaalle laskun sähköpostilla ja rahat olivat suomalaisella pankkitilillä jo seuraavana päivänä.
Taitaa olla pankkien keksimä juttu että rahasiirroissa menee aikaa usea pankkipäivä.
Jopa suomen sisäiset rahasiirrot eri pankkien välilä voi viedä jopa 4 pankkipäivää, mielestäni nykytekniikalla suorastaan huijausta. - NopeaaOnNykyään
Voi olla jo samana arkipäivänä perillä tai seuraavana arkipäivänä, riippuen siitä mihin aikaan tilisiirto tehdään. Jos tilisiirto tehdään illalla, voi kestää seuraavaan arkipäivään.
IBAN-tilisiirrot ovat viime aikoina nopeutuneet merkittävästi sekä Suomessa että muutenkin Euroopassa.
Esimerkiksi Danske Bank tiedotti toukokuussa 2017, että klo 15:00 mennessä tehty tilisiirto on perillä samana pankkipäivänä (Suomessa ja Euroopassa).- PankkikohtaisiaEroja
Lisätään vielä, että pankeissa voi olla eroa nopeuden suhteen, riippuen siitä miten järjestelmiä on uudistettu. Pikaisella googlauksella ei löytynyt OP:n tiedotetta asiasta.
Esimerkiksi POP Pankki tiedotti nopeutuvista tilisiirroista marraskuussa 2017 ja S-Pankki helmikuussa 2018. POP Pankilla aikaraja on klo 12:55 ja S-Pankilla klo 14:30, mihin mennessä tehty tilisiirto ehtii samana pankkipäivänä perille toiseen pankkiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760