Onko ihmisillä oikiasti noin paha olla, että pitää vängällä muuttaa lähes jokainen keskustelun aloitus ihmeelliseksi haukkumiseksi/piruiluksi. Olis varmaan tervehdyttävää poistaa koko palsta joksikin aikaa.
Jotain rotia keskusteluihin
15
737
Vastaukset
- Ompeluseuralainen
Juu ja keräännytään st:lle,sieltä kuulee uusimmat juorut.
- Suoli24
Kyllä tämä palsta on ollu jo hetken sellanen ettei täällä oksenneta ku sitä omaa pahaa oloo ja aktiivisia kirjottajia ei taida olla ku muutama jokka poraa asiasta ku asiasta.. No tarjoopa tämä yleensä päivän parhaat naurut ku näitä itkuvirsiä lukee..
- XXZz
Ei tällä Karvia-palstalla mitään asiallista keskustelua ole saanut aikaa kuten muiden paikkakuntian palstoilla. Haukkumista ja mollaamista joka asiassa sekä tiettyjä henkilöitä kohtaan. Tietenkin oman mielipiteensä saa sanoa ja pitääkin, mutta toisten mielipidettä ja näkökantaa ei tarvitse koko ajan haukkua negatiivisesti. Jokaisella asialla on kääntöpuoli, eikä yhtä ainoaa oikeaa vastausta.
- Uskopois
Sitä yhtä on täysi syy haukkua. Pilannut monen naisen elämän. Varaa kaikki naiset itselleen viikonlopuksi ja aamuyöllä päättää kenen luona tahtoo majoittua. Ja jos baarista löytyy uusi uhri, menee sen sänkyyn. Ei vastaa enää puheluihin jne. Koettu on.
- Herkkäsormet
Jaa kuka ..nimiä.
- Ikijurnuttajat
MOT = mikä on todistettu
Tämä palsta joutaa tauolle!
- satunnainenyösija
Kaikki tamperelaiset kelpaa. Siellä eniten tarvetta yöpaikalle.
Hyvä kriteeri etsiä naista on paikkakunta. Tyhmempi se on kun märkä saapas. - Lisäälisäälisää
Tää palsta on niin parasta...
- JokuSaivartelee
Ja millähän perusteella?
Ei ainakaan älykkyysosamäärän...
- pyyntö
Ketä täällä kiinnostaa jonkun sekstailu, tekstailu ja seurustelu? Mun puolesta saa pa..a niin paljon kuin sielu sietää...ei se kuulu meille eikä yleiselle palstalle.
Joko Karvia-palstan keskustelut menee aina tuohon yhteen ja samaan asiaan...Tehkää sille oma viestiketju ja pohtikaa asiaa siellä ja älkää pilatko joka keskustelua samalla asialla.- ettesiiskiellä
Eli ette estä, jos toinen esim. seurustelee
- ei.kiinnosta
ettesiiskiellä kirjoitti:
Eli ette estä, jos toinen esim. seurustelee
Ei mulle ainakaan kuulu kenenkään seurustelu. Se on kahden ihmisen henkilökohtainen asia. Mulle ainakin on aivan sama kuka seurustelee kenenkäkin kanssa. Ei liikuta pätkääkään. Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita pohdittavana ja ruodittavana.
Luulen, että suurin osa paikkakuntalaisista on kanssani samalla linjalla. Eli ei kiinnosta.
- Eiseurusteluavoiestää
paljon liikkuu pahaa hänestä. Toivon silti että löydät mukavan naisen ja tulet onnelliseksi. Muista kohdella hyvin niin tämäkin palsta rauhoittuu. Ei muiden seurustelua voi estää.
- Mätäseon
Äiti taitaa olla tuon takana
- pelkkäkuvitelma
Mä oon ollu väärässä, ei kukaan mua vihaa eikä välttele, oon kuvitellu koko jutun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768