Onko muka pieni ?

Supliikkimies

Kulli kovana 13cm pitkä ja 4cm paksu...naisia on ollut lähemmäs sata. Miksi?
Kukaan ei ole haukkunut erektiossa olevaa kulliani huonoksi tai pieneksi.
Mitä mieltä olette?

13

895

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lgftkl

      Ukolla samaa kokoa ja hyvältä on tuntunut joka pano.. kokemusta on jos jonkin kokoisista eikä lopputulos ole muuksi muuttunut.

    • Kjgggkbb

      Ei sulla ole kuin 75% tuosta mitä ilmoitat, jos oikein mittaat.

    • meikämeikä

      Tuohan on ihan keskivertokalu eli sen kokoista naiset useimmiten saa ja kun osaat sitä vielä käyttää, niin kyllä naiset on tyytyväisiä.
      Eli ei ole pieni vaan normi patukka.

    • Mikkelinkittaaja

      Sitä kutsutaan kursailuksi. Kukaan ei ilkeä kertoa sulle totuutta. Sääliäkin se voi olla. Mietippä asiaa toisinpäin. Tuskin tuota kukaan on kehunut suureksikaan. Varmasti ei olisi pokka pitänyt tuollaisen valkoisen valheen murjaisuun.

      Pieni pippelihän tuo on, kun rehellisiä ollaan. Ei se siitä muuksi muutu, vaikka itsellesi mitä uskottelet.

    • Logiikkaontuu

      Miten se ,että jos on ollut paljon naisia muka kumoaa sen tosiasian,että munas on pieni?
      Eihän se baarista tai mistä hyvänsä sun mukaan lähtevä akka tiedä siinä kohtaa mikä pikkupili sulla on.

      • Yllätyshousussa

        Niinpä


    • Driller

      Mullakin on pieni, saman kokoinen kuin sulla, ja mulle on "huomautettu" useita kertoja sen koosta esim. näin: "Ei sulla ole ihan pienimmästä päästä, eräällä oli vielä pienempi, mutta olen ollut todella ison kanssa..." Toinen sanoi, että' entisen poikaystävän kanssa (jolla oli todella iso) tuntui enemmän ja kolmas sanoi että entisellä oli myös pieni. Johtuikohan toi mainitsemasi luku sata naista siitä että pienen koon takia tyttöystävät vaihtuivat heti ensimmäisen kerran jälkeen vai onko se keksitty. Ei ole mikään normaali luku miehelle?

    • Isooniso

      Kunnon kyydit saa isolla. Tuo valitettavasti on alamittainen."teini pirri" Ei kiitos kelpaa.

    • syitävoiolla

      Ei pieni jos kerran keskikoinen. Se että naisia lähtee mukaan ei kerro kyrvän suuruudesta mitään. Tietty jos mahtimela ja maine kiirii. Tossa tapauksessa tuskin. Taitojahan tietty voi löytyä ja niistä naiset kuiskii.

    • 32n

      13cm pitkä ja 4cm paksu erektiossa on se yleisin mitä olen saanut ja ollut tyytyväinen. Kolme pieni munaista ollut ja niistä ei oo kyl jääny mitään muuta kun paha mieli ja kauhee panetus, minkä on itse saanut sormillaan hoidettua paremmin kun minimunaiset miehet.

      Yhdellä on ollut paksumpi ja pidempi kuin ns. normi 13/4cm ja heti huomasin nauttivani seksistä enemmän. Myös dildoilla huomaan saman, 3-4cm leveydeltä tuntuu miltään ainoastaan perseessä, kyllä se 6cm dildo on paljon nautinnollisempi, ah mitähän se ois ku oikeeta isoo sais.

      Rakkaussuhteessa mua ei haittaa vaikka miehellä ois tommonen normi/pieni muna, kun toista rakastaa ihmisenä eli persoonana niin silloin ei koolla ole väliä.

      Olen synnyttämätön nainen ja jumppaan alakerran lihaksia: 13/4cm kyrpää naidessa ei ole kyse ilmiöstä ”kuin heiluttais nakkia jäähallissa”.

      Ärsyttävin kulli on ollut ohut ja pitkä, siitä ei ollut mitään iloa, ei missään muodossa.

    • Vois-imee

      Jos olet pieni mies niin sullahan on iso.

    • 20cmkovana

      Nysä

    • Pikkukullinen

      Pienelläkin pärjää jos muuten osaa naista pidellä.
      Varmaan moni nainen pitää isommasta etenkin jos hänellä itsellään on isompi värkki.
      Mitä tulee näihin naisiin joille kelpaa vain kertapanoon, tulee mieleen yks tapaus joka sanoi ettei hän harrasta yhden yön suhteita, hänelle sit kelpasi kahdesti. Sitten hän jo lähti seuraavaa metsästään. Mut ei se mitään, ei oo tullu ikävä. ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      561
      6173
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      114
      2220
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      2001
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      134
      1917
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      65
      1660
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1617
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1395
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      61
      1262
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      71
      1108
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1025
    Aihe