meidän luokalle tuleepi uusi oppilas ja pelkään, että hän sitten luokassa tulee suositummaksi ku minä... oon kai mustasukkane vaik en haluais... haluaisin olla edelleen se luokan mukavin ja parhaimman näkönen tyttö, mutta uusi likka pilaa kuitenkin kaiken. kuitenki käy silleen et kaikki pojat vaa kattovat tämän perään ja unohtavat mut... tai sit ei... Auttakaa jooko?
uusi oppilas luokalle=maine pilalla
10
1608
Vastaukset
- Tyttönen vain..
Sä oot aika itse rakas ja omistushaluinen!! Yritä ymmärtää että ei aina voi olla suosittu tai kaunein!! Susta voi tulla vaikka kuinka hyvä kaveri sen uuden tytön kanssa..!! Ja eikä se uusi tyttö välttämättä tahdo saada saman verran huomiota kuin sinä!!
- lässyttäjä
siis mä oon tottunu siihen... en oma aloitteellisesti vaa ku mä tuun kaikkien kaa hyvin toimeen, myös poikien ja ne sillee tykkää must... no joo turha selittää... jos kerta ymmärsit vääri ni sille ei voi sit mitää
- mä_vaan
Anteeksi vaan, jos ja kun olen väärässä, mutta tuo kuulostaa hieman itserakkaalta. Mutta voin kuitenkin kuvitella itseni asemaasi. Ja siten ymmärrän tilanteesi.
Ainahan kaikki haluaisivat olla se yksi ja paras. Okei. Poikkeuksiakin on, enkä halua yleistää. Mutta kukapa ei nyt itseään - pohjimmiltaan - ekana ajattelisi.
Et kertonut ikääsi, mutta epäilen sinua ala-asteelaiseksi, ehkä 5.-luokkalaiseksi. Korjaa jos olen pahasti väärässä. Mutta voin kertoa, ettei aina ole helppoa vaihtaa koulua kesken lukukauden. Uusi koulu, uusi ympäristö, uudet opettajat ja uudet oppilaat. Ei olisi helppoa kenellekään.
Ja tietenkin kaikki uusi ns.kiehtoo aina. Joten aluksi pyöritään ja halutaan olla uuden oppilaan seurassa, tutustua häneen. Mutta ajan myöstä uusi oppilas sulautuu luokkaansa, vakiinnuttaa paikkansa ja saa omia kavereita. Ei ne sinun kaverisi minnekään katoa. Kunhan vaan et ala ääneen sanomaan, mitä täällä sanoit. Saattaisi tulla väärinkäsityksiä...
Mutta kaikkea hyvää Sinulle :) - nettipupu:)
Tämä viesti on siis sulle, lässyttäjä.
Mulle on toi tuttua, siltä osin ett mä oon monta kertaa tullut johonkin "valmiiseen luokkaan" (tiedäthän mitä tarkoitan) eli aina oon ollu uusi oppilas. Oon kerran senkin kokenut ett mun luokalle on tullut uusi oppilas. Omista kokemuksistani voin sanoo, ett mä oon ollu kyl tosi onnekas. Aina on jännittäny (tietty) tulla uuteen kouluun, tutustua uusiin ihmisiin jne. Oon ollu ite aiemmin aika tukeva, joten se on tehnyt oloni entistäkin epävarmemmaks. Joka kerta oon kuitenki saanu kavereita, erimaalaisuudestani ja ulkonäöstäni huolimatta. Se on ollut kuin lahja muilta luokkatovereilta. En usko että oisin ees pärjänny koulussa ilman noita ihmisiä, jotka ottivat mut ihanasti vastaan (vaikkei kaikki oo tietenkään niin ihania ku ekana päivänä, jotkut unohtavat helposti). Tänä vuonna olen taas joutunut kokemaan tuon saman asian, nyt asia on vaan hieman erilainen. Oon tullu luokkaan, jonka oon tienny olevan "mun luokka". Oon ollu sairaalassa jo monta monta kuukautta, sen takia en oo käyny koulua. Ja oon hirveesti jälessä kaikesta, on useita aineita joita en ole käynyt YHTÄÄN läpi. Ja nyt oon sentään seiskalla. Uudet luokkalaiset ovat nyt ottaneet jälleen kerran tosi kivasti vastaan. Nyt on kuitenkin jo alkanut tuntua että kaikilla on omat porukkansa syksyltä. Joskus mua ei kuulla yhtään, ja jos ollaan menossa johonkin ja olen mukana, niin muut tytöt huomaavatkin esim. ett kirjat puuttuu ja menevät porukalla (ilman mua) hakemaan kirjoja :( kaikkien muiden ongelmien ohella, mulla on nyt todella vaikeeta. Luokkakaverini voisivat suhtautua muhun paremmin. He olisivat voineet kutsua mut mukaan esim. perjantaina penkkareihin, mutta ei, mun piti itse kysellä ja udella millä porukalla he ovat lähdössä. Tuntuu etten jaksa koulua millään. Ja parhaan ystäväni (joka on samassa koulussa, mutta eri luokalla) olen kai jo menettänyt. Hän on löytänyt uudet ystävät.
Sanon siis, ett uudet luokkalaiset ja koko uusi luokka ovat tärkeä asema sen uuden tytön elämässä. Älä siis ajattele että hänestä tulee suositumpi, kun hän ajattelee että hyväksyykö kukaan häntä. Mistä sitä tietää, vaikka sun ystävistä, susta ja uudesta tytöstä tulee parhaat ystävykset! ;) - Hannele
aika itsekeskeisen ja -rakkaan kuuloista tekstiä. kandeisko kattoo vähän peiliin? ja hei, mee ittees!
- setzerlover
Moi! Sitä vaan että...ku se uus tyttö tulee niin voisit mennä se luo ja vaikka sanoo että" moi" tai näyttää missä se seuraavan tunnin luokka vaik on. Elä oo nii itse- rakas!!! Itse rakkaus ei johda mihinkään
Kaikkee hyvää sulle!!!;D- Boy♥Boy SoWhat
No se uus tyttö on kyl varmaa tullu jo aika kauan sitten kun ottaa huomioon et tää aihe on tehty vuonna 2005 :DDD
- lässyttäjä
Boy♥Boy SoWhat kirjoitti:
No se uus tyttö on kyl varmaa tullu jo aika kauan sitten kun ottaa huomioon et tää aihe on tehty vuonna 2005 :DDD
OMG!! Niin muistan ku kirjotin ton ekan viestin!! :'DD Siis mahtava throwback! Tosta on jo yheksän vuotta! XD
- Gloyd Orangeboar
Jotenkin minulle tulee tästä epäilyttävästi mieleen ensimmäinen Toy Story-leffa... Ja tuskin minun kannattaa enää neuvoa sua sillä onhan tilanteesta jo 9 vuotta XD!
- Tiedonjanoinen
No mimmonen se uus tyttö nyt sitte oli?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san862014- 561220
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661117Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1861013Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122968- 94959
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952