Tuli tehtyä maniavaiheessa santanderin kanssa 60kk sopimus 18500e autosta, lyhennystä autosta n. 400e/kk. Auto ajettiin edellispäivänä pois autokaupasta ja nyt stressaa tämä koko asia eikä tullut harkittu loppuun. Miehellä luottotiedot menneet,mutta luvannut maksaa autoa pois, pelkään että jotain sattuu meidän suhteen. Asun omistusasunnossa jonka olen ostanut 4kk sitten. En haluaisi että uo alkaisi perimään asuntoa pois. Miten mun kuuluisi toimia tässä tilanteessa? En halua nyt viestejä kuinka idiootti olen vaan neuvoja miten pääsen tästä ahdingosta. Mitä teen???? Paljonko jään tappiolle Ja lähtevätkö Luottotietoni ja miten asunnon käy?
Rahoituslaina
5
1042
Vastaukset
- Vellun_pitopalvelu
Maksoitko käsirahaa vai ostitko 18500€ hintaisen auton täysin luotolla?
Jos heti myyt auton liikkeelle takaisin, niin jäät varmaan tappiolle luoton perustamiskustannukset ja liike haluaa 2-3000€ katetta. Veikkaisin, että n. 3500€ kokeilu.
Lainaa siis tarvitaan, jollei ole säästöjä tai maksettu hyvää käsirahaa ostohetkellä.
Eihän kukaan vielä ole mitään perimässä? - huwuhhwh33hwh
Teidän mielialahäiriöisten ei pitäisi olla ollenkaan työelämässä, vaan eläkkeellä edunvalvojan alaisuudessa.
- kallisluotto
Tarvitsetteko autoa vai ei. Onko riittävästi tuloja jotta pystytte maksamaan lainoja ja asumiskuluja, ja vähän ruokaa ym tarpeellista? Vaikka miehellä luottotiedot menneet, hänellä kai on jotain tuloja. Asumiseen voi myös hakea asuntotukea, vaikka onkin omistusasunto. Eli ei kai mikään katsastrooffi jos vain tulot riittävät. Aika kovalla korolla se autolaina on, maksat rahoituksesta 5500 extraa rahoituksesta, joten halvempaa olisi varmaan myydä auto pois nyt ja maksaa pois se laina. Parempi ostaa joku parin tonnin auto.
- asiatkunnossa
400 kuussa ei ole paljon. Rahoituksesta selviää maksamalla. Sanomattakin on selvää, että vaikka myisit samantien auton pois, saat siitä ehkä 15 tonnia. Hienoa, jos kumppanisi pitää sanansa ja maksaa mutta älä laske sen varaan. Jos eroatte, jää auto sinulle. Vasta silloin alkaa kello tikittämään maksukyvyn kanssa. Jos maksukyky ei riitä, myy pois tekemällä rahoituksen siirto. Et saa mitään voittoa mutta luotto menee uudell haltijalle samoin auto. Jos sitten joudut myymään muista laittaa auto seisomaan ettei tarvitse vakuutukisa maksaa. Rahoituksen siirto on mahdollinen, kun velkaa on lyhennetty asiallisesti 12 kuukautta. Mikäli maksut on maksettu miten sattuu erääntyneinä, ei rahoituksen siirtoa tehdä.
- Bfbbdi
Kuulostaa upealta, onnea uuden auton johdosta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794