Jumalan rangaistusta?

kenen_syy

15

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä lopun maassa osoitetaan noiden jumalien olevan ihmisen luomuksia ja sekös uskonharhoissaan rypeviä ahdistaa.

      Päälääkäreillä on hirveä kiire, kun uskonharhaiset valittavat taikauskonsa katoamista ja vaativat lääkitystä asiantilan korjaamiseksi. Ei pysty enää nukkumaan ilman lääkitystä ja ahdistus elämän täyttäneestä epäjumalanpalvonnasta sekä sitä seuraavasta mahdollisesta tuomiosta vaativat turruttavaa opiaattikoomaa.

      • 123d12312d323df

        Toisinpäin, lääkkeillä koitetaan estää uskomasta jumalaan.


    • Ei ole raamatulliset vitsauksetkaan kuin ennen. Jotain paarmoja? Pyh.

      Toista oli vanhaan hyvään aikaan kun rutto pyyhkäisi muutamassa vuosikymmenessä kolmanneksen Englannin väestöstä ajasta ikuisuuteen. Rutossa kuoli niin paljon väkeä, että esimerkiksi Lontoossa hatausmaat loppuivat kesken ja tuhansia ihmisiä haudattiin ns. "ruttokuoppiin".

      Vainajien kohtalo oli todennäköisimmin joutua etupäässä helvettiin, koska 1300-luvun Englannissa kukaan ei ollut ainoassa oikeassa anglikaanisessa uskossa, joka perustettiin vasta 200 vuotta myöhemmin mahdollistamaan kuninkaan avioero.

      Nyt vaivaa helteet ja paarmat. Voivoi. Eikö Jahve parempaan ihmisten rääkkäämiseen enää kykene?

      • Kzkdkdkfkffk

        Jep, kristitytkin vanhaan hyvään aikaan pystyivät parantamaan sairaita pelkällä kosketuksella ja tekemään muita ihmeitä. Nykyään he tyytyvät jakamaan lappuja asematunneleissa ja kiljumaan megafoniin kaduilla ja toreilla.


      • taikauskonnoton
        Kzkdkdkfkffk kirjoitti:

        Jep, kristitytkin vanhaan hyvään aikaan pystyivät parantamaan sairaita pelkällä kosketuksella ja tekemään muita ihmeitä. Nykyään he tyytyvät jakamaan lappuja asematunneleissa ja kiljumaan megafoniin kaduilla ja toreilla.

        Yks kaverini parkkeeraa välillä Helsingin asematunneliin "Jumalan sanaa" tarjoavien viereen tarjoamaan "jumalatonta suklaata".

        Se kyllä kelpaa ihmisille, Jumalan sana harvemmin.


      • taikauskonnoton kirjoitti:

        Yks kaverini parkkeeraa välillä Helsingin asematunneliin "Jumalan sanaa" tarjoavien viereen tarjoamaan "jumalatonta suklaata".

        Se kyllä kelpaa ihmisille, Jumalan sana harvemmin.

        Suklaa...tuo paholaisen keksintö.


      • taikauskonnoton kirjoitti:

        Yks kaverini parkkeeraa välillä Helsingin asematunneliin "Jumalan sanaa" tarjoavien viereen tarjoamaan "jumalatonta suklaata".

        Se kyllä kelpaa ihmisille, Jumalan sana harvemmin.

        On se kumma, että pakanajumalat saivat aikaan suklaan ja kaikkivaltias Jahve vain jonkun kuivan, kitalakeen tarttuvan öylätin. Viinistä kuitenkin propsit.


      • JahvenKuolintuskista

        "Nyt vaivaa helteet ja paarmat. Voivoi. Eikö Jahve parempaan ihmisten rääkkäämiseen enää kykene?"

        Jahven psykopaattirikollisen nuoruuden päivät ovat valuneet kuin hiekka sormien lomasta, ja nyt tuo dementoitunut vanhus jaksaa enää kevytkidutusta luomilleen ihmisille.

        Turhuuksien turhuus, sanoi saarnaaja, turhuuksien turhuus; kaikki on turhuutta, tuskailee Jahvekin, sillä kuten ihmisten, on jumalienkin kerran kuoltava.

        Stefano Landi - Passacaglia della vita

        https://www.youtube.com/watch?v=wpAxBZSXW28


      • alkuperäinen.ehtoollinen
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        On se kumma, että pakanajumalat saivat aikaan suklaan ja kaikkivaltias Jahve vain jonkun kuivan, kitalakeen tarttuvan öylätin. Viinistä kuitenkin propsit.

        Älä Jahvea siitä syytä. Öylätti ja viini ovat heikkolaatuisia korvikkeita niistä alkuperäisistä ehtoollisherkuista. Öylätti on korvike siivusta aitoa ihmislihaa ja viini on korvike ryypystä ihmisverta.


      • taikauskonnoton
        alkuperäinen.ehtoollinen kirjoitti:

        Älä Jahvea siitä syytä. Öylätti ja viini ovat heikkolaatuisia korvikkeita niistä alkuperäisistä ehtoollisherkuista. Öylätti on korvike siivusta aitoa ihmislihaa ja viini on korvike ryypystä ihmisverta.

        Kannibalismi kunniaan, hallelujah.

        Mutta joskus oli kuulemma tarjolla myös taivaan mannaa.
        Laitettaisko joukkorukous pystyyn, että sitä sataisi taas, etenkin nälänhädästä kärsiville alueille.


    • Ilmastotutkijoiden mukaan pitkään paikallaan pysyvät säätilat ovat oire ilmastonmuutoksesta, jonka tieteenvastaiset tahot - kuten kreationistit - kieltävät.

    • On kyllä kummallista että kun täälläkin on helle mutta ei paarmoja ole juuri näkynyt melkein ollenkaan. Jospa meidän paarmat ei tykkääkään kovin lämpimästä.

      • Ei ole paarmat purreet, mutta ei ole hyttysetkään ilmeisesti pistäneet. Tästä on tulossa toinen kesä putkeen ilman hyttysenpistoja (ainakaan sellaisia, mitkä olisi huomannut).


      • marathustra kirjoitti:

        Ei ole paarmat purreet, mutta ei ole hyttysetkään ilmeisesti pistäneet. Tästä on tulossa toinen kesä putkeen ilman hyttysenpistoja (ainakaan sellaisia, mitkä olisi huomannut).

        Todellakin päivällä pysyvät hyvin piilossa hyttyset. Illalla saattaa jokunen lennellä.
        Mutta eipä ole metsässä mustikoitakaan, eikä täällä päin tulekaan, turhaan metsässä kyykkisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe