Miten se parisuhde voi löytyä? Miten itse siihen päädyitte?
Sanokaahan nyt
14
289
Vastaukset
- kirvesmies
Menin laittamaan taulukoukkuja uuteen asuntoon,kuului palveluun siihen aikaan. Myöhemmin tavattiin kirjastossa,mentiin kahville ja nyt tuli 11 vuotta täyteen yhdessä.
- a.propos
Tapasin vaimoni seurakunnan kerhossa. Selvisin tanssimisen pakosta. Uskonnolliset harrastukset on kuitenkin syytä sivuuttaa.
- vaannatsasi
Yökerhon baaritiskillä, siinä ne katseet kohatasi, heti yö mun luona ja siitä lähti...mitäs siitä nyt sitten on, syksyllä tulee täyteen 28 vuotta, voi luoja aika menee nopsaan.
- aika_monella
Vanha totuus, panosta parisuhteeseen...
- xfhkhf
Netistä nykyinen. Yökerhosta ex.
- N47
Facebookryhmästä, mies laittoi sitä kautta viestin ja ehdotti et tavataan kahvilla ja nykyään asutaan yhdessä.
Vai tarkotitko miten siihen suhteeseenö ”päätyy”, tavatahan uusia ihmisiä voi ihan missä vaan. Minusta pitää vaan oikeastaan olla halua parisuhteeseen ja kysyä rohkeasti kiinnostaako, siitä se lähtee ihan itsestään. Pitää olla aktiivinen. ei saa olla liian eoäluuloinen, venkuloida, esittää vaikeasti tavoiteltavaa tai muutakaan kikkailla, olla vaan oma avoin itsensä ja valmis näkemään toinen hyvässä valossa. Niin sitä päätyy tapaamaan uudelleen taas uudelleen ja kohta on oltukin jo pitkään.- seonselvä
Juu niinhän se on, että jos kaivelee niitä negatiivisia juttuja ja omasta mielestä riittämättömiä puolia toisessa, niin eihän sitä mitenkään pitempiaikaiseen parisuhteeseen päädy.
- LöysinIhananMiehen
seonselvä kirjoitti:
Juu niinhän se on, että jos kaivelee niitä negatiivisia juttuja ja omasta mielestä riittämättömiä puolia toisessa, niin eihän sitä mitenkään pitempiaikaiseen parisuhteeseen päädy.
Niin tai itsestään.
Minä löysin mieheni baaritiskiltä, menin juttelemaan. Aluksi ajattelin ettei taida ollakaan kiinnostunut vilkuilusta huolimatta. Miehellä meni aluksi pupu pöksyyn!
Myöhemmin sanoi ettei olisi ikinä uskaltanut lähestyä minua, koska itse on VAAN tällainen tavallinen ujo mies. Minun silmissäni ihana mies kuitenkin ja hänen silmiinsä aluksi upposinkin!
Nyt olemme olleet vuosikausia naimisissa. - Eiarpaonnea
Hyvin sanottu N47 !
- Hippopotalamus
Heivasin Tinder-tapailun helvettiin ja päädyin siihen, että en lataile mitää deittisovellusta nyt hetkeen ja suunnittelin elämäni aika peruuttamattomasti seuraavan 1-5v päähän (min. 1v pakko toteuttaa, max. 5 jos hyvä tuuri käy).
Siinä sitten kuukausi näiden jälkeen tuttavapiiristä eronnut mies lähestyi minua. Oltiin tutustuttu saman harrastuksen kautta, mutta hieman eri puolilta. Heti natsas satasella ja siitä lähtien pyöritty yhdessä kaikki liikenevä vapaa-aika. Kaikki aiemmatkin suhteet on minulla (joita aikuisiällä on tämän lisäksi hurjat kolme, koska yksi kesti melkein 10v) on alkaneet harrastuspiireistä ja mies ollut sieltä kautta jo tuttu. 1. Kotibileet
2. Tinder- Avoliitto32
Join paljon alkoholia ja kävin baareissa. Nainen löytyi sitten baarista.
- Nainen43
1. baarista
2. työpaikalta (pitkä suhde ja lapset yhdessä)
3. netin deittisivustolta (nykyinen ja paras!) - Eiarpaonnea
Kyllähän se voi tosi monella tapaa kuten täällä jo kerrottu. Minun ja ex-miehen liitto kesti reilut 20 vuotta ja alkoi siitä kun tapasimme kirkossa kastetilaisuudessa. Molemmat olimme kastettavan lapsen kummeja. Nykyinen mies pyysi Facebookissa kaveriksi ja siitä se sitten lähti, rohkeasti heitetty viesti johti rakastumiseen. Eli kannattaa toimia eikä vain miettiä uskaltaako vai ei, ei siinä mitään menetä jos pyytää kahville, leffaan tai vaikka huutokauppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1132001
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421503Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91447Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87935Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927