Kävin viime viikolla Heinävedellä muutaman päivän työreissulla. Silmiin pistävää oli ettei siellä ollut yhtään kaunista naista. Vai olivatko he kaikki juuri silloin navetassa?
Heinävedellä ainoastaan rumia naisia?
12
956
Vastaukset
- konzaales69
Olihan sielä ainakin ykso kaunis nainen meinaan Niklas.stadista. kaupunkilais hinuri.
- Keke69
Ylipainoisia siiderivalaita täällä on ainoastaan.
- Spertsa
Samaa voin sanoa kylän junttimiehistä. Kalja maistuu ja maha kasvaa. Taisi zhernobilin pahimmat laskeumat osua Heinävedelle kun ovat niin tyhmiäkin.
- Hhbbcxxx
Vähän niitä on. Viime viikolla näin muutaman hyvän näköisen lomalaisen ja ex Heinäveteläisen. Paikan päällä asuvista on hyvän näköinen yks joka kulkee astenvaunujen ja koiran kanssa. Hänkin on jostain muualta muuttanut.
- Wyatearp
Juu ei kyllä heinäveden naisissa paljoa ole kehumista, brenkku maistuu pötsi kasvaa ja vieraissa käydään.
- Heta36
Wyatearp kirjoitti:
Juu ei kyllä heinäveden naisissa paljoa ole kehumista, brenkku maistuu pötsi kasvaa ja vieraissa käydään.
Pakko käydä vieraissa kun omasta juoppoukosta ei ole mihinkään.
- Wyatearp
Ootko ikinä kattonut peiliin?
- Lepsämäläinen
Lypsyllä olivat; paikkakunnan poikuleita olivat lypsämässä.
- Discokisko
Eipä ole ihmeelliset olleet työasiat, kun tuollaisiin joutaa paneutamaan
- Anaalinkanava
Ei tainnut paneutua kun ei akat miellyttäneet. Komeita ukkoja olisi kyllä tarjolla, kelpaisiko aloittajalle tämmöinen kiinteä kuuskymppinen lenkkeilijä kireissä shortseissa?
- Niklas.stadista
Anaalinkanava kirjoitti:
Ei tainnut paneutua kun ei akat miellyttäneet. Komeita ukkoja olisi kyllä tarjolla, kelpaisiko aloittajalle tämmöinen kiinteä kuuskymppinen lenkkeilijä kireissä shortseissa?
Teitä lannalle haisevia fägäreitä siellä varmaan on paljon.
- HeinävesiTrans
Mie oom transventtiili. Tule, tule.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403