Heinävedellä ainoastaan rumia naisia?

Niklas.stadista

Kävin viime viikolla Heinävedellä muutaman päivän työreissulla. Silmiin pistävää oli ettei siellä ollut yhtään kaunista naista. Vai olivatko he kaikki juuri silloin navetassa?

12

956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konzaales69

Olihan sielä ainakin ykso kaunis nainen meinaan Niklas.stadista. kaupunkilais hinuri.

• Keke69

Ylipainoisia siiderivalaita täällä on ainoastaan.

• Spertsa

Samaa voin sanoa kylän junttimiehistä. Kalja maistuu ja maha kasvaa. Taisi zhernobilin pahimmat laskeumat osua Heinävedelle kun ovat niin tyhmiäkin.

• Hhbbcxxx

Vähän niitä on. Viime viikolla näin muutaman hyvän näköisen lomalaisen ja ex Heinäveteläisen. Paikan päällä asuvista on hyvän näköinen yks joka kulkee astenvaunujen ja koiran kanssa. Hänkin on jostain muualta muuttanut.

• Wyatearp

Juu ei kyllä heinäveden naisissa paljoa ole kehumista, brenkku maistuu pötsi kasvaa ja vieraissa käydään.

• Heta36
        Wyatearp kirjoitti:

Juu ei kyllä heinäveden naisissa paljoa ole kehumista, brenkku maistuu pötsi kasvaa ja vieraissa käydään.

Pakko käydä vieraissa kun omasta juoppoukosta ei ole mihinkään.

• Wyatearp

Ootko ikinä kattonut peiliin?

• Lepsämäläinen

Lypsyllä olivat; paikkakunnan poikuleita olivat lypsämässä.

• Discokisko

Eipä ole ihmeelliset olleet työasiat, kun tuollaisiin joutaa paneutamaan

• Anaalinkanava

Ei tainnut paneutua kun ei akat miellyttäneet. Komeita ukkoja olisi kyllä tarjolla, kelpaisiko aloittajalle tämmöinen kiinteä kuuskymppinen lenkkeilijä kireissä shortseissa?

• Niklas.stadista
        Anaalinkanava kirjoitti:

Ei tainnut paneutua kun ei akat miellyttäneet. Komeita ukkoja olisi kyllä tarjolla, kelpaisiko aloittajalle tämmöinen kiinteä kuuskymppinen lenkkeilijä kireissä shortseissa?

Teitä lannalle haisevia fägäreitä siellä varmaan on paljon.

• HeinävesiTrans

Mie oom transventtiili. Tule, tule.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe