vw maksaa kymmeniä miljardeja korvauksia

Näin

päästöhuijauksestaan ja tahallisesta teräspellin heikennyksestä. käytännössä yksikään 1998 lähtien valmistettu vw ei täytä edes minimi kolariturvallisuutta. siihen yhdistettynä turvavyö skandaali niin ajokielto noille olisi viisain toimenpide.

102

1065

    Vastaukset

    • työni puolesta olen sopimuksia tehnyt tällä alalla ja todentotta. Volkswagenille on tulossa huomattavasti korkeammat sanktiot kuin tähän asti on uutisoitu.

    • Tietysti työsi puolesta et voi niitä paljastaa, mutta ymmärrämme tämänkin trollauksen...
      perseelleen meni.

    • lisää korvattavaa tulee koko ajan. turvavyötkin paukkuu, turvatyynyjen takaisinkutsu vieläkin avoinna, päästökorjaukset tekemättä, ruostevaurioita jo uusissa autoissa, kolariturvallisuus alimitoitettu, moottorit syövät öljyä...

    • hirvittävää huijausta vw harjoittaa!!!!!!!! koko maapallo on jo saastunut liian suurien typpipäästöjen takia, itämerellä velloo ennätyssuuri levälautta, satojatuhansia ihmisiä kuolee vuosittain volkkarin liian suurien pakokaasupäästöjen vuoksi!!!!!!!!!

      • Ehkä kuitenkin pitäisi kieltää kaikki vanhemmat auto joiden päästöt on noita suurempia, eli kaikki 2010 vuosimallia vanhemmat, eli myös sinun Corollasi Holisti.


    • volkkarin päästöhuijaus on mennyt jo liian pitkälle. miten poliitikot antavat tämän rötöksen jatkua???

      • Entä kaikkien muitten huijaukset, kuten ToyotanruosteGate? Ja lähes kaikkien vääristellyt päästöarvot, esim Opel joka kärähti viime viikolla?


    • Niin kauan kun volkkari valmistaa autoja, ette mahda asialle mitään..
      Valitettavasti.
      Volkkari maksaa korvaukset pois ja myy helvetisti autoja.

    • Montako kymmentä miljardia Toyotalle tulee maksamaan Jenkkilän ruostuvat Pickupi ja Suvit? Taisi olla useita kymmeniä miljardeja ja kauanko noiden onnettomien autoyksilöitten korjaus kestäkään ja uutta sutta tulee kokoajan lisää.

    • eipä ihmekkään. miten vw voi edes maksaa kymmenien tuhansien ennenaikaisesti kuolleiden ihmisten kuolemat...? niin, ei mitenkään. siksi vw pitää vaatia myyntiboikottiin ympäri maailman, me kaikki hengitämme samaa ilmaa ja meillä on vain yksi elinkelpoinen planeetta. vw harrastanut tätä myrkkykaasutusta toisesta maailmansodasta lähtien.

      • Ja VW:n autoista tulee päästöjä, eikä esim. vanhoista Toyotan dieseleistä? Muistaakseni Toyota ei pystynyt valmistamaan tarpeeksi puhtaita dieselitä edes edelliseen raja-arvoon?
        Kuinka paljon ilmastoa kuormittaa liikenteestä ennen aikaisesti poistuvat uudehkot Toyotat kun joudutaan paalaan ja hankkimaan uusia ruostumisen takia ja nythän jo tiedetään ettei hybrid säästä ilmasto yhtään jos lasketaan niiden tekemisestä aiheutuvat ylimääräiset saasteet.


      • Ei Toyotan laatuvirheiden korvaus ja korjaus jossain Amerikassa pahemmin hetkauta ketään täällä suomessa. Mutta törkeä suunniteltu päästöhuijaus kaikkialla ei jätä ketään ilmaston tilasta ymmärtävää kylmäksi. Terveys on kaikille tärkeintä paitsi VW johdolla joka toimii kuin vanha natsisaksa jossa kaasutus oli ykkösasia. Periteetkö velvoittaa pyrittäessä epätoivoiseen maailmanvalloitukseen keinoja kaihtamatta 40 kertaisilla päästöillä. Onneksi edes osa näistä huijareista on jo lusimassa. Käsittämätöntä että joku hörhö yrittää vielä puolustaa rikollisia ja niiden hämäräbisneksiä.


    • Ethän sinäkään ole vielä kuollut, valitettavasti vain aivot.
      Jos liioittelee, niin pitää liioitella kunnolla.

      • Mistään piittaamaton ja venkoileva vastuuton VW asenne on kohdallaan. Onnea maksajille huijauksesta!


    • Pitää mieluummin onnitella voittajia. Kuka saa nuo kaiki miljardit?
      Toivottavasti menee ympäristön hyväksi eikä poliitikkojen suuhun ja sieltä perseeseen.
      Eikä täällä kukaan vastuuton ole ollut, paitsi pari aivotonta trollia.
      Jos piittamaton asenne on sitä, että nielee kaikki trolliterojen valheet, niin siihen ei pidä ikinä suostua.
      Ja volkkarikin pääsee vastuustaan, kun maksaa nuo miljardit.
      Sen jälkeen aloitetaan taas puhtaalta pöydältä, kuten linnakundit vankeusajan jälkeen.
      Länsimaisessa demokratiassa toimitaan näin.

    • ei onnistu tuolta autopajalta sitten mikään nykyään :D aivan hupiukko firma :D

    • itäauto on aina itäauto. kertakäyttökamaa.

    • perhana että skodat ruostuvat nopeasti!

    • feikkiteräksestä tehdyt hömpäkkeet eivät täytä kolaritesti mitoituksia. jonotettiin autoja ennenkin DDR:ssä, nykyisin skodaa suomessa. ruostuvat nopeasti ja päästöt mitä sattuu tehtaalta tulemaan, eivät ota kantaa tai vastuuta tekemisistään ja aivopestyt lahkolaiset uskovat kaiken.

      • Holisti, hellitä hetkeksi, et kuitenkaan onnistu valheissasi. Toyota on se ruostuva auton ja siitä olemme saaneet lukee lukuisista testeistä ja tutkimuksista. Sitä faktaa et vänkäämällä muuta mihinkään.


    • Holisti haluaa kääntää Toyotan feikkiteräskohun kilpailijan niskaan, jälleen kerran. Kerrataanpa, Kobe Steel on toimittanut Toyotalle heikkolaatuista Terästä jo yli kymmenen vuotta, jokainen on varmasti tästä lukenut lehdistä. Nyt Tämä nerokas provopetterimme yrittää hälventää aikakautemme nopeitten ruostuvan auton ongelmia muille ja taas kerran hän epäonnistuu missiossaan.
      Holisti laita nyt edes yksi linkki jossa kerrotaan, että vw on huijannut teräksessä, kun noita linkkejä on sulla varastossa paljon, hihii!

    • pitäisi autotehtaan huomata päivittäisessä laaduntarkkailussa tällaiset puutteet ja ongelmat mutta jos se laaduntarkkailu puuttuu kokonaan tai jopa tahallisesta teosta kyse...?

    • vw huijaa aina. viimeiset 20vuotta pelkkää törkeää huijaamista.

      • Just niin, VW on tuomittukin törkeästä petoksesta.


    • wv jäänyt jo niin monta kertaa kiinni huijauksista ettei rehellisyyttä kannata enää odottaakkaan.

    • kyllä meni luottamus totaalisesti vag yhtiöön. eihän tuommoista kusetusta pidä sallia missään nimessä!

    • suomessa myydään jopa skodaa, muualla aivan marginaalinen merkki, usassa ei saa edes myydä kommunistimaan ajoneuvoja.

      • Sveitsin eniten myyty automalli Skoda Octavia ja monessa maassa top 10:ssä. Tuotanto kapasiteetti asettaa rajoituksen suurempiin myyntilukuihin.


    • VW maksaa korvauksia päästöhuijauksesta, mutta peltihuijaus on Toyotan omaa ja se maksaa siitä miljardeja Jenkeissä.

    • Mutta kun se ei kelpaa tojohönöille.
      Tojota kun ei muka ruostu koskaan? Eikä muka ole miljardikorvauksia ruosteesta?
      Näin he pettävät itseään uutisilta.
      Joku maksaa päästöistä toinen ruosteesta.
      Ruosteesta kärsivien luonnolle tuo ottaakin paljon kovemmalle, kuin päästöhuijaus.

    • siinä se taas nähtiin, vw yrittää mennä sieltä mistä aita on matalin, juuri näin kävi päästöhuijaus skandaalissakin. hölmöt vaan uskovat vieläkin kaiken mitä vw vain ilkeää heille valehdella, ja ilkeäähän ne kun myynnistä on kyse.

      • Kaikki autot ruostuvat koska niitä ei valmisteta rosterista. Mikä enemmän, mikä vähemmän, suojauksesta ja hoidosta riippuen. Mistään huijauksesta ei kuitenkaan ole kysymys koska useimmilla valmistajilla on 12:en vuoden puhkiruostumattomuustakuu laadun vakuutena. Volkkarin röyhkeä päästöhuijaus kaikkialla maailmassa sensijaan on kylvänyt sairautta ja kuolemaa sivullisille ja syyttömille vaikka ovat ymmärtäneet pysyä erossa huijarin tekelestä. Onneksi jenkit pelastivat ja katkaisivat moisen törkeän kehityksen ja näyttivät kriminaalitoiminnasta kaapin paikan huijareille.


    • tietäis vaan missä kaikessa vw on käyttänyt heikkoa terästä ja muita heikkoja metalleja, joku vois linkin laittaa, tietäisi varoa. ainakin koreissa, DSG vaihteistoissa ja moottoreissa on heikennettyä metallia käytetty kun eivät tunnu kestävän mitään.

      • Holisti eikö löydy linkkejä?


    • ei ihmekkään kun skodatkin ruostuu niin nopeasti. paljon kirjoitettu tosi elämän ongelmista kuinka skodat pahasti ruostuneet jo ensimmäisen talven jäljiltä, eivät kestä suomen suolattuja teitä. puolessavuodessa pahoja ruostevikoja uusissa skodissa.. kertoo laadusta kaiken, olihan jälleen skoda autobildin laatutukimuksen heikoin auto, monesko vuosi peräkkäin, oliko neljä vuotta peräkkäin isovikaisin auto.

    • volkkarit ruostuvat hetkessä kuten skodatkin. taitaa olla maailman suurin ja törkein huijaus menossa volkkarilla. eipä muut merkit tarvitse sortua huijaamaan kun autot ovat priimaa valehtelematta.

    • https://www.youtube.com/watch?v=gxK3vFNyYxQ

      Ja tältä Toyotan laatu näyttää kuluttajan silmin. Lontoota ymmärtämätömille (=Tojon suuri asiakaskunta) selvennyksenä. Tojo maksatti näiden läpilahonneiden autojensa ruostekorjaukset asiakaillaan ja väitti ettei mitään ruosteongelmaa ole. Asiakkaat nostivat joukkokanteen jonka Tojo hävisi surkeasti ja Tojo pakotettiin maksamaan läpiruostuineiden tojojen korjauksen.

      Samaan aikaan suomalainen pappa-corollisti maksaa näiden hitsaukset itse.
      http://tavallisentallaajanblogi.blogspot.com/2017/05/toyota-corolla-2005-e12-ruostekorjausta.html

      Ketä kusetetaan?

    • Kaikkihan sen jo tietävät että vikavaagenin omistajia ja viranomaiset VW kusetti mennen tullen ja kärähti ja on jo nyt maksanut 25 miljardia pomon istuessa linnassa ja lisää on tulossa. Että näin. Haluaisitko linkin,eikä mitään juutuuppia?

    • Nää miljardit tuntuvat olevan poissa tojo teroilta, vaikkei niillä ole penniäkään volkkarissa kiinni.
      Omituista.

      • Kukaan täysjärkinen ei pistä centtiäkään kiinni Vw-konsernipaskaan.


      • Usa todellinen VW auto määrä on lienee yli 600000 kun 3,0 tdi autot myös oli huijauskamaa.
        VW osteli audit ja VW takas


    • https://www.volkswagenag.com/en/InvestorRelations.html

      Tämän vuoden eka puoliskolla VW on ollut selkeästi maailman suurin ja liiketoiminnan tulos oli huikeat 4,2 miljardia. VW:n voittokulku jatkuu huikeana.

    • Niinpä, menestyy ja rikastuvat huumediileritkin. Itse en aio sekaantua noihin kriminaaleihin kun molemmat kylvävät sairautta ja kuolemaa. Huumediilerit tosin ovat rehellisempiä.

    • ei tullut kellekkään yllätyksenä että skodat ruostuvat ja korit murtuvat käytössä. sellainen auto laatutilastojen viimeinen on, ei skodasta saa hyvää autoa tekemälläkään.

    • Eikös se Skoda ollut neljäs viimeisimmässä laatutilastossa.
      Miksi pitää aina puhua paskaa, ja vielä noin räikeästi, ettei sitä kukaan usko.

    • pysykää erossa noista skodan rottosista!

    • fakta on että skoda ruostuu uskomattoman nopeasti. valmiiksi veltto kori vuoden vanhana jo niin ruosteessa ettei kolariturvallisuudesta tietoakaan.

    • Edesvastuuton firma tuo vw. Lopetti ruosteenestokäsittelyt ja sinkitykset ja toivoi ettei siitä tule heillä jälkiseuraamuksia, mutta kun huijauspelti olikin huonompaa, niin ruostuminen levisikin käsiin. Euroopassa vielä odotellaan suuren massan havahtumista tuohon asiaan, mutta eiköhän se jossain vaiheessa mene jopa täällä natsilandiassa paksummankin tollon takaraivoon kun katsastussetä tyrkkää meisselin pohjasta läpi ja sanoo että nounou.

    • nytkö tekniikan kesto on mennyt yhtä heikoksi kuin korien kesto. max 3v ajoa ja romutukseen.

    • mitenhän kolariturvallisuus noissa vaggineissa on? uskaltaako noilla enää ajaa tai edes kyydissä olla...?

    • taitaa volkkarilla mennä koko myyntikate pelkkien korjauksien makseluun.

    • Ootko vähän epätoivoinen ja huutelet tyhjiä arvuuttelujasi tyhjyyteen? Tässä hieman perusteltua faktaa siitä miss VW menee nykyään.

      https://dailykanban.com/2018/02/worlds-largest-automakers-2018-new-race-begins-vw-lead/

      Luvut ovat aina suuria kun kyseessä on maailman suurin ja menestynein autonvalmistaja.

      https://www.volkswagenag.com/en/InvestorRelations.html

      Tämän vuoden eka puoliskolla VW on ollut selkeästi maailman suurin ja liiketoiminnan tulos oli huikeat 4,2 miljardia. VW:n voittokulku jatkuu huikeana.

      Voit jatkaa omaa kivaa höpöhöpö-jutuilla, mutta tämä on totuus.

      • ja Toyotat menevät ohi oikealta ja vasemmalta. vw:n rahat menevät pelkkiin ruoste yms vikojen korjauksiin.


    • ei kestä vw korit käyttöä. iskarit tulevat jo korin läpi maantieajossa. aika heikko pitää korin olla.

    • Pellitki ruostuu?

    • kuka noita ruoste skeidoja edes haluaa, pitää ihmetellä! takaisinkutsujen kiistaton ykkönen, VW!!!!!!!

    • mihinkä sitä tiikeri raidoistaan pääsee, tai vw huijaamisesta tai skoda ruosteesta.

    • Ruoste lopettaa auton, tekniikkaa on helppo korjata tai vaihtaa, mutta kokonaisen korin vaihto on jo liikaa ja harspisen pellin hitsaus ei lopu koskaan jos onnistuu löytämään edes pienen palan ehjää kohtaa korista. vw on tehnyt melkoisen källin kun lopetti ruosteenestokäsittelyn ja sinkityksen ja piilotti arat paikat muovipalojen alle mätänemään.


      • Holisti se yrittää vääntää Toyotan ruosteet toisille, et saa työvoittoa valheilla.


    • hirveitä romuja itäauto skodat ja volkkarit. korit on velttoja kuin jugurttipurkin kansi.

    • kalliiksi käy skodien ruostevaurio korjaukset jos ei itse omista hitsausvehkeitä.

      • Holisti yrittää kääntää ruosteet muiden ongelmiksi, vaikka se on Toyotan yksioikeus ruostua hetkessä.


    • Vihreät ei vaan tee asialle mitään. Ilmeisesti niitä on voideltu sen verran tukevasti.
      Olisi voinut kuvitella että Suomen vihreät vaatisi sanktioita myös. No vihreillä ei ikinä olekaan mielessä se aiheuttaako jokin päästö syöpää ihmisille. Täkreintä on peltohiirille oma reservaatti.

      Sinänsä ovat fikusja osaavat valita taistelunsa. Eivät aja aitoa vihreyttä vaan puolueen etua kuten muutkin.

    • skodien ruosteet kyllä tiedetään. aina ollut se ruostuvin automerkki.

    • skodassa ainakin on ruostuminen erittäin vakava ongelma. se ruostuvin automerkki nykyään, olihan datsun cherrylläkin ruostuminen ongelma silloin 70-80 luvun taitteessa mutta skodat ruostuvat nopeammin nykyään.

    • isä neuvoi aikoinaan että pysy poika erossa saksalaisista ja tsekkiläisistä autoista. olen muistanut ja muistan, eikä ole muita alla ollut kuin Toyotia. ja olen tyytyväinen autoilija. eli ehdottomasti katumaastureista CHR.

    • olen minäkin tullut järkiini ja kyllä se pitää rehellisesti sanoa että skoda on se ruostuvin automerkki ja vw valmistaa maailman huonoimmat autot. kyllä se vaan näin on.

      • kyllä näin on!


    • heikennetty teräs alkaa näkyä outoina korien rasitusmurtumina ja joustintuen ennalta arvaamattomana pedetraationa joustintukitolpan läpi.

      • "..arvaamattomana pedetraationa joustintukitolpan läpi..."

        "inssi_" yrittää olla nokkela paljastaen samalla olevansa varmuudella joku muu kuin inssi! Insinööri ei tee noin alkeellista kirjoitusvirhettä, varsinkin kun d- ja n-kirjain ovat näppäimistöllä niin kaukana toisistaan, että typon mahdollisuuttakaan ei ole.


    • vaikkei aiheeseen kuulukkaan niin pitää sanoa että on toyota hyvä auto. auriksella menty nyt 82tkm eikä pienintäkään ongelmaa ole ollut eikä edes yhtään poltinta ole vaihdettu. kaverin diesel skoda octavia tarvitsi kaksi moottoria päästäkseen samoille kilometri luvuille.

    • miten voidaan vuosi toisensa jälkeen myydä autoja jotka ruostuvat eivätkä täytä minimi kolariturvallisuus vaatimusta?

    • vw uskovaisuus on sairasta. lahkolaiset kuun pimeälle puolen!!!

    • vw johtaja mainitsee anteeksi sanan jo takuuaikana, muuta vastaantuloa ei sitten olekkaan heikennetyissä teräskoreissa ja ruosteskandaalissa, särkyvissä moottoreissa ja vaihteistoissa.

    • pahimpia ovat nämä skoda ja vw uskovaiset jotka täälläkin valehtelevat että ajettu jo 30 000km eikä mitään vikaa ole ollut. dementtiako vaivaa vai onko kyse räikeästä valehtelusta, tiedä häntä. kuitenkin puoli autoa remontoitu ensimmäisten vuosien aikana ja pohja hitsattu, sekös vasta huvittavaa onkin.

      • tismalleen näin se menee. moottorit ja vaihteistot särkyvät, öljyä kuluu 6 litraa tuhannelle, korit ruostuu vuodessa puhki, 2 vuoden takuu paperilla jossa erittäin pienellä kirjoitettu teksti: ei koske kuluvia osia, eli ei koske yhtäkään osaa koska volkkareissa kaikki on normaalisti kuluvia osia, vaikka 8000km ajettu kone hajoaa niin se on normaalia kuluvaa tavaraa, takuu ei korvaa.


      • skoda.koijaa.apinaa kirjoitti:

        tismalleen näin se menee. moottorit ja vaihteistot särkyvät, öljyä kuluu 6 litraa tuhannelle, korit ruostuu vuodessa puhki, 2 vuoden takuu paperilla jossa erittäin pienellä kirjoitettu teksti: ei koske kuluvia osia, eli ei koske yhtäkään osaa koska volkkareissa kaikki on normaalisti kuluvia osia, vaikka 8000km ajettu kone hajoaa niin se on normaalia kuluvaa tavaraa, takuu ei korvaa.

        Harmina jakoketju ja öljynkulutus
        Monet Volkswagenilla ja Škodalla ajavat ovat valittaneet Auto Bild -lehden vikalaatikkoon etenkin jakoketjun vioista ja moottorin öljynkulutuksesta. Monet ovat kokeneet vikojen korjauksen korvauskäytännön nihkeäksi etenkin jakoketju- ja öljynkulutusvikojen osalta.

        Kun auto ostetaan ja ylläpidetään omalla rahalla, korjauskustannusten ennakointi on tärkeää. Pitkä takuu antaa mielenrauhaa. Lyhyt takuuaika on hankala. Kun vika iskee esimerkiksi kolmantena vuotena, asiakas joutuu kerjäämään jatkotakuuta ilmiselvän tyyppiviankin korjaamiseksi, esimerkiksi Volkswageniin, Škodaan ja Seatiin, joiden takuuaika on vain kaksi vuotta.

        Pitempi takuuaika lisäisi asiakkaiden tasa-arvoa. Silloin näyttötaakka tuotteen laadusta on myyjällä ja valmistajalla.

        moottorilehdestä lainattu


      • VW kohdalla pitäisi saada soveltaa mielipaha pykälää korvauksissa
        tahallista tehdasvikaa jälkimarkkinoille?
        1+1
        jälkimarkkinoiden kate on yli 90%

        eikö saa puhua


    • ilmoittavat kulutuslukemat 50% pienemmiksi kuin todellisuudessa on, ajotietokone säädetään näyttämään pientä kulutusta ja skoda papat uskovat.

    • käytännössähän asiakasta kustaan silmään, asiakkaat kärsivät kaikkein eniten.

    • itsellänikin oli ennen skoda octavia, kalliiksi tuli sen pitäminen kun en itse omistanut hitsausvehkeitä.

    • joo on se skoda hyvä auto, ruostuu vuodessa puhki eikä mitään vikaa ole ollut, mitä nyt moottori vaihdetaan jokaisessa öljynvaihdossa metallisilpun vuoksi ja pistetään alustan tukivarret uusiksi joka katsastukseen.

    • sen siitä saa kun ostaa harsoisia teräspelti kulkineita. pysykää erossa skodasta ja toyota tilalle niin laatu parantuu huimasti eikä toyota ruostu.

    • vw on kyllä kaikkien huijareiden äiti. mustilaisetkin ovat rehellisempiä kuin vw.

    • yli 2 vuotiaita ja yli 15000km ajettuja skodia ei käytännössä liikenteessä enää näe, skodat romutetaan yllättävän vähän ajettuina.

    • isompi ongelma ruoste on skodissa kuin uutena heikko teräskori. harvoin sitä kolariin joutuu mutta ruosteongelma on vastassa heti ensimmäisessä vuosikatsastuksessa. sinne saa monta neliöö peltiä hitsata vuosittain. juuri sen takia skoda romutetaan keskimäärin 3 vuoden iässä.

    • esimerkiksi skoda on ominaisuuksiinsa nähden 70% ylihintainen.

    • vw onkin valmistanut huijausterästä vuosikymmeniä.

    • tietääkö kukaan miksi skoda on aina laatutilaston viimeinen?

    • kylläpä on huonoja autoja noi skodat.

    • vw tekee maailman huonoimmat autot.

    • no ei tullut kellekkään yllätyksenä koska tekijänä kuuluisaksi huijauksistaan tullut VW!!!!!!!!!!!!!

    • koskahan skoda tekee jotain tuolle ruostumisongelmalle?

    • vasta alussa suurin korvauskanne saksassa ja englannissa

      • VW on kuulemma tehnyt "kovaa tulosta"! Nyt on sekin kuultu ja nähty että tulos on tehty huijaamalla asiakkaita ja viranomaisia. Nyt on koittanut maksun aika. Mitä enemmän soppaa hämmennetään, sitä enemmän alkaa haisemaan. Ikävää että jotkut hyväuskoiset hölmöt vielä yrittää puolustaa huijaria vai ovatkohan vaan huijarikonsernin rengin roolissa oma lehmä ojassa ?


    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nyt ehdottavat viinan myynnin lopettamista, äly hoi

      Nyt siis Helsingin sosiaali- ja terveystoimen johtaja Juha Jolkkonen ehdottaa Twitterissä väliaikaista alkoholin myynnin lopettamista. Voihan p mikä l
      Maailman menoa
      326
      6983
    2. Mikä sai Latvalan pettämään??

      Noin seksikäs nainen kuin Maisa oli miehellä kainalossa, mutta pettäjän tielle lähti. Mies oli kehunut haastatteluissa piiritelleensä Maisaa vuosia ja
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      6221
    3. Kainuussa kaksi koronatartuntaa klo 14.00

      Kaks ilmoittanut että Kainuussa tavattu 2 koronatartuntaa.
      Kajaani
      80
      1363
    4. Ruotsin linja ihmetyttää maailmalla

      "– Tämä on hullu kokeilu 10 miljoonalla ihmisellä. Kertokaa edes, miksi teemme tämän. Minusta tuntuu tällä hetkellä, että meitä johdetaan kuin lammasl
      Maailman menoa
      54
      1350
    5. Koronabaari-iltaa yötä myöten

      On kyllä hyvin surullista, että vielä viime yönäkin Jämsässä vietettiin iltayötä ainakin kahdessa baarissa! Mikähän on näiden paikkojen pitäjien ja nä
      Jämsä
      38
      834