Taakkaalisää

Jojojojoomiehet

Ihmeen paljon suomessa porukkaa mitkä hyväksyvät täysin ilman ehtoja matujen väkisin tulon ja elätämisen maassamme, koska se on heidän mielestään auttamista pelkästään ja kuuluu meidän läntisen hyvinvointimme velvollisuuksiin. Onnettomuus tapauksissa on jokaisen velvollisuus auttaa, mutta hinausautofirma saa siitäkin maksun mitä se sellainen auttaminen on.

19

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paapaapaa

      Suvakit täytyy pistää itse elättämään lemmikkinsä ja muualla kuin Suomessa! Jaetaan heidät ja muut taakat pakolaismaiden kesken oikeudenmukaisesti ja kestävästi.

    • Äätstökstöks

      Taakkaa pukkaa.

    • Maksoin viime tilistä jo 2000 e veroa, tuli näet kesäloma rahat ym lisiä. Mitä vittua minä saan niillä verorahoillani. Lisää matuja? Samalla kun vanhustenhoidon jyrkkä alamäki vain jatkuu. Tätäkö Suomea he rakensivat? Suomi on rakennettu verelle ja hiellä. Nuo elintasopakolaiset, eivät rakenna yhteiskuntaamme, mutta haluavat kyllä kaiken. Minusta on väärin että pakolaiset vievät lasten koulurahat, vanhusten ruuan suusta. Eikö tämä hulluus loppu? Suurin osa politiikoista haluaa lisätä kiintiöpakolaiset määrää.

    • Voihankoukkunokkajalätät

      Työnantaja puolueet haluaa 2€ tuntipalkkat Suomeen siitä hyysääminen johtuu.

      • udhhege6

        Suuret ikäluokat pääsivät eläkkeelle 58-vuotiaina, heidän lapsensa 65-vuotiaina ja lapsenlapsensa 73-vuotiaina, koska mamutukseen tarvitaan lisää varoja. Näin on suuressa eläkeuudistuksessa jo päätetty. Repikää siitä suomalaiset.


      • Aavikon.Eläkeläinen
        udhhege6 kirjoitti:

        Suuret ikäluokat pääsivät eläkkeelle 58-vuotiaina, heidän lapsensa 65-vuotiaina ja lapsenlapsensa 73-vuotiaina, koska mamutukseen tarvitaan lisää varoja. Näin on suuressa eläkeuudistuksessa jo päätetty. Repikää siitä suomalaiset.

        Sehän on aivan oikein kaikille. ;)))


      • tffvcc

        Ai, että ajat huononevat matujen myötä? Eivätkö he olekaan meille rikkaus?


      • Suominousuun
        tffvcc kirjoitti:

        Ai, että ajat huononevat matujen myötä? Eivätkö he olekaan meille rikkaus?

        He ovat rikkaus.
        Odota rauhassa.


      • 6464545454

        Maahanmuutto on kirous. Mitä kauemmin odotamme sitä nopeammin ja pahemmin käy. Ei mulla muuta.

        Islamistit pitää karkoittaa suomalaisille tarkoitetulta palstalta, kuten koko maastamme. Islamia saa myös halveksia ja syrjiä, koska islam ei ole rotu.


    • hyviäpuolia

      Kertoisiko nyt joku suvakki selkokielellä, mitä hyvää kehitysmaamuslimit ovat kulttuurinsa kanssa tuoneet maahan? Siis sellaista, josta KOKO Suomi, kulttuurimme ja talous hyötyy?

      Itselläni on sellainen kuva ettei yhtään mitään! Päinvastoin, mihin tarvitsemme islamille alistettuja kaapunaisia, täysin sivistystä vailla olevia muslimimiehiä, näiden lapsia, jotka kouluissamme haluavat olla vanhempiensa tahdon mukaan koraanin oppien mukaan opiskelemassa kotoutumista. (Eihän siitä mitään tule, kehitysmaaislam on tehokas jarru kotoutumiseen ja sivistykseen.)

      • 32wdfsdf

        Eihän niiden tarkoitus edes ole tuoda meille mitään hyvää, vaan tulla ottamaan rahansa ja ilmaispalvelunsa, jotka Suomessa kuuluvat kaikille maailman ihmisille.


      • Tarja_Lorttonen
        32wdfsdf kirjoitti:

        Eihän niiden tarkoitus edes ole tuoda meille mitään hyvää, vaan tulla ottamaan rahansa ja ilmaispalvelunsa, jotka Suomessa kuuluvat kaikille maailman ihmisille.

        Ei olekaan, mutta kysymys kuuluukin, mitä hyvää suvakit näkevät tässä? Ja miksi suvakkien mielestä näitä pitäisi ottaa maahan vielä paljon enemmän?


      • t34t3g

        Kysymys on kynttiläillallisista, lämpimästä pullasta, villasukista, lestadiolaisuudesta, kristillisyydestä, pöljänhurskaudesta, omanarvonkohotuksesta, elvistelysta, muiden rahoista piittaamattomuudesta, oman edun ja paremmuuden korostuksesta, suuresta tietämättömyydestä, hölmöydestä, sinisilmäisyydestä, ... you name it. Unelma ja todellisuus eivät kohtaa. Lapsenusko on vahva ja suvakkien mieli yksinkertainen.


      • kohti2019vaaleja
        t34t3g kirjoitti:

        Kysymys on kynttiläillallisista, lämpimästä pullasta, villasukista, lestadiolaisuudesta, kristillisyydestä, pöljänhurskaudesta, omanarvonkohotuksesta, elvistelysta, muiden rahoista piittaamattomuudesta, oman edun ja paremmuuden korostuksesta, suuresta tietämättömyydestä, hölmöydestä, sinisilmäisyydestä, ... you name it. Unelma ja todellisuus eivät kohtaa. Lapsenusko on vahva ja suvakkien mieli yksinkertainen.

        Kyllähän suvakeista hulluimmat ovat jotain muuta kuin kristillisiä hihhuleita. Vihervasemmistolaisia ja rkp:n kannattajia. Tämä väki ei nyt niin järin kristillisistä syistä halua kehitysmaamuslimeita lisää maahan. En kyllä tiedä, mikä näiden perimmäinen halu tähän Suomen sivistyksen ja hyvinvoinnin alasajoon on? Kyllähän toki on myös kristillistä väkeä, jotka hyysäävät partalapsia. Onhan joukossa nähty muutamia mielenterveyskuntoutuja-pappejakin, naispuolinen oli aika paha tapaus.

        Sitten on anarkisteja, joiden mielestä kehitysmaamuslimit ovat hyvä apukeino yhteiskunnan romahduttamiseen.

        Jäljelle jää enemmistö kansasta, joka seuraa tätä hullunmyllyä huuli pyöreänä. Jonain päivänä tämä väki vattuuntuneena on saanut tästä hulluudesta kyllikseen. Mitähän sitten tapahtuukaan, jää nähtäväksi? Nyt tyytynevät toistaiseksi takaamaan persuille jättivoiton ensi kevään vaaleissa.


      • PTS
        kohti2019vaaleja kirjoitti:

        Kyllähän suvakeista hulluimmat ovat jotain muuta kuin kristillisiä hihhuleita. Vihervasemmistolaisia ja rkp:n kannattajia. Tämä väki ei nyt niin järin kristillisistä syistä halua kehitysmaamuslimeita lisää maahan. En kyllä tiedä, mikä näiden perimmäinen halu tähän Suomen sivistyksen ja hyvinvoinnin alasajoon on? Kyllähän toki on myös kristillistä väkeä, jotka hyysäävät partalapsia. Onhan joukossa nähty muutamia mielenterveyskuntoutuja-pappejakin, naispuolinen oli aika paha tapaus.

        Sitten on anarkisteja, joiden mielestä kehitysmaamuslimit ovat hyvä apukeino yhteiskunnan romahduttamiseen.

        Jäljelle jää enemmistö kansasta, joka seuraa tätä hullunmyllyä huuli pyöreänä. Jonain päivänä tämä väki vattuuntuneena on saanut tästä hulluudesta kyllikseen. Mitähän sitten tapahtuukaan, jää nähtäväksi? Nyt tyytynevät toistaiseksi takaamaan persuille jättivoiton ensi kevään vaaleissa.

        Kummallisinta on, että samat tyypit jotka eivät välitä oman maan valtaamisesta, ovat suuna päänä paheksumassa esim. Krimin valtaamista, Israelin miehitystä yms. niissä on kuitenkin vissi oikeutus. Miksi ne samat aatteet eivät päde loogisesti kaikkialla? Toki voidaan mennä siihen että kuka vain kykenee tekee mitä tahtoo ja on tarpeen, ainakin sodat loppuu siihen. Planeetta afrikkalaistuisi, Lähi-Itäkin ja Aasia jäisi häviölle ajan saatossa.


    • Paatetunnus

      Kuinka kauan auttaminen kestää? Toivoisin että se loppuisi jo.

      • realismia_kehiin

        Auttaminen kestää just niin kauan kuin sen annetaan kestää. Kehitysmaaväkeä tulee Suomeenkin juuri niin kauan kuin annetaan tulla. Ja mitä enemmän annetaan tulla, sen enemmän on tulijoita. Aika mahdoton yhtälö! Jossain vaiheessa tämä hulluus vaan pitää lopettaa ja antaa muslimien ja neemujen hoitaa ongelmansa omissa maissaan. Vaihtoehtona on antaa Suomen muuttua samanlaiseksi moku-islam-helvetiksi kuin Saksa tai Ruotsi.


    • Muidenrahoilla

      On niin kivaa olla "hyvä" ihminen vaikkakin muiden rahoilla.
      Omia huonompiosaisia kun auttaa, niin eihän se tunnu missään.
      Pääasia on olla hiukka parempi kuin muut. Vielä parempi kun muiden rahapussista saa jaella.

    • Enemmänharkintaa

      Sipilän yksityislentokone odottelee tankattuna kansalaisten kapinaa, muut päättäjät jäävät odottelemaan seinälle pääsyä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe