Oi zorbas!

laskeppaite

muistatko, kun Mersullasi ajoimme turvesuolla ja erään auman ohi, sinä yliolan nakkasit minulle paljonko tuossa on m3 , katsoin aumaa noin 3 minuuttia ja laskin auma- m3.
em oli vain aasinsilta seuraavaan, kun the 40 m3 kärryillä kippaatte turvetta noin 5*/h* 24 h, niin paljonko aumaan on mennyt tilitettäviä m3?

14

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Latimirpuuttini

      Jäätelöä kioski on ollut aika hyvin ja sen aiheena ovat olleet mukana myös muita kokoja sitten vielä vähän aikaa sitten on vielä jäljellä enää mitään muuta kuin mitä mieltä olet yhden illan 6 ja se on hyvä että sait

    • Lootinvaimo

      Kaveri on nyt turpakukkulalla. Sinne hän kuuluneekin.

    • taitaapafilunkiaolla

      em 2-vastaukset ei koske aloituksen kysymystä, mutta on säveltänyt joka kysymykseen olisi pitänyt vastata, yrittää saada kysymykseni "hullun valoon.

      • KohtivaloA.A

        Minkälainen valo se hullun valo on ja miten se eroaa tervepäisen valosta?


    • Risuuuukko

      Perkele täh

    • tärkelepeh

      Kärsäkkäät ärtyisiä, erityisesti jo "keväästä alkaen!
      "17,52 kysymykseen vastaan, kuin eräs kärsä oli vastanut toiselle kärsälle, kun tämä toinen kärsä oli moittinut ensimmäistä toista kärsää, että "miksi sitä tuota wiinaa pitää ottaa niin, että puklauttaa, tämä ensimmäinen toinen kärsä oli oikaissut itsensä ja vastanut kysymykseen; "kuule, minä tästä selviän vaan sinä et selviä koskaan!

      • wvvwiisastenjuoma

        En ymmärtänyt tarinan opetusta missä puklauttelija arvostelijaansa haukkui pyrkien itse viinan avulla tilaan mistä toista moitti??


    • wirsi666

      #puklauttelija ei ymmärtänyt ilman puklautus-tilaa, jossa arvostelija oli ilman puklautuksia, siksi puklauttelijan piti aiheuttaa itselle samataso, että ymmärrtäisi jotka ei puklauttele, mutta ymmärtävät puklauttelijoita moittia, ilman perusteita ja näyttöä arvostella puklauttelijoita.

    • 5kärsästä

      Ja sitten tulikin Karju...

    • ooukuullukkaa

      Turve- ja metsäkoneen kuljettajista suuri puute – "lähtevät naisten perässä kaupunkiin"

    • poimintoa

      -Vihiriät lopettais turpeen-nostot.
      -jännempi uutinen oli, kun Maatalousministeri ilmoitti EU pikapuoliin julkistavan uuden maatalous-ohjelmansa.
      -lähteekö suomen kaupat Råtsin kauppojen tuontilihan tyssämistä-kamppanjaan mukaan, kotimaista tuotantoa tukemaan, K-kaupat ehkä, mutta Sokos/Osuuskaupat hitaasti yrittäjiä tukee.

    • kaikkeasattuujatapahtuu

      onko "erkillä ja nuijun enollasi sukuyhteyttä, kun molemmat kurkki auto ikkunasta sisään

    • ystävääsi

      nuudef, oletko joutanut ottamaan yhteyttä rosvo-remppeen!

    • mitestämäsektori

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe