Hei
Kuinka kauan kestää Osuuspankin tilisiirto saksaan. Tein tilisiirron (IBAN) saksaan. Nyt kiinnostaisi tietää kuinka kauan kestää ennen kuin rahat ovat vastaanottajalla
Tilisiirto ulkomaille (IBAN)
3
5823
Vastaukset
- En_tiedä
Tuosta siirrostasi mutta lähetin keväällä eräälle asiakkaalle laskun sähköpostilla ja rahat olivat suomalaisella pankkitilillä jo seuraavana päivänä.
Taitaa olla pankkien keksimä juttu että rahasiirroissa menee aikaa usea pankkipäivä.
Jopa suomen sisäiset rahasiirrot eri pankkien välilä voi viedä jopa 4 pankkipäivää, mielestäni nykytekniikalla suorastaan huijausta. - NopeaaOnNykyään
Voi olla jo samana arkipäivänä perillä tai seuraavana arkipäivänä, riippuen siitä mihin aikaan tilisiirto tehdään. Jos tilisiirto tehdään illalla, voi kestää seuraavaan arkipäivään.
IBAN-tilisiirrot ovat viime aikoina nopeutuneet merkittävästi sekä Suomessa että muutenkin Euroopassa.
Esimerkiksi Danske Bank tiedotti toukokuussa 2017, että klo 15:00 mennessä tehty tilisiirto on perillä samana pankkipäivänä (Suomessa ja Euroopassa).- PankkikohtaisiaEroja
Lisätään vielä, että pankeissa voi olla eroa nopeuden suhteen, riippuen siitä miten järjestelmiä on uudistettu. Pikaisella googlauksella ei löytynyt OP:n tiedotetta asiasta.
Esimerkiksi POP Pankki tiedotti nopeutuvista tilisiirroista marraskuussa 2017 ja S-Pankki helmikuussa 2018. POP Pankilla aikaraja on klo 12:55 ja S-Pankilla klo 14:30, mihin mennessä tehty tilisiirto ehtii samana pankkipäivänä perille toiseen pankkiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703