Laillista vai tarvitseeko jännittää? On niin vallan kiihottavaa touhua, kiimatipat tulee pintaan jo ilman koskettelua. Lopuksi yleensä laukean lasille ja laitan kaihtimet äkkiä kiinni.
Onko ikkunassa itsensä paljastelu...
49
6715
Vastaukset
- Justus4852
Eikö tähän ole kenelläkään vastauksia?
- harkiten-
Se on tapauskohtaista. Jos joku pahoittaa mielensä, niin silloin se ei ole laillista.
- epätasaista
Jos nainen keimailee alasti ikkunassa, ja mies katselee, mies on inhottava voyeristi. Jos mies kekkuloi ilkosillaan ikkunassa, ja nainen katselee, mies on iljettävä exhibitionisti.
- Ikkunakulli
Juuri näin!
- Lesbosexirunkkari
Olin -88 tai -89 erään naisen luona yötä Helsingissä jossain tornitalossa. Kiinnostus oli kylläkin vain yksipuolista ja nukuimme eri huoneissa. Pusseissa oli kutenkin kihelmöintiä eli jotain piti keksiä. Huoneessani oli tukeva pöytä ikkunan kohdalla joten riisuuduin alasti ja nousin pöydälle. Kävin polvilleni lähes ikkunaan kiinni ja aloin masturboimaan rivakkaan tahtiin. Noin kymmenen minuuttia touhusin ikkunan edessä ja olisin mieluusti ampunut mällit lasiin mutta maltoin mieleni ettei tule siivoustöitä. Lopetin ikkunashown ja siirryin vuoteeseen jossa hoidin homman loppuun. Lastit lakanoille ja unten maille. Aamulla vaan peitto sängylle peittämään ison spermaläiskän.
Asunto oli naisen siskon joten käry on varmaan käynyt myöhemmin. Eipä tuo nainen ole kyllä myöhemmin sanonut mitään. Ehkäpä hän ei vaan halua puhua asiasta.
¨ - Liiveissä
Illat taas pimenee ja on mukavaa olla kotona alasit ja pikkutuhmissa asuissa ikkunavehot auki. Asun myös kerrostalolähiössä, kerros 3. Viikonloppusin on mukavaa aikaa pukeutua nailoheihin ja kivaan tiukkaan paitaan, usein paidan alla myös liivit jotka näkyvät tiukan paidan läpi! Kiihoittavaa katsella mukavia ohjelmia, nauttia punaviinä ja jos joku katselee vastapäisen talon ikkunoista niin näkee kuumia tyttöilyleikkejäni ;) Tänään myös asuissa!
- Munanäytille
Itellä samat touhut. Kyllä hyvä tunne seistä munasillaan kulli suorana ikkunassa ja antaa käden hoitaa.
- Kiimakalu
Mulla sohvalta suora näkö yhteys naapuriin.on siinä naapurin mummo ikäinen nainen muutamia kertoja nähnyt mun masturboivan.
- Anonyymi
👍👍🙂
- Matkamies45
Matkoilla hotelleissa tulee pidettyä ikkunaverhot auki. Mukava touhuilla käsikivaa ja ajatella, että joku katselee! Varmaan on juku katsellutkin!
- keijollaonkovatatti
Itse tykkään nussia lasia vasten luikkarin kanssa. Maailmassa ei ole mitään niin kiihottavaan kuin tunne siitä että on yleisöä masturboidessa.
- Liiveissä
Tunti sitten ajosta kotia. Ikkunaverhot auki nyt kirjoittelen puhtaana ja suihkunraikkaana. Pääsin pukemaan ylleni ihanat ohuet satiinisukkiset ja liivit. Sängylle varattu vielä seitinohut naisten yöasu! Mukavaa liikuskella ikkunan lähellä asussa ja kostuneena. Tänään varmaan joku näkee vastatalon ikkunoista touhujani... tulee soviteltua vielä lisää useita asuja.... Nyt kiimassa!
- Justus4852
No nyt tuli teiltä vähän kehnot ohjeet kun päädyin uutisiin: https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/turkulainen-anna-ikkunassa-masturboineen-itsensapaljastajan-havyttomasta-show-sta-suutuin-koska-en-jaksa-tallaista-enaa/7014782
Uskaltaako tätä nyt enään jatkaa?- Noomi
Mikäs pakko sitä kenenkään on katsoa jos ei halua. Sen kun vetää verhot eteen tai poistuu ikkunan luota. Ne ketkä haluaa katsella niin katselevat . Pitääkö tästäkin taas tehdä joku numero kun nää mielensäpahottajat on heti vikisemässä ja lehdille ruikuttamassa.
- Kullihoitoako
Kyllähän tuo Turun 'Anna' olisi voinut syyttää ikkunarunkkaria ruumiinvamman tuottamisesta,
koska hän ei millään saanut katsettaan irti yläkerroksissa sojottavasta kullista ja sitä hyväilevästä kädestä,niinpä Annan matkan jatkuessa hän VÄKISINkin joutui kääntämään päätänsä,ettei menettänyt näköyhteyttä,ja näin Annan niskalihakset saivat pahemmanlaatuisen rasitusvamman...😆 😆 😆 - Kullihoitoako
Kyllähän tuo Turun 'Anna' olisi voinut syyttää ikkunarunkkaria ruumiinvamman tuottamisesta,
koska hän ei millään saanut katsettaan irti yläkerroksissa sojottavasta kullista ja sitä hyväilevästä kädestä,niinpä Annan matkan jatkuessa hän VÄKISINkin joutui kääntämään päätänsä,ettei menettänyt näköyhteyttä,ja näin Annan niskalihakset saivat pahemmanlaatuisen rasitusvamman...😆 😆 😆
- himovatkaaja
Aivan suotta ihmiset mieltään pahottaa tästä. Kenellekään ei mitään vaaraa koidu ja jos jonkun näet runkkaamassa sinua katsoen niin olet ihailun kohteena sukupuolesta riippumatta. Jos kyseinen toiminta häiritsee vietävästi niin pitkin askelin mutkasta tietä näkymättömiin. Ei me runkkarit perään lähdetä. Kunhan ikkunoissa, puskissa ja uimarannalla veden alla paineet päästellään.
- OutoPikkupiliUkm
Tietäisipä vaan pusikon tai ikkunan,jossa sojottaa komea paksu kova kulli,taluttaisin kyllä vaimoni katsomaan...
- Anonyymi
Juuri näin . On vaan niin tavattoman kiihottava runkkaa niin että joku nainen näkee .
M 62 Ukm itseänsä paljastaja
- Justus4852
Mulle tuli tästä nyt tuomio, 2 vuotta vankeutta. Ensikertalaisena 1v. En luota enää ollenkaan tämän foorumin ohjeisiin. Pakenen norjan vuorille runkkaamaan.
- varajeesus
Siitäs sai iljettävä vatkaaja. buahahaa nautin tästä.
- Runkkupoika
Mulla on vain fantasia tasolla. Olen alaste nelin kontin lattialla tai pöydällä mikä on ikkunan vieressä. eli jokainen joka menee ohi näkevät mut alaste penis pystyssä ja joku mies tai nainen on mun kimpussani, Eli kourivat mun suku puoltani ja kun kovenen niin alkaa mun piiskaaminen heillä tai hänellä. Ja kun ruiskutan lastin siihen pöydälle on piiskaus mulle tosi asia. Ja kun mun isäntäni tahtoo on pojan siivottava sotkut pöydältä ja tehtävä mitä heille mieleen tuleepi.
- PoisSieltäIkkunasta
Yrittäkää nyt runkkarinolokit tajuta, että käytännössä ketään ei kiinnosta teidän vatkaamisenne. No ok, jotain tällä palstalla pyörivää pelleä varmaan kiinnostaa, mutta hän tuskin osuu paikalle juuri silloin.
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: se on laitonta, jos ihmiset kokevat sen häiritseväksi tai jopa seksuaaliseksi ahdisteluksi. Rikoslaista löytyy mm sukupuolisiveellisyyden rikkominen tms.- RiskoEehelä
Kyllä minä sanoisin näin alustavasti, että omassa asunnossa saa runkata ihan missä haluaa. Ei tässä suotta asuntolainaa lyhennetä.
- lopettakaa-kyttääminen
Kumma kun ei kiinnosta, mutta jos vähänkin vilahtaa jossakin, niin pitää kiikareiden kanssa tutkia vilahtiko liikaa. Jos ei tosiaankaan kiinnosta, niin silloin ei varmasti kiinnitä huomiota.
- jokailtarunkkausta
Lienee laitonta jos ikunan edessä runkkaa mutta kummasti vaan vastapäisen kerrostalon erästä tyttöä/naista kiinnostaa kun istun sohvalla alasti ja katson teeveetä ja samalla hyväilen kaluani, tyttö asuu kerrosta ylempänä joten hänellä hyvä näköala suoraan mun sohvalle, tytön naapurit eivät näe koska ikkunani reunat rajoittaa ja lisäksi reunoilla, jopa tyttökin alkanut liikkumaan kämpässään vähissä vaatteissa, tulee suihkustakin ja kuljeskelee pyyhkeen kanssa ikkunan edessä ja kuivaa hiuksiaan.
Aivan tajuttoman kiihottavaa olla pelkästään alasti sohvalla kalu puolikovana ja ajatuksin siitä että pian aloitan runkkauksen ja tyttö seuraa "salaa" niin kaluni kovenee. Epäilen että tytsy on noin kaksiviitonen iältään ja itse olen jo yli 50v. - Juristiallmost
Yleensäkin itsensä paljastaminen julkisesti on laitonta nimikkeellä sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa toiminta.
- yhäkiinnostaa
Julkisesti, totta mutta oma koti ei ole julkinen paikka eikä ole pakko pitää verhoja kiinni, kummasti vaan monta kertaa on käynyt niin että vastapäisen asunnon ikkunassa nainen tiirailee minua jopa verhojen raosta kun loikoilen sohvalla suihkun jälkeen nakuna ja useasti on tullut masturboituakin.
- Nakupoika
Omassa kodissa voi olla alaste. Kunhan ei ole ikkuna luteena ja itseään runkkaamassa. On mun ajatus
Olen usein ollut alaste ja vain kaksi naapuria on tullut mulle siintä valittamaan. Miksi sinä olet ikkunassa koko päivän oletko itse oppinut tirkisteliä. Minä olen heille sanonut. ikkuna verhot ovat sitä varten keksitty vedä ne sun verhosi kiinni. ja ovat lähteneet niskojaan nakellen pois paikalta. - Anonyymi
Kyllä saa kotona saa olla alasti jos haluaa.
Itse pidän verhot auki ja valot päällä iltaisin , usein puen rintaliivit, sukkanauhavyö ja nylon sukat kun runkkaan mun paljaaksi ajettu kulli.
Naapuri omakotitalossa reilu kuusikymppinen nainen on nähnyt minut runkkaavan usein ikkunasta. Hän ei ole maininnut koskaan tästä kun ollaan juteltu, enpä usko että häntä haittaa
minun paljastelu. Välillä hän pyytää auttamaan monessa hommassa ja sitähän tekee mielellään kun hän asuu yksin.
On vaan niin kiihottavaa runkata ja paljastaa hänelle.
M 61 🙂 - Anonyymi
Vaimon kanssa on leikitty femdom bdsm leikkejä alakerran olohuoneessa iltaisin/öisin kun lapset nukkuu yläkerrassa. Olohuoneessa koko seinän ikkuna naapuritaloyhtiön kaksi kerroksisiin rivareihin päin ja sälekaihtimet tietysti alhaalla. Ikkunan yläpuolella on vielä pitkä loisteputkivalaisin joka on ollut yleensä päällä kun ollaan touhuttu. Luulin sälekaihtimien estävän näkyvyyttä hyvin. Eräänä iltana lennätin dronea takapihalla pimeän tultua ja tajusin että yläviistosta suunnilleen viereisen taloyhtiön parvekkeiden korkeudelta nuo kaihtimet eivät suljettuinakaan peitä kovin hyvin. On siinä viereisen talon asukkailla saattanut olla hyvät näkymät kun vaimo on kahlinnut ja piiskannut minua. Sen verran kinkkisiä hommia siinä on touhuttu että puolisen vuotta kun tuon kaihdin ongelman huomasin niin puna nousi kasvoille aina kun viereisen talon porukat morjestaa kadulla. On siinä naitu ja juotu vaimon kuset suoraan lähteestä. Eniten hävettää että vaimo on ottanut minut straponilla siinä ikkunan edessä monen monituista kertaa.
- Anonyymi
Asuin stadissa kapealla kadulla viidennessä kerroksessa. Vastapäisessä talossa juuri kohdallani olevansa kämpässä kävi nuori tyttö lapsen vahtina aikaisin aamulla.
Verhot oli minulla auki, katselin teeveetä ja olin sohvalla alasti tai boxerit ylläni. Itsekin olin vasta reilu parikymppinen. Kerran teki mieli runkata ja riisuin boxerit ja hitaasti runkkaamaan, kiihotuin kovasti kun näin nuoren tytön tulevan ikkunaan ja varmaan näki minut heti kun oli hämärä aamu ja huoneessa valot, siitä se alkoi.
Lähes joka aamu tein saman että sohvalle alasti runkkaamaan, verhon takaa tyttö seurasi. Rohkaistui muutaman kerran jälkeen niin että näytti minulle rintansa, oli ottanut paidan pois ja teki jotain venytys liikkeitä ja tanssi, kiihotti katsoa kuinka nuoret kiinteät rinnat pomppi. Monet orgasmit sain aamuisin ja todennäköisesti tyttökin oli tyytyväinen näkemäänsä.
Sitten muutin pois ja jäin kaipaamaan kiihottavia aamuhetkiä. - Anonyymi
Näytän munaa maksan laita puolen naisille katsomisesta tai omista ja niiltä saa panna paljalta
- Anonyymi
Tuo kuulostaa hyvältä idealta, minäkin voisin maksaa vähän jollekin naiselle katsomisesta .
Olisi kyllä mahtavaa runkata naisen katsoessa.
M 62 Itseensä paljastaaja 🙂👍
- Anonyymi
Toisinaan verhot hieman auki, niin et naapurin 65v nainen näkee kun tulen kätteeni.
- Anonyymi
Taas unohtui verhot hieman auki kun pukeuduin saunasta tullessa. Seisoi ihan kovana ja tais naapurin 65v mummo nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas unohtui verhot hieman auki kun pukeuduin saunasta tullessa. Seisoi ihan kovana ja tais naapurin 65v mummo nähdä.
Saat syytteen
- Anonyymi
Minä 74 vuotias leskinainen en millään voi käsittää että hierotte kaluanne jossain ikkunoissa kun täällä olisi märkää vittua tarjolla vaikka millä mitalla ja perseeseenkin voisi työntyä jos haluaa. Asun Kirkkonummella jos jotakuta paksukullia kiinnostaa. Terv: Mirjami
- Anonyymi
Soita tohon numeron 0451789260 se on minun oma
- Anonyymi
Tuun ihan täs tunnin päästä tasan 18v ikään joten oletan voivani kommentoida tänne K18 palstalle :D mun vanhemmat rakennuttivat 2017 modernin omakotitalomme ajo ja pyörätien varteen ja tielle päin oleva sivuseinä on käytännössä pelkkää ikkunaa ylä sekä alakerrassa ja aloin sit ehkä viikko muuton jälkeen miettiä kuinka kiihottavaa olisi touhuta ilman paitaa ja verhot auki (en itse asiassa muista oliks meidän teettämät verhot edes valmistuneet vielä silloin) ja sit mä vain omassa huoneessani seisoskelin ikkunassa ilman paitaa ja se alkoi kiihottaa, kun näki ohi ajavien autojen kuljettajien katsovan ja jalkakäytävällä jopa pysähdyttiin välillä ja pyöräilijät hidasti vauhtia XD en sit tiedä katsoiko ne mua vai meidän uutta taloa mut kiihotti :D
Tätä harrastin vuoden ja sit alkoi tulla uskallusta ottaa päällyhousut pois eli boksereilla vain olin ja sit tuli vielä sellainen hienous että 2018 lopulla rakennettiin siihen lasiseinään yläkertaan mun ja mun vanhempien huoneille yhteinen iso lasiparveke ja siinä oli (ja on) kiva juoda aamukahvit boksereissa seisten ja aamustondiksen kanssa koska vanhemmat ei sitä käytä melki yhtään :) mahtavaa oli, että ihastukseni (luokan kaunein tyttö, nykyään exäni) pyöräili aamuisin usein talomme ohi menevää tietä kaverilleen ja joskus isommalla tyttöporukalla 🤤 siinä saatiin silmänruokaa puolin ja toisin :)
Mut tuskin alasti saa ikkunassaan seisoskella siitä saa vjonkin syytteen🤔- Anonyymi
Laukesin tälle kiitos! Olitko ikinä täysin alasti ikkunassa entä harrastatko tätä vielä? Tuliks sun vanhemmat ikinä sinne parvekkeelle sun kaa yhtä aikaa ku olit siel sillee? Ite 29v ja tunnen häpeää kehostani jopa oman naiseni edessä koska olen lihava ja jotenkin ihailen jos joku uskaltaa näyttäytyä vähemmissä vaatteissa koska itse kuljen kesäisinkin paksussa takissa ja löysissä farkuissa ja uimarannalle en mee millään.
Hyvää 18v:tä 🎉🎊🎈 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukesin tälle kiitos! Olitko ikinä täysin alasti ikkunassa entä harrastatko tätä vielä? Tuliks sun vanhemmat ikinä sinne parvekkeelle sun kaa yhtä aikaa ku olit siel sillee? Ite 29v ja tunnen häpeää kehostani jopa oman naiseni edessä koska olen lihava ja jotenkin ihailen jos joku uskaltaa näyttäytyä vähemmissä vaatteissa koska itse kuljen kesäisinkin paksussa takissa ja löysissä farkuissa ja uimarannalle en mee millään.
Hyvää 18v:tä 🎉🎊🎈Olin joskus joo mut harvemmin ja välil vahingoski ja harrastan yhä :) tuohon tuliks vanhemmat ikinä parvekkeelle ku olin siel stondiksen kaa nii jep joskus mut vain muutaman kerran koko tänä aikana ku täs asuttu ja ei ne oo mitään sanonut. Pahempi oli kun olin boksereis ikkunassani illalla ja vanhemmat oli ajanut sitä tietä ja nähnyt mut ja siitä ne sano et ei saa tehä noin
Silti teen😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin joskus joo mut harvemmin ja välil vahingoski ja harrastan yhä :) tuohon tuliks vanhemmat ikinä parvekkeelle ku olin siel stondiksen kaa nii jep joskus mut vain muutaman kerran koko tänä aikana ku täs asuttu ja ei ne oo mitään sanonut. Pahempi oli kun olin boksereis ikkunassani illalla ja vanhemmat oli ajanut sitä tietä ja nähnyt mut ja siitä ne sano et ei saa tehä noin
Silti teen😂Minkä tien varrella teidän talo on? Ois kiva ajaa välil ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä tien varrella teidän talo on? Ois kiva ajaa välil ohi
En kerro😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro😁
Onks hesas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks hesas?
Eip
- Anonyymi
Jos alaikäiset lapset näkevät jonkun ikkunassaan varta vasten muna pystyssä runkkailevan ja esittelevän itseään, saa varautua taaatusti että poliisi soittaa ovikelloa, vaikka kuinka olisi kotonaan.
- Anonyymi00092
oon alasti kotona ja verhot auki, kiva jos joku kattelee
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi214604Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä364352Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2543911Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos642379Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt451821Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu181751Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771694Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont101638- 1051417
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva111391