Kannattaskohan dna:aan miettiä ketä ottaa töihin?

Kohtaxasiakas

Järkyttävää käytöstä. Ihan sama mikä on ihonväri niin kyl luulis että asiakaspalveluammatissa osaisi käyttäytyä, toivottavasti kyseinen henkilö ohjattaisiin muihin hommiin, voi olla ettei paljon asiakkaita tule.

23

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisuomalainendna

      ol nii ärsyttävä et kyl naama jäi mielee

      • ei.muuten

        Ei se jätkä muuten ollu ärsyttävä mutta se naaman tunkeminen uhoamistyyliin kiinni kameraan, ihme riekkumista, joku känninen olis jo vetässy turpiin moisesta.

        Mutta nuoruus ei ole sairaus, se kyllä paranee ajan kanssa.


    • entinenasiakas

      Kuulisitpa mitä pachkaa dna;n niinsanottu asiakaspalvelu puhuu asiakkailleen... siellä kuvitellaan ettei kukaan nauhoita puheluita tai niistä ei jää mitään todisteita miten perchsilmästä heidän asiakaspalvelunsa on.Kakaroita soittamassa suutaan asiakkaille.

    • Voi_hyvänen_aika

      Ei tietenkään voi puolustaa urpoja myyjiä x2, mutta ei saa yleistää eikä pilata palkkalistoilla olevia HYVIÄ työntekijöitä. Vastuussa oleva poika parka yritti tehdä parhaansa ja kuvaajalla ei tainnut olla kiirettä omalle standille provon vuoksi... Hyvä Luoja tätä nyky-yhteiskuntaa ja halua saada tienestiä toisten kustannuksella. Tämä mahtaa tulla kalliiksi puoliin jos toiseen ellei sovita.

      • tummarasisti

        tumma"poika" vastuuseen ja toisiin hommiin. näytti se ylen pia asikainen olevan samalla tasolla tämän poitsun kanssa et varmaa saa sen nopeesti ylelle töihin.


    • ylenantia

      https://mvlehti.net/2018/07/21/ylen-toimittaja-herjaa-rasistiksi-video/
      yle ylpeenä

    • Sivullinen

      Mitä se poika vaati Maria allekirjoittamaan siinä poliisien läsnäollessa. Ohikulkiessani kuulin jotain. Sensuuri iski, joten jäi epäselväksi.

    • Pilaamuidenkinmaineen

      Se tummin ei suomalaista dna:ta oleva tyyppi on just sen olonen ja näköinen että nauttii juuri tuollaisesta häiriköinnistä. Tulee varmaan aiheuttaa vielä paljon ongelmia tuolla asenteellaan.

    • eikotonatapojaopetettu

      nuo kaks hyppäs heti pystyyn kun huomasivat et marco ja mari tuli, "ruskettunut"poju kävi heti nopeesti puhelimen ja rupes kuvaa ja sen jälkeen alkoivat häiriköimään.
      pitäs vähän tapoja opettaa tommosille, dna on varmaan todella ylpeä että heillä on töissä tommosia otuksia.
      ja ylen edustaja salamana paikalla huutelemassa rasismia, vaikka yllätys yllätys tälläkin kertaa rasismihöpötyksen ja koko jupakan aloitti "ruskettunut"osapuoli.

    • Pitäisijoaikuistua

      Olihan se aika järkyttävää käytöstä, kun jo yli keski-iässä oleva retkue tulee häiriköimään ihmisten työpaikkaan.
      Lisäksi kehtaavat vielä itkeä pillittää, kun heidät pyydetään poistumaan häiriköimästä. Olivat kuulemma häiriköimässä vielä muuallakin.

      • kuumaononkokotoinenolo

        Kyllä todellakin järkyttävää käytöstä, kun ruvetaan mahdollisia asiakkaita häiriköimään.
        Lisäksi kehtaa vielä yleltä tulla sivullinen haukkumiseen ja häiriköintiin mukaan.
        Mut tätähän tämä on jatkuvasti...suvakeilla ja auringonottajilta...eli itketään rasismia jatkuvaan, ja jos ei kukaan kiinnitä huomiota ruskettuneisiin niin he itse rupeavat rasismista ja ihonväristään vinkumaan...älykkyys loistaa.


      • epäilys.vain
        kuumaononkokotoinenolo kirjoitti:

        Kyllä todellakin järkyttävää käytöstä, kun ruvetaan mahdollisia asiakkaita häiriköimään.
        Lisäksi kehtaa vielä yleltä tulla sivullinen haukkumiseen ja häiriköintiin mukaan.
        Mut tätähän tämä on jatkuvasti...suvakeilla ja auringonottajilta...eli itketään rasismia jatkuvaan, ja jos ei kukaan kiinnitä huomiota ruskettuneisiin niin he itse rupeavat rasismista ja ihonväristään vinkumaan...älykkyys loistaa.

        Mutta vaikutti narsistiselta purkaukselta, onkohan "poika" ihan kunnossa?


    • Sivullinen

      Kuinka moni mahtoi joutua salakuvatuksi sen pojan toimesta. Jos kuvaa, tarttis kertoa asiakkaalle. Onneksi en poikennut kojulla.

      • miksisallimme

        niimpä. kyllä ainakin minä tiedän jatkossa kahtoo minkälaisten/väristen kojulle menen.
        ja tässä just nähtiin että kyllä siihen on aihetta.
        ite pilaavat maineensa ja sit vingutaan rasismia tai syrjintää,
        ainoat jotka joutuu oikeasti kokemaan jatkuvaa ja kamalaa syrjintää tässä(ainakin joskus aikaa sit omassa)maassaan, ovat kantaväestö(SUOMALAISET)


      • Pitäisijoaikuistua
        miksisallimme kirjoitti:

        niimpä. kyllä ainakin minä tiedän jatkossa kahtoo minkälaisten/väristen kojulle menen.
        ja tässä just nähtiin että kyllä siihen on aihetta.
        ite pilaavat maineensa ja sit vingutaan rasismia tai syrjintää,
        ainoat jotka joutuu oikeasti kokemaan jatkuvaa ja kamalaa syrjintää tässä(ainakin joskus aikaa sit omassa)maassaan, ovat kantaväestö(SUOMALAISET)

        Tämä hollantilainen deWitt siinä meni häiriköimään. Hän kiertää eri paikkakunnilla tekemässä samaa häiriköintiään ja nillittää jälkeenpäin. Katsoisi joskus peiliä, niin ehkä huomaisi syyllisen.
        Tällä kertaa kohteen sattui olemaan Pori.


      • Sivullinen

        Suosittelen ottamaan selvää mikä oli alkutilanne, ennen kuin alat syyttämään häiriköinnistä


      • eitummiitöihi
        Pitäisijoaikuistua kirjoitti:

        Tämä hollantilainen deWitt siinä meni häiriköimään. Hän kiertää eri paikkakunnilla tekemässä samaa häiriköintiään ja nillittää jälkeenpäin. Katsoisi joskus peiliä, niin ehkä huomaisi syyllisen.
        Tällä kertaa kohteen sattui olemaan Pori.

        Et ilmeisesti katsonut videota kun et näe miten tilanne alkoi.Vai oletko vaan muuten Marcoa ym.vastaan?Tilanteen aloitti se valkopaitainen ”stultus stercore”.Naama jäi mieleen ja pakko muistuttaa näitä sankareita jos vastaan tulee.


    • Pitäisijoaikuistua

      Katsoin videon.
      De Witt on "ammattimainen" häirikkö.

      Ihmisten pitää antaa tehdä työtään rauhassa.

      • Sivullinen

        Siis arvontalipukkeen täyttäminen on työrauhan häirintää. H mm. No jaa, voihan sen niinkin kokea.


    • porilainen.mahdollisuus

      Porilaisen pitäisi vain sitoutua enemmän saamaansa duuniin,
      kylla porilainenkin saattaa viela oppia jotain uutta

      • terovaantääl

        Unohtakaa jo tuo porilaisuusjäkätys.Se on vaan kikka jotta saadaan markkinoitua jotain.Itse olen porilainen mutta minulla on omat mielipiteeni ym.En kuulu mihinkään kansanryhmään jossa muka ollaan kateellisia tms.Nämä idiootit eivät toivottavasti sitoudu enää muuta kuin pysymään poissa näkyviltä.Oli tuo sen verran lapsellista käytöstä.En silti odottanutkaan muuta.Terveisiä sinne johtoportaaseen,että kehottavat näitä pikkupoikia hakeutumaan vaikka kätilöopistoon.


      • porilainen.mahdollisuus
        terovaantääl kirjoitti:

        Unohtakaa jo tuo porilaisuusjäkätys.Se on vaan kikka jotta saadaan markkinoitua jotain.Itse olen porilainen mutta minulla on omat mielipiteeni ym.En kuulu mihinkään kansanryhmään jossa muka ollaan kateellisia tms.Nämä idiootit eivät toivottavasti sitoudu enää muuta kuin pysymään poissa näkyviltä.Oli tuo sen verran lapsellista käytöstä.En silti odottanutkaan muuta.Terveisiä sinne johtoportaaseen,että kehottavat näitä pikkupoikia hakeutumaan vaikka kätilöopistoon.

        Ajattelin vain kun aloittaja on valinnut keskustelualueeksi sopivimmaksi porin alueen asiat
        kirjoita porin alueen asioista. miksi porin alueen asioista keskustellessa pitisi unohtaa,tai jättää porilaisuusjäkätys, asia josta aloittaja haluaa poripalstalla porin alueen asiana nkemästään keskustella.

        kuten tästä DNA/Pori jutusta voi päatella
        "olen porilainen mutta minulla on omat mielipiteeni"
        aloitus kuitenkin porin alueen asiana keskusteluissa pori palstalla, vaikutti mielipiteeseesikö

        ei oikein voi unohtaa porilaisuutta kun on valittu aloittajan toimesta porikeskustelu sopivammaksi palstaksi sijoittaa juttu sisaltö huomioiden


      • Kasvaisijoaikuseksi
        terovaantääl kirjoitti:

        Unohtakaa jo tuo porilaisuusjäkätys.Se on vaan kikka jotta saadaan markkinoitua jotain.Itse olen porilainen mutta minulla on omat mielipiteeni ym.En kuulu mihinkään kansanryhmään jossa muka ollaan kateellisia tms.Nämä idiootit eivät toivottavasti sitoudu enää muuta kuin pysymään poissa näkyviltä.Oli tuo sen verran lapsellista käytöstä.En silti odottanutkaan muuta.Terveisiä sinne johtoportaaseen,että kehottavat näitä pikkupoikia hakeutumaan vaikka kätilöopistoon.

        Tuskin deWitt sitoutuu olemaan poissa näkyvistä. Kätilöksi opiskeleminkin on vähän myöhäistä yli viisikymppiseltä
        Onneksi ei asu Porissa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe