Onko kellään ollut tälläistä vm rabasan kanssa kun vaihteet menee nätisti ylös mutta eivät meinaa suostua putoamaan
Ois kiva jos neuvoja löytyisi
Derpin vaihe ongelma
4
269
Vastaukset
Miten se siis oireilee?
Siis rutiseeko alas vaihtaessa vai jumittaako vaan muuten?
Ei sillä, että mopoista mitään tietäisin....- Dellorto
Jos vaihteet menevät nätisti ylös mutta eivät tahdo mennä alas niin syy voisi mahdollisesti löytyä kytkimestä tai kytkinvaierista. En siis ollenkaan ole varma mutta kun esim kaverin derbissä meni kytkinvaieri poikki niin hän sanoi jotakin sellasta että vaihteet menevät hyvin ylös mutta alas laittaminen on hankalampaa. Muista kuitenkin vaihtaa vaihteistoöljyt jos siellä on ollut samat öljyt kauaa. Ja Jos ketjut ovat liian kireällä niin sekin saattaa vaikuttaa vaihteistoon. Tai ainakin joissakin minarellin moottoreissa.
- 02poika
No milt se vaihepoljin tuntuu että paluattaaks jousi iha normaalisti sen aina keskelle ku iteltä ja kaverilt hajos kytkimen puolelta multa vaihdepolkimen jousen rajotintappi ja kaveril se jousi katkes nii si alas vaihtamine oli aina työmaa ku piti jalal aina painaa vaihde alas ja si nostaa keskel ja si taas painaa alas semmost se ain oli mut sentää helppo ja halpa korjaa
- Vitutukseenasti
Jos meinaat että koneessa paukahtaa kun vaihdat alas vaihteita. On se melko normaalia varsinkin jos jotain 6 vaihteen vauhtia meet ja pudotat samantie alimmille vaihteille. Aluksi hidastus ja sitten oikea vaihde vasta silmään. Jos paukahtaa saatanan lujaa tai viimestään jos nykäsee alas vaihdettaessa nii on kytkinremppa kohillaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152103- 861344
- 421105
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri149921Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74915Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28857Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38780Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i50778Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22771Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56719